Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Haluatko mieluummin tiimari-kortin vai lapsikuva-kortin?

Vierailija
08.12.2010 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi heittää joulun jälkeeen roskiin ilman omantunnontuskia. Lasten kuvia on ilkeä viskata pois..vähänkuin viskaisi lapset roskiin..en halua säilytellä tuttavien tai sukulaislasten typeriä tekopirteitä tonttukuvia.

Vierailija
22/23 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tilaa tusinan samanlaisia, ei tarvii ees omalla käsialalla juuri mitään kirjoittaa. Ymmärrän lapsikuvakortit alle kolmivuotiaista, mut muuten en. Mä laitoin sukulaisille lapsikuvakortit kun pojat pieniä ja näin vähän vaivaakin, rekvisiitat ym. Nykyään lapset askartelee mummeille ja kummeille, muuten laitan just Tiimarikortit ja näen vaivaa, valitsen vastaanottajalle sopivan kortin, kirjoitan itse, piirrän tai lisään jouluisia kuvia.

Mut hei, kukin tyylillään, vain tekstari joulutervehdys aika ikävä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa se kuitenkin vähän enemmän infoa lähettäjästä kuin karsea, 50kpl könttäsummalla ostettu, kliininen Tiimari-kortti.

Lapsikuvakortti saisi mielellään olla otettu lähettäjän omassa olohuoneessa, jotta voin mielessäni arvostella lähettäjän sisustusta, ja lapsella mielellään tavisvaatteiden lisäksi vain tonttulakki, jotta voin mielessäni arvostella lähettäjän lastenvaatemakua.

Alatko jo toivoa, ettet olisi lähettänyt mulle korttia ollenkaan? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan