Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainoalla lapsellani on neljä joulukalenteria!

Vierailija
09.12.2010 |

Lego City-kalenterin ostin, koska pojalla on huoneessaan valtava Lego-kaupunki ja kiva saada sinne lisää osia. Legokalenterista onkin tullut vaikka mitä kivaa jo.

Sit lapsella on Aku Ankasta tullut kuvakalenteri. Sit poika on säästänyt jonkun vanhan kuvakalenterinsa ja teipannut vaan luukut kiinni, ja mummolta sai vielä yhden kuvakalenterin.

Mitäs mieltä olette tästä hemmotellusta pojastani?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista kaksi on ostettuja. Eli enpä oikei osaa mollata hemmoteltuas penskaasi

Vierailija
2/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen suklaakalenteri ja toinen ilmaisjakeluna tullut kuvakalenteri. Kaikilla muilla on ainakin 3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva et teillä oli varaa ostaa lego-kalenteri. meidän tytöllä on tavis-suklaa-joulupukki kalenteri joka maksoi 44 senttiä sekä se ns. ilmainen akkarin kalenteri.

Vierailija
4/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme lasta, joista yksi vauva. Vauvalla kaksi kalenteria, joista toinen suklaakalenteri, vitsi papalta, jonka suklaat saan minä syödä. Toinen on partiolaisten kuvakalenteri.

Eskarilaisella on legokalenteri, kaksi suklaakalenteria ja se Aku Ankan ilmaiskuvakalenteri.

Neljävuotiaalla on LittlestPetShop-kalenteri, Nalle Puh-kuvakalenteri ja kaksi suklaakalenteria.

Enkä koe, että olisivat hemmoteltuja moisen asian takia. Mutta takuulla ainokaisesi on muuten hemmoteltu. Niin tuppaavat olemaan, ja vielä varsin itsekkäitä luonteeltaan. No eihän se tähän kuulu, mutta sanoinpa vain. Itse ainoana lapsena minua aina harmittaa lapset, joille vanhemmat eivät vaivaudu tekemään sisarusta, vaikka se olisi lapsen kehitykselle ja elämälle hyvin tärkeää. Niin niin, sinä olet tietenkin eri mieltä, mutta mitä siitä.

Vierailija
5/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 tavarakalenteri (itse kerätty)

2 suklaakalenteria

1 karkkikalenteri

2 kuvakalenteria

Mut ei oo enää ku kaks suklaakalenteria, kun ikääkin on jo 14 veee

Vierailija
6/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vauvalla kaksi kalenteria, joista toinen suklaakalenteri, vitsi papalta, jonka suklaat saan minä syödä. Toinen on partiolaisten kuvakalenteri.

Eskarilaisella on legokalenteri, kaksi suklaakalenteria ja se Aku Ankan ilmaiskuvakalenteri.

Neljävuotiaalla on LittlestPetShop-kalenteri, Nalle Puh-kuvakalenteri ja kaksi suklaakalenteria.

Enkä koe, että olisivat hemmoteltuja moisen asian takia."

Ennen riitti ihan yksikin kalenteri. Minun mielestäni on kyllä ihan turhaa hemmottelua ja lasten paapomista. Hyi hemmetti!

Vierailija
7/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa kyllä oikein kauhistella tuota kalenterien määrää. Tosin itsellä on ollut aina vain yksi (silloin jolloin hiihdettiin kouluun mennen tullen ja aina ylämäkeen), mutta taitaa sama hohto olla kaikissa noissa omankin ainokaiseni kalenterissa, kuin oli itsellä siinä yhdessä. :)

Meillä siis yksi suklaakalenteri (ostin), yhden partiolaisten kalenterin sai parhaalta ystävältään, yksi tuli Dipp-tutkimuksesta. Lisäksi ostin kirpparilta sellaisen pussukkakalenterin, jota olen täytellyt pienillä yllätyksillä.

Eikä tässä vielä kaikki.

Isänsä luona on isänsä ostama sekä tädiltään joku Lego-kalenteri myös, saattaa olla vielä yksi isänsä vanhempien ostama.

Repikää siitä. :)

Vierailija
8/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kalenteria, muumi, aku ankan, 2 urheiluseuran juniorikalenteria ja blue1 kalenteri :D Ja hemmotellulla ainoalla lapsellani (3v) on vain 2 kalenteria, hello kitty ja suklaakalenteri!

Vierailija
9/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmella lapsella 11 kalenteria. Kaikilla on Lego-kalenterit. Mummulta saivat suklaakalenterit. Kaksi vanhinta halusi Dumle-kalenterit ja ostivat omilla rahoilla alennuksesta joulukuun alussa. Lisäksi kaksi urheiluseuran arpa-kalenteria ja Aku Ankan välissä tullut kuvakalenteri.

Vierailija
10/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v:llä yksi ostettu kuvakalenteri, yksi Nalle Puh -lehden mukana tullut, yksi äidin tekemä (eka kertaa tein, kuvina tarroja) ja yksi isoveljen tekemä. Viideskin olisi mutta isosisko ei ole jaksanut tehdä kaikkia luukkuja niin, että tällä hetkellä odotetaan 24 päivää, jossa on luukku, ellei sitten tyttö vielä innostu tekemään lisää. Isommilla on myös 3-4 kalenteria samaan tapaan. Aiemmin ollut ehkä pari, mutta nyt innostivat minutkin tekemään kalentereita.