Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otin 16min suihkun - pröystäilyäkö ja turhaa luksusta?

Vierailija
10.12.2010 |

Pesin pitkät hiukseni ja huuhtelin huolellisesti hoitoaineen. Pesen tukan kerran viikossa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen autoton, niin säästän luontoa sillä tavalla :)

Vierailija
2/14 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yleensä reilu 5min. Ja siinä ajassa pesen hiukset myös, ajelen säärikarvat ym. Suihku valuu koko ajan ja tuntuu, että tuhlaan vettä. Joka toinen päivä pesen hiukset, joka toinen päivä pikasuihku.

Maksatko vedestä kulutuksen mukaan? Mutta eipä tuo paljon ole, jos tosiaan vain kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa pestyä itseäni nopeammin juuri koskaan ainakaan jos pesen myös hiukset.

Vierailija
4/14 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisoa suihkussa varttia...

Vierailija
5/14 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan muutaman minuutin,niin oletteko omasta mielestänne puhtaita sen jälkeen?

Miten siinä ajassa kerkiää peseen vampulla päästä varpaisiin?

Vai pesettekö vain kainalot ja alapään?

Terveisin suihkuluttaaja,joka kyllä maksaa vedestä kulutuksen mukaan.

Vierailija
6/14 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee aina vähintään puoli tuntia. Se on mulle omaa aikaa ilman lapsia, joten en todellakaan pidä kiirettä.

Vierailija
7/14 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rentouttava fiilis tulee kun kuumaa vettä valuu pitkin vartaloa!

Vierailija
8/14 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ajassa ehtii kyllä pestä hiukset ja kropan. En jaksa turhaa seisoskella ja juoksuttaa vettä.

Vierailija
9/14 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yleensä reilu 5min. Ja siinä ajassa pesen hiukset myös, ajelen säärikarvat ym. Suihku valuu koko ajan ja tuntuu, että tuhlaan vettä. Joka toinen päivä pesen hiukset, joka toinen päivä pikasuihku.

Maksatko vedestä kulutuksen mukaan? Mutta eipä tuo paljon ole, jos tosiaan vain kerran viikossa.

mutta tottakai veden lämmitys maksaa. Ja tottapuhuen meillä on vedessä filtteröinti, mitä enemmän vettä käyttää, sitä enemmän se maksaa.

Itse en saa kovin lyhyessä ajassa hiuksiani puhtaaksi, koska kun pesen ne vain kerran viikkoon, ne ovat hyvin rasvaiset juuresta. Ja hoitoaine (vain latvoihin) on superravitsevaa. Sitäkin saa huuhtoa aika kauan.

Olen välillä koettanut pestä vain nopsaan, mutta sampoota jää silloin hiuksiin ja hiuspohja hilsehtii. Mutta varmaan olisin nopsemminkin valmis, jos haluaisin.

ap

Vierailija
10/14 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisoa suihkussa varttia...

t. ap

Vierailija
11/14 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ei tukkaa tarvitse. Silloin pesen vain "pinnalta". Paitsi jos jalat/kädet on puutarhatöistä mustat.

ap

Vierailija
12/14 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin lämpimästä/kuumasta suihkusta kylminä aamuina! Pesen tukan joka toinen aamu. Suihkussa käyn joka aamu, silloin ei kehtaa ihan noin kauan olla, kun ei pese hiuksia.

Vierailija
13/14 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä varmasti viittä minuuttia kauempaa mene. En anna veden valua koko ajan, esim. säärikarvojen ajon aikana hana on kiinni. Puhdas olen:)

Vierailija
14/14 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestä hiukset kerran viikossa ja ovat tyvestä tosi rasvaiset. Yöks.

Mitä jos pesisit hiuksesi edes kaksi kertaa viikossa? Lähimmäisesi varmasti kiittäisivät!