Onko parisuhteesi alkanut yhden yön juttuna?
Omassa lähipiirissäni näin lähes kaikissa tapauksissa. Mistä se kertoo?
Kommentit (16)
Nuorempana kyllä, nykyään haluan tutustua paremmin ennen suhteeseen hyppäämistä.
On pari kertaa. Nyt olen kuitenkin sinkku. Vaikka kokemukset olivat hyviä noista suhteista, ehkä seuraavalla kerralla yrittäisin toisenlaista tapaa. Jospa se sitten johtaisi toisenlaiseen lopputulokseen, siis pysyvään suhteeseen.
Kertoo, että kaverisi ovta lunttuja.
Ei. Oltiin oltu yhdessä jo 3 kk, kun vasta mentiin sänkyyn. Syntyi kestävä suhde, jo kymmeniä vuosia.
On alkanut. Ja vielä 10v nuoremman miehen kanssa.
Mulla nuorena oli se että ensin tuli seksi ja jos se natsasi, saattoi seurata seurustelua, useimmiten mun seurustelut kesti n. 3 ja puoli vuotta ja nykyistä suhdetta edeltänyt suhde kesti 10v ja siinä tuli ensin seksi ja myöhemmin avioliitto . Nyt en enää näe seksiä tai geneerisiä parisuhteita mitenkään kauhean korkeina tavoitteina, vaan kaipaisin syvää yhteyttä. Mistä sellaisen löytää, ja onko sellaista edes aidosti, en tiedä, mutta kaipaan sitä.
Menimme ensitreffien päätteeksi sänkyyn. Molemmat tiesimme, että etsimme pitkäaikaista kumppania.
Sovimme seurustelusta seuraavana aamuna. Yhdessä edelleen, loppuelämän, toivottavasti.
Eka suhde oli lukiosuhde, joka kesti 7v. Alkoi lukiosta ja meillä kesti 4kk ennenkun harrastimme seksiä.
Toka eli nykyinen suhteeni alkoi 2,5v sitten yhden yön juttuna.
Minä menin nykyisen mieheni, ihanan sielunkumppanini, kanssa heti sänkyyn, elämäni ainoan kerran.
Ei vaan pystytty muuhun, vetovoima oli niin vastustamaton. Ollaan molemmat täysin varmoja siitä, että tunsimme toisemme edellisessä elämässämme.
Ollaan oltu naimisissa nyt yli 20 vuotta.
Osa aikoinaan alkoi, osa ei. Nykyinen alkoi ja on kestänyt jo yli 20 vuotta. En usko asialla olevan suurtakaan merkitystä jatkon kannalta.
Kaikki yhden yön seuran hakuni (3 kertaa) ovat johtaneet parisuhteeseen, joista viimeisin on kestänyt jo 17 vuotta. Eli joo kaikki mun parisuhteet on alkaneet tavalla baari tai yökerho, tarkoitus saada vain munaa yhdeksi yöksi, mutta siihen se mies on sitten jäänyt, eka kerta vuodeksi, toinen 4 v ja viimeisestä sitten tuli aviopuoliso parin vuoden seurustelun jälkeen.
Onko?