Voiko pidempi nainen kiinnostua lyhemmästä miehestä?
Tuli vaan mieleen kun yksi työkaveri (nainen) tykkää usein hengailla seurassani ja ehdotti että lähdettäisiin kahvillekin ja näin mutta alkoi mietityttää se että voiko olla oikeasti kiinnostunut kun hän on noin 5-10 cm pidempi kuin minä itse? Itse oon 172cm ja työkaveri arviolta n. 180cm (en tiedä tarkkaa pituutta mutta arvioisin näin). Voiko olla mahdollista?
Kommentit (18)
Voi olla kiinnostunut. On niitä kai ihan pariskuntiakin, joissa mies on lyhyempi. Mutta ainakin alustavasti voi olla kiinnostunut.
Voi jos nainen on keskimääräistä pidempi ja yhtä pitkä tai pidempi kuin useimmat miehet. Tuo nainenhan on jo useimpia miehiä pidempi jos käyttää edes nilkkureita, joissa on yhtään korkoa.
Minulla on ollut useampia itseäni lyhyempiä miesystäviä. En tietenkään sitä toivo, mutta minkäs tekee jos kiinnostuu tyypistä.
Mun äiti on 168 senttiä ja mun isä puoli päätä häntä lyhyempi, joten varmaan voi.
No minä olen ainakin pidempi kuin lasteni isä.
Voi, kokemuksesta sanon.
T. Pitkä nainen
Itse tapailin kerran itseäni lyhyempää miestä. Olemuksessa oli jotain todella miehekästä ja oli ylpeä. Polvet meni pehmeiksi heti. Eli neiti on ilmeisesti aistinut jotain miehekästä sinun olemuksessasi.
Nicole Kidman taitaa olla molempia puolisoitaan pidempi.
Paljonko on 5 senttiä? Tulitikkuaskin verran.
Tottakai! Itseäni ei ainakaan kiinnosta yhtään miehen pituus. Oma mieheni on mua 3cm pidempui, mutta ei haittaisi yhtään vaikka olisi lyhyempi tai sitten vaikka 20cm pidempi. Täysin yhdentekevää itselleni.
Miksei muka voisi toimia? Persoonallisuus on tärkeämpi kuin pituus.
Onhan katukuvissa paljon todella pitkiä naisia ,joilla mies on olkapäähän asti ja onnelisina avioliitossa. itse tykkään miehistä jotka isoja,mutta ei lihavia. Liikuvat ,käyvät hammaslääkäri ,silmät ruskeat,eivät tupakoi,eivät kitaa kaljaa,eivät ole peli riipuvaisia ja tuoksuvat miesten hajuvedelle.Täyty sujuvasti osaa tansia ilman viinaa kuin tykätä lounat ,kahvilat.Uiminenkin ei saa olla vaikea elementti ja onki on pysyä kädessä!Makuja on monia,eikä niitä pidä mottia toisten!
Mun isovanhemmista mamma oli pappaa pidempi ainakin reilun pään verran.
Itse olen ehkä kerran nähnyt tällaisen pariskunnan.
Mulle pituus ei ole mitenkään merkityksellinen, olen 160cm ja voisin ihan hyvin seurustella vaikka 150cm miehen kanssa.
Miehen pituudella ei ole merkitystä, ja sitä paitsi olet juuri sopivan pituinen!
En osaa arvailla, onko nainen kiinnostunut sinusta romanttisessa mielessä vaiko ei.
Kylmä fakta on kuitenkin se, että olet tuon naisen mielestä aivan huipputyyppi, jos hän kerran hän tykkää hengailla seurassasi ja on ehdottanut kahville menoa.
Oletko sinä kiinnostunut hänestä?
Minä en ainakaan.