Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ateriankorvikkeilla laihduttaminen

Vierailija
07.04.2023 |

Millaisia tuloksia ja missä ajassa niitä olette saaneet?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kannattaa syödä ihan kunnon ruokaa mutta mitata kalorit kunnolla. Jos normaali ihminen kuluttaa n 2000kcal per päivä niin alle tuon pitäisi päästä. Ja sitten jos pystyy niin lisätä liikuntaa esim kävely 3x vkossa. Aloita kävely 30min ja vähitellen ja nyt kelien salliessa varsinkin kesällä 30min-1h.

Vierailija
2/50 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kannattaa syödä ihan kunnon ruokaa mutta mitata kalorit kunnolla. Jos normaali ihminen kuluttaa n 2000kcal per päivä niin alle tuon pitäisi päästä. Ja sitten jos pystyy niin lisätä liikuntaa esim kävely 3x vkossa. Aloita kävely 30min ja vähitellen ja nyt kelien salliessa varsinkin kesällä 30min-1h.

En kysynyt laihdutusneuvoja, vaan kokemuksia ateriankorvikkeilla laihduttamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolisella ruokavaliolla pääsee pitkälle. Olen itse noudattanut 1550 kcal listaa viikon ajan, ja turvotus alkanut jo häviämään ja sitä kautta kilo lähtenyt. Syön säännöllisesti listan mukaisesti ja juon paljon vettä.

Tuon lisäksi käyn päivittäin koiran kanssa 45 minuutin reippaalla kävelylenkillä, toki päälle ne pienet pissilenkit päivän aikana. Teen fyysistä työtä ja pientä lihaskuntoa kotona.

Vierailija
4/50 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikkeessa on se huono puoli, että kun saavutat tulokset ja siirryt normaaliin ruokavalioon, kilot tulevat nopeasti takaisin. Olet täällä saanut jo pari hyvää neuvoa, eli kannattaa ennemmin ottaa itseä niskasta kiinni ja pitää uudesta elämäntavasta huolta, jos niitä tuloksia haluat pysyvästi.

Vierailija
5/50 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko dietteihin. Oikea ruokavalio, oikea annoskoko ja liikunta. Sillä olen laihtunut ja se on pysyvä muutos. Ei tule läskit takaisin.

Vierailija
6/50 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvikkeessa on se huono puoli, että kun saavutat tulokset ja siirryt normaaliin ruokavalioon, kilot tulevat nopeasti takaisin. Olet täällä saanut jo pari hyvää neuvoa, eli kannattaa ennemmin ottaa itseä niskasta kiinni ja pitää uudesta elämäntavasta huolta, jos niitä tuloksia haluat pysyvästi.

Olen laihduttanut 20kg keto/vhh ruokavalio lla syöden tavallista ruokaa, toki ruokavalion sallimissa puitteissa.10kg tullut takaisin, ei se tapa laihduttaa ole mikään tae, että paino pysyy pois. Tottakai ne kilot saa miten vaan laihduttuaan takaisin jos palaa entiseen. Mulla on kyllä terveellisemmät elämäntavat, kuin suuremmalla osalla väestöstä. En polta, en juo, fyysinen työ ja teen kävelylenkkejä. En vedä sipsejä, pullaa ja karkkeja ja sitten ihmettele miksi olen lihonut.

Ikää tulee, jolloin aineenvaihdunta hidastuu, hormonitoiminta muuttuu, mulla on paljon stressiä ja nukun huonosti, mikä jumittaa painoa. Johtuu töistä, eikä ole varaa ottaa lopareitakaan.

Tiedän kyllä noi perinteiset lautasmallit ja 5 kertaa päivässä syömiset. Labrat on otettu ja kaikki ok, kilppari ja sokerit, munuaiset, maksa-arvot huippuluokkaa.

Vierailija
7/50 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko dietteihin. Oikea ruokavalio, oikea annoskoko ja liikunta. Sillä olen laihtunut ja se on pysyvä muutos. Ei tule läskit takaisin.

Vielä.

Vierailija
8/50 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin kymmenen kiloa, lihoin kakskymmentä kiloa.

Vierailija
9/50 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ajassa kymppi lähti? Olitko syönyt miten epäterveellisesti ennen?

Vierailija
10/50 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan siirtyisi takaisin siihen ruokavalioon jolla on lihonut?

Vierailija
11/50 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla samaa ruokaa millä on laihduttanutkkn. Annokset vaan kasvaa niin nouseehan silläkin paino.

Vierailija
12/50 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuuhan niillä, jos niihin uskoo. Mutta tulee takaisin pian ja elimistösi on enemmän sekaisin.

Vaihtoehtoisesti, voit vaikka paistaa jäävuorisalaattia pannulla, siinä on elimistölle työtä salaatin sulattelussa ja paino laskee terveellisesti.

Eli kuka vaan voi joskus korvata aterian jauholla mutta jatkuvassa käytössä ei hyvä seuraa.

