Löytyykö kotoasi Partylite -tuotteita?
Kommentit (69)
aika paljonkin, nyt on vaan alkanut harmittaan *vituttaan* huonolaatuiset kynttilät. tuntuu että jokatoinen palaa miten sattuu, siis jos palaa... mrr....
2 lyhtyä.
Semmone tyttö jonka vatsaan pistetään lyhty ja kaksi pientä lyhtyä, jotka on kiinni hopeoidulla kiekuralla.
Tykkään kynttilöistä ja välillä mukava käyttää hajukynttilöitä.
Kerran tilasin kaverilta paketin kivaa tuoksua ja kirppikseltä olen jotain joskus ostanut pilkkahintaan
sikana, olen konsultti jo kuudetta vuotta ja joka vuosi tulee jotain ihanaa!!!!
vaikka kutsuja on tullut, niin en ole mennyt, kun ovat niin kalliita
tuoksuu nin voimakkaalle etta on visusti kaapissa poissa näkyvistä. Humpuukkia koko myynti touhu, kiusataan naapureita.
Yritän jatkossakin välttää kyseisiä bileitä.
paljonkin, yksi läheisimmistä ystävistä on konsultti. Tykkään tuoksuista.
Aikaisemmin käytin niitä tuoksuvia kynttilöitä tosi paljon. Nykyisin en pysty, kun kaikista tuoksuista saan hengenahdistusta.
Tuotteissahan on takuu. Minulla niitä on paljon, eikä yksikään ole rihkamaa.
Kaikki vierailijatkin ovat niitä ihastelleet ja itse tykkään niistä todella paljon.
En ymmärrä ollenkaan. Suurinosa rumia ja mauttomia. Ei tule meille.
teillä, niin et näemmä tiedä, että kyllä se keramiikka nyt on vähän laadukkaampaa mitä Tiimarin 2 euron purnukoissa... Älä tule huutelemaan asiasta, mistä et mitään tiedä.
Valikoimassa on monenlaista erilaista sisustusesinettä, kynttilää ym. Ja jos sinä et löydä sieltä kiinnostavaa, ihmettelen.
No tosiaan ymmärtäähän sen jos sisustus on teillä tyyliä tiimari.
Turha on haukkua ellei ole kokeillut. Kertaakaan en ole sieltä paskaa tuotetta saanut. Toisin on tiimarin tuotteet.
Rumia ja halvan oloisia (vaikkei kai kovin halpoja?). Tosiaankin krääsää.
jos joku kertois mistä löytää samanlaisia -siis oikeesti samalla tavalla palaessaan sulavia- kynttilöitä halvemmalla, niin kertokoon heti!
paljon laadukkaampia kuin jossain Tiimarissa tai esim. Ikeassa. Tuikkivat palavat pitkään ja hyvin ja tuoksuvat hyvälle. Ikean vastaavista osa paloi kituliaasti ja tuoksu ainakin punaisissa "marjantuoksuisissa" oli melkein kauhea.
Meillä on Partyliten Mytologia sarjaa ja on kiva ja nätti, ei yhtään krääsämäisen oloista.
teillä, niin et näemmä tiedä, että kyllä se keramiikka nyt on vähän laadukkaampaa mitä Tiimarin 2 euron purnukoissa... Älä tule huutelemaan asiasta, mistä et mitään tiedä.
Ja mikä niistä tekee laadukkaampia? Merkki? Ihan samoja krääsäkippoja ja kamalalta haisevia tuikkuja kuin markettien hyllyillä. :D
Löydän rahoilleni tähdellisempääkin käyttöä, esim. ruoka ja remonttivärkit.