siis hei.. voisko joku neuvoo et miten jätkält otetaa suikkii sillee hyvi?
mä oon 14v tyttö ja mulla on samanikäne poikakamu. mut pelkään etten osaa sitä juttuu :(
Ilkeet vastaukset voi sit jättää kirjoittamatta..
Kiitos =)
Kommentit (10)
mä oon yhesti koskenu sitä housujen päältä ja me ollaan suudeltu paljon =)
Niin ehkä parempi vielä toistaiseksi unohtaa sellaiset hommat.
"Mitä kovempaa puret, sitä paremmalta se tuntuu."
Näin se menee. Mun mies rrrakastaa kun ensin näykin hellästi pippelinpäätä ja sitten puraisen varresta niin että hampaanjäljet jäävät! 96% miehistä rakastaa kullin puremista.
Ei teinit kirjoita tuolla tavalla eikä varsinkaan käytä sanaa poikakamu tai suikkii. :D
"Mitä kovempaa puret, sitä paremmalta se tuntuu."
Näin se menee. Mun mies rrrakastaa kun ensin näykin hellästi pippelinpäätä ja sitten puraisen varresta niin että hampaanjäljet jäävät! 96% miehistä rakastaa kullin puremista.
Eli heilutan vehjettä poskesta poskeen vähän aikaa ja sitten vasta pureskelen kovaa.
kun ne kaikki veret pitäisi niellä. Mutta jos ei niele, niin voi tulla sotkua (tai sylkemiseen pitää ottaa paperia tai muovipussi, jos puret tarpeeksi syvälle).
kun ne kaikki veret pitäisi niellä. Mutta jos ei niele, niin voi tulla sotkua (tai sylkemiseen pitää ottaa paperia tai muovipussi, jos puret tarpeeksi syvälle).
Sitten vaikka tämä onkin provo, niin joku muu tulee täältä tosissaan lukemaan vinkkejä... Miesparka.
ja kyllä sitä sitten oppii kun saa rauhassa tehdä. Onko poikaystävälläsi aiempia kokemuksia?