Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelen joskus, että olen kuollut koska olen niin onnellinen

Vierailija
09.12.2010 |

Tarkoitan siis, että joskus mietin, että entä jos olenkin oikeasti kuollut, siis taivaassa, koska elämäni on niin onnellista ja hyvää. Olen vain posottanut läpi tätä elämää ja tarttunut annettuihin mahdollisuuksiin ja minulle on annettu kaikki mitä ikinä osaan toivoa, ja paljon enemmän. Joku muu varmasti haluaisi aivan muita asioita, enkä siis vertaa tässä itseäni muihin, vaan omaan haaveeseeni ihmisen elämästä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen varsin hengellinen. Siis harjoitan aika monipuolisesti erilaista yksityistä ja julkistakin hengellistä toimintaa. Mutta kristinuskon tuoma taivasajattelu tässä vähentää narsismin häpeää. Verrattuna siis siihen, että ajattelisin onneni olevan vaikka seurausta edellisistä elämistä :-).

Vierailija
2/5 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti omassa kuvitelmassani taivaasta sinänsä ihminen olisi jollain tasolla suorassa yhteydessä Jumalan kanssa. Mutta kukapa sitä tietää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oletko pilvessä? Onnellisuuden ymmärrän mut alkaa jo mennä vähän överiksi.

Vierailija
4/5 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä realiteettitestauskaan horju, eli tämä on tosiaan kuvitelmassani. Mutta tällaisia asioita ja paljon muutakin ajattelen. Kotiäidillä on paljon aikaa ajatella. Onneksi kohta palaan (asiantuntija)työhöni :-).

Vierailija
5/5 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis tarkoita, että olisin nyt yhteydessä Jumalan kanssa, vaan että minulle se krisittyjen taivas, johon minäkin ehkä sitten oikeasti kuoltuani pääsen, tarkoittaa nimenomaan Jumalan läheellä oloa. Eli vaikka olen nyt hyvin onnellinen niin on tietysti,puhtaan realismin lisäksi, ajateltava etten voi olla nyt taivaassa, koska en ole "edes" uskossa, siis tietoinen Jumalasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi