Lue keskustelun säännöt.
kumpaan mielummin 5v ja 7v poikien kanssa? linnanmäelle vai särkänniemeen?
01.06.2008 |
kumpikohan olis halvempi ja kivempi? turussa päin asutaan, eikä olis tarkoitus yöpyä missään?
Kommentit (5)
Enempi laitteita varsinkin tuolle pienemmälle. Ja tietty delfinaario, planetaario ym.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
korkeasaaressa pääsette lounaan ja pääsylippujen hinnalla---noin 50 e
...
itse menisin jo eläinten ja luonnonsuojelullisen näkökulman vuoksi korkeasaareen
särkänniemessä eläimiä
- eli sinne siis
(PS. SILTI MENSIN ITSE HESASSA KOREKASAAREEN MIELUUMMIN KUIN LINTSILLE LASTEN KANSSA...)
Pidän Linnanmäkeä paljon hauskempana huvipuistona kuin Särkänniemeä, mutta en niin paljon hauskempana että sitä varten lähtisin ajamaan kovin paljon pitempää matkaa.
Lapsesi varmasti pitävät molemmista.