Jos sulla olisi 70 000 e rahaa, mitä tekisit?
Kommentit (12)
Jos sulla olisi 70 000 e rahaa, mitä tekisit?
Mersuni uudempaan malliin, tuo riittäisi juuri välirahaksi.
Käyn töissä ja elän ihan normaalisti, en tee rahoistani tai omaisuudestani numeroa. On ns. vanhaa rahaa ;-) Lapsille opetetaan ettei kaikkea saa ja että elämässä tulee tehdä töitä.
Korkotaso on tosiaan nyt matala, eli kun sulla on pesämuna ja siihen lainaa päälle,niin lainanhoitokulut eivät tässä ihan lähiaikoina pompsahda kauhean isoihin sfääreihin eli tulee edulliseksi maksaa omaa pois nyt. Ihan ilman muuta tekisin näin jos ei olisi jo omaa asuntoa.
Itsekin olen saanut hiljattain perinnöksi rahaa, ja aion rakentaa talon.
tuolla summalla rahoittaisin siitä n. puolet, loput ottaisin lainaa.
Maksaisin velkaa pois. Jollei minulla olisi asuntolainaa niin ottaisin sellaisen.
joten helpottaisi noiden rahojen haalimista. Mutta tuskin ylimääräistä rahaa tuollaisiin arkisiin laskuihin käytettäisi. Meillä on mielessä yksi sijoituskohde, jollaista ei tule toista kertaa meidän elämässä vastaan. Siihen auttaisi tuollainen summa, ettei tarvitsisi ottaa niin paljon lainaa.
Sun tilanteessa varmaan ostaisin sen asunnon.
sen jälkeen varaisin viikonlopuksi hotellihuoneen Helsingistä ja shoppailtaisiin koko perhe oikein kunnolla. Loput rahat säästöön.
vielä 10. sijoitusasunnon arvoalueelta missä mun aikaisemmatkin sijoitusasunnot on.
tai sijoitusasunnon.