Vierailija
13/50 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ajassa kymppi lähti? Olitko syönyt miten epäterveellisesti ennen?

Kymppi lähti kahdessa kuukaudessa. Olin syönyt huonosti sitä ennen, olinhan lihava.

Vierailija
14/50 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kukaan ei voi elää Nutrilett-pusseilla loppua elämäänsä. Näissä pussikuureissa on juuri se perusongelma, että menetetyt kilot palaavat korkojen kanssa juuri sen takia, ettei laihdutusaika opettanut normaalista, terveellisestä arkiruokavaliosta mitään.

Tiedän, koska olen itse nutrannut monta kertaa (ensimmäinen kerran jo 2005) eivätkä menetetyt kilot koskaan jättäneet palaamatta. Nyt laihdutin puolessa vuodessa 25 kiloa ihan normiruoalla (mutta pienillä kaloreilla ja vähillä hiilareilla). Täysin samaa normiruokaa mutta hieman isommilla kaloreilla olen syönyt nyt 7 kk laihdutustavoitteen saavuttamisen jälkeenkin eikä paino ole noussut lainkaan. Näin jatkan aivan mielelläni lopun ikäni, koska syön ruokaa josta nautin. Kukaan ei voi sanoa samaa Nutrilettista - sitä ei malta odottaa että se kuuri vihdoin päättyisi ja sepä sitten kostautuu.

Vierailija
15/50 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät vaan toimi, jos tarkoitus on laihduttaa pysyvästi. Ei niitä edes tarvitsisi valmistaa ja myydä, jos olisivat toimineet.  Jokainen lihava on niitä kokeillut.

Vierailija
16/50 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihtuuhan niillä, jos niihin uskoo. Mutta tulee takaisin pian ja elimistösi on enemmän sekaisin.

Vaihtoehtoisesti, voit vaikka paistaa jäävuorisalaattia pannulla, siinä on elimistölle työtä salaatin sulattelussa ja paino laskee terveellisesti.

Eli kuka vaan voi joskus korvata aterian jauholla mutta jatkuvassa käytössä ei hyvä seuraa.

Jäävuorisalaatti ei oo terveellistä nähnytkään. Korvikkeissa on laskettu tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet, oletko katsonut jäävuorisalaatin ravintoarvot? Katoppas.

Jatkuvassa käytössä ne korvikkeet onkin oltava että pääsee ketoosiin ja näläntunne häviää. Satunnaisesti aterian korvatessa on vaan kokoajan kova nälkä, kun ei ole ketoosissa, mutta ravintoa saa vähän.

Vierailija
17/50 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monipuolisella ruokavaliolla pääsee pitkälle. Olen itse noudattanut 1550 kcal listaa viikon ajan, ja turvotus alkanut jo häviämään ja sitä kautta kilo lähtenyt. Syön säännöllisesti listan mukaisesti ja juon paljon vettä.

Tuon lisäksi käyn päivittäin koiran kanssa 45 minuutin reippaalla kävelylenkillä, toki päälle ne pienet pissilenkit päivän aikana. Teen fyysistä työtä ja pientä lihaskuntoa kotona.

Pelkkää nestettä tuo alun vaivaisen kilon tiputttaminen.

Vierailija
18/50 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ruokavalioon hän sitten siirtyy, jos ateriankorvikkeilla laihduttaa? Ruokavalion kehittäminen ja ylläpitäminen ei ole jotain, mikä vain sormia napsauttamalla onnistuu.

Ei se mene niin, että laihduttaa 15kg ateriankorvikkeilla ja sen seurauksena jotenkin ihmeellisesti osaa syödä terveellisesti, vaikka ennen ei osannut.

Vierailija
19/50 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No etpä oo kovin pitkälle päässy...

Vierailija
20/50 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kukaan ei voi elää Nutrilett-pusseilla loppua elämäänsä. Näissä pussikuureissa on juuri se perusongelma, että menetetyt kilot palaavat korkojen kanssa juuri sen takia, ettei laihdutusaika opettanut normaalista, terveellisestä arkiruokavaliosta mitään.

Tiedän, koska olen itse nutrannut monta kertaa (ensimmäinen kerran jo 2005) eivätkä menetetyt kilot koskaan jättäneet palaamatta. Nyt laihdutin puolessa vuodessa 25 kiloa ihan normiruoalla (mutta pienillä kaloreilla ja vähillä hiilareilla). Täysin samaa normiruokaa mutta hieman isommilla kaloreilla olen syönyt nyt 7 kk laihdutustavoitteen saavuttamisen jälkeenkin eikä paino ole noussut lainkaan. Näin jatkan aivan mielelläni lopun ikäni, koska syön ruokaa josta nautin. Kukaan ei voi sanoa samaa Nutrilettista - sitä ei malta odottaa että se kuuri vihdoin päättyisi ja sepä sitten kostautuu.

Mä en malttanut odottaa että vhh/keto päättyy ja tuli kilot takas. Ei pysty enää uudestaan. Niin rajoittunut ruokavalio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän