Sain tänään 2 joulukorttia, joissa lapset poseerasivat tonttulakit päässä
Kommentit (12)
nimim. en ole itse koskaan tonttulakkikuvaa lähettänyt, mutta ilolla vastaanottanut
koska ne loukkaavat kaikkia lapsettomia, tonttulakittomia ja kamerattomia. Tosin AP:n viestikin loukkaa kaikkia takattomia, joten tarkkuutta soisin APllekin, mutta menköön nyt joulukorttien aiheuttaman järkytyksen piikkiin...
Kärsin itseaikoinaan lapsettomuudesta ja noi lapsikortit tuntui tosi pahalta. Nyt kun hoitojen kautta meillä on kaksi lasta, niin emme lähetä lapsettomille joulukorttikuvia lapsistamme. Joskus lapsettomien ja lapsiperheiden yhteiselo ei ole helppoa.
koska ne loukkaavat kaikkia lapsettomia, tonttulakittomia ja kamerattomia. Tosin AP:n viestikin loukkaa kaikkia takattomia, joten tarkkuutta soisin APllekin, mutta menköön nyt joulukorttien aiheuttaman järkytyksen piikkiin...
AP:n viesti sen takia, että itse olen kädetön enkä omista tietokonetta. AP:han on kuitenkin naputellut tuon aloituksen omin pikku kätösin ja omalla tietokoneella, mulla ei ole siihen mahdollisuutta, joten loukkaannuin. Perkele.
Yleensä kuvien laatu ei ole kovin korkea ja lisäksi se toisen kullannuppu on harvemmin näyttänyt niissä minusta mitenkään söpöltä. Mutta olen toki säästänyt ne, kuten muutkin kortit.
Mikä muuten olikaan sen eilisiltaisen(?) samasta aiheesta olevan ketjun otsikko? Tyyliin miksi teette näin. Nyt vasta muistan, että olisin halunnut lukea sen.
joten tiedän, kuinka nämä nettikeskustelut voivat loukata...
AP:n viesti sen takia, että itse olen kädetön enkä omista tietokonetta. AP:han on kuitenkin naputellut tuon aloituksen omin pikku kätösin ja omalla tietokoneella, mulla ei ole siihen mahdollisuutta, joten loukkaannuin. Perkele.
Itse heitän roskiin - joulun jälkeen tietysti