Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parisuhteesi alkanut yhden yön juttuna?

Vierailija
15.01.2023 |

Omassa lähipiirissäni näin lähes kaikissa tapauksissa. Mistä se kertoo?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko?

Vierailija
2/16 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kyllä, nykyään haluan tutustua paremmin ennen suhteeseen hyppäämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pari kertaa. Nyt olen kuitenkin sinkku. Vaikka kokemukset olivat hyviä noista suhteista, ehkä seuraavalla kerralla yrittäisin toisenlaista tapaa. Jospa se sitten johtaisi toisenlaiseen lopputulokseen, siis pysyvään suhteeseen.

Vierailija
4/16 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo, että kaverisi ovta lunttuja.

Vierailija
5/16 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Oltiin oltu yhdessä jo 3 kk, kun vasta mentiin sänkyyn. Syntyi kestävä suhde, jo kymmeniä vuosia.

Vierailija
6/16 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alkanut. Ja vielä 10v nuoremman miehen kanssa.

Vierailija
7/16 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Nyt ollaan naimisissa.

Vierailija
8/16 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nuorena oli se että ensin tuli seksi ja jos se natsasi, saattoi seurata seurustelua, useimmiten mun seurustelut kesti n. 3 ja puoli vuotta ja nykyistä suhdetta edeltänyt suhde kesti 10v ja siinä tuli ensin seksi ja myöhemmin avioliitto . Nyt en enää näe seksiä tai geneerisiä parisuhteita mitenkään kauhean korkeina tavoitteina, vaan kaipaisin syvää yhteyttä. Mistä sellaisen löytää, ja onko sellaista edes aidosti, en tiedä, mutta kaipaan sitä.

Vierailija
9/16 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön jutut jää yhteen yöhön

Vierailija
10/16 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on

Vierailija
11/16 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme ensitreffien päätteeksi sänkyyn. Molemmat tiesimme, että etsimme pitkäaikaista kumppania.

Sovimme seurustelusta seuraavana aamuna. Yhdessä edelleen, loppuelämän, toivottavasti.

Vierailija
12/16 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka suhde oli lukiosuhde, joka kesti 7v. Alkoi lukiosta ja meillä kesti 4kk ennenkun harrastimme seksiä.

Toka eli nykyinen suhteeni alkoi 2,5v sitten yhden yön juttuna.

Vierailija
13/16 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin nykyisen mieheni, ihanan sielunkumppanini, kanssa heti sänkyyn, elämäni ainoan kerran.

Ei vaan pystytty muuhun, vetovoima oli niin vastustamaton. Ollaan molemmat täysin varmoja siitä, että tunsimme toisemme edellisessä elämässämme.

Ollaan oltu naimisissa nyt yli 20 vuotta.

Vierailija
14/16 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa aikoinaan alkoi, osa ei. Nykyinen alkoi ja on kestänyt jo yli 20 vuotta. En usko asialla olevan suurtakaan merkitystä jatkon kannalta.

Vierailija
15/16 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yhden yön seuran hakuni (3 kertaa) ovat johtaneet parisuhteeseen, joista viimeisin on kestänyt jo 17 vuotta. Eli joo kaikki mun parisuhteet on alkaneet tavalla baari tai yökerho, tarkoitus saada vain munaa yhdeksi yöksi, mutta siihen se mies on sitten jäänyt, eka kerta vuodeksi, toinen 4 v ja viimeisestä sitten tuli aviopuoliso parin vuoden seurustelun jälkeen.

Vierailija
16/16 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ysäriä se

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän