Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköhammasharjan vaihtopäät sikakalliita :( Perheessämme 4 käyttäjää, kallista puuhaa!

Vierailija
10.12.2010 |

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ja halpoja vaihtoehtoja löytyy mm Puuilosta Tokmannista Saiturista ja vastaavista halpakaupoista.

Vierailija
2/72 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan löytyy kyllä noita halpiksia juuri Tokmannilta tai muista vastaavista halpisketjuista.

Se on sen bisneksen idea. Halpa kone, kalliit osat. Sama koskee myös esimerkiksi Pleikkaria, jota Sony myi takavuosina tappiolla ja keräsi rahat peleistä. Tai ajatelkaa vaikka tulostimia. Ostat jostain Gigantista 39 Eurolla tulostimen ja patruunat maksaa 50 Euroa kappale. Ja yleensä noissa Lexmarkin halpistulostmissa on tosi vähän mustetta valmiiksi. Sitten ihmiset on ihmeissään, kun "miten tää patruuna voi olla näin kallis, kun koko tulostin maksoi vaan xxx Euroa?" Niinpä, Kannattaisi ostaessa katsoa vähän niitä patruunoidenkin hintoja. Tosin tää esimerkki on muutaman vuoden takanaa ja voi olla Lexmarkin patruunoiden hinnat laskenut sittemmin, mutta idea on tuo kuitenkin. Eikä kyse ole, että jälleenmyyjät rahastaisi vaan ne on yksinkertaisesti niin sikahintaisia jo tukussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin sähkikseen vaihtoharjat ei ole kovin kalliita.

Vierailija
4/72 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muissa laitteissa sitten halvempia? Mun pitäis kans vaihtaa pää, mutta en ole nähnyt missään myytävän halvalla. On ilmeisesti myös aika vaativa operaatio.

Vierailija
5/72 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä siirryttiin harjaamaan käsipelillä taas. Ei kertakaikkiaan 5-henkisessä perheessä haluttu laittaa rahaa niihin niin paljon ja pitäähän se sähkökin ajatella, kun kone latauksessa vähän väliä.

Vierailija
6/72 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan aina e willestä omat vaihtoharjani - saa paljon halvemmalla kuin muualta!

Vierailija
7/72 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan Amazonista (Amazonilta itseltään), saa ihan aitoja merkkipäitä eikä jotain halpoja merkittömiä kopioita. Parhaimmillaan olen saanut kolme pakettia sen hinnalla mitä täällä olisi maksanut yksi paketti.

Vierailija
8/72 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itse Hong Kongista tai Tokmannilta. Meil on Oral b harja. Vaihtopäät maksoi siellä n.5 € cittarissa maksoi 19€. Kannattaa ostaa ne jostain halpis kaupasta.

Vierailija
9/72 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut harjoja edullisesti Grouponista. Niissä ei ole ollut toimitusvaikeuksia, kuten useissa muissa tuotteissa.

Olen joskus miettinyt, huijaako yritys asiakkaita. Ostan jotain, odotan jonkin aikaa, lähetän viestin asiakaspalveluun ja saan tiedon, että lähetys ei ole onnistunut. Saan rahani takaisin KOLMEN viikon kuluttua valituksesta - niiden viikkojen lisäksi, jotka odotin tuotetta. Kiva tapa tehdä sijoitusbisnestä asiakkaiden rahoilla...

Vierailija
10/72 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:19"]

Minä tilaan Amazonista (Amazonilta itseltään), saa ihan aitoja merkkipäitä eikä jotain halpoja merkittömiä kopioita. Parhaimmillaan olen saanut kolme pakettia sen hinnalla mitä täällä olisi maksanut yksi paketti.

[/quote]

Just tarkistin jonkun oral-b-paketin ja käytännössä saman se maksaisi kuin Suomesta vastikään ostamani.

Vierailija
11/72 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:17"]e-villestä löytyy halvalla: http://www.e-ville.com/fi/3123-muut/13631-vaihtopaat-oral-b-sahkohammasharjaan-4kpl.html
[/quote]

Eikö teillä ole varaa mainostaa?
[/quote]
Eikö sinulla ole aivoja?

Vierailija
12/72 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tilasin Wishistä, 20kpl vaihtopäitä oli postikuluineen 11e. Sopi meidän kaikkien hammasharjoihin, braunin vissiin.

Vierailija
13/72 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ebausta aiemmin mutta olivat usein tosi huonoja. Aidoissa Oralb harjoissa on se hyvä puoli että kaikki varmasti toimivat..

Luulisi että ei se voi olla niin vaikeaa tehdä toimivia ja halpoja vaihtopäitä?

Vierailija
15/72 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lidlissä sesonkituotteena halvalla, osta varastoon

Vierailija
16/72 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...muista keittää ennenkun otat käyttöön!

Vierailija
17/72 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä valmistajat tekevät bisnestä. Halpa kone + harja, mutta pelkkä harja sikakallis. Sama koskee esim. partakoneen teriä.

Vierailija
18/72 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...muista keittää ennenkun otat käyttöön!

Vierailija
19/72 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi meillä ostetaan päät ulkomailta- Yli puolta halvempia esim ruotsissa

Pitäisi kaikkien suomalasiten alata ostolakkoon, vain siten saamme hinnan alas

4 vaihtopäätä maksaa yhtä paljon kuin itse kone !!!!!!!!!!!

Vierailija
20/72 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi