G: Haluatko mieluummin tiimari-kortin vai lapsikuva-kortin?
Kommentit (23)
Sen kun tilaa tusinan samanlaisia, ei tarvii ees omalla käsialalla juuri mitään kirjoittaa. Ymmärrän lapsikuvakortit alle kolmivuotiaista, mut muuten en. Mä laitoin sukulaisille lapsikuvakortit kun pojat pieniä ja näin vähän vaivaakin, rekvisiitat ym. Nykyään lapset askartelee mummeille ja kummeille, muuten laitan just Tiimarikortit ja näen vaivaa, valitsen vastaanottajalle sopivan kortin, kirjoitan itse, piirrän tai lisään jouluisia kuvia.
Mut hei, kukin tyylillään, vain tekstari joulutervehdys aika ikävä...
Antaa se kuitenkin vähän enemmän infoa lähettäjästä kuin karsea, 50kpl könttäsummalla ostettu, kliininen Tiimari-kortti.
Lapsikuvakortti saisi mielellään olla otettu lähettäjän omassa olohuoneessa, jotta voin mielessäni arvostella lähettäjän sisustusta, ja lapsella mielellään tavisvaatteiden lisäksi vain tonttulakki, jotta voin mielessäni arvostella lähettäjän lastenvaatemakua.
Alatko jo toivoa, ettet olisi lähettänyt mulle korttia ollenkaan? :D
Sen voi heittää joulun jälkeeen roskiin ilman omantunnontuskia. Lasten kuvia on ilkeä viskata pois..vähänkuin viskaisi lapset roskiin..en halua säilytellä tuttavien tai sukulaislasten typeriä tekopirteitä tonttukuvia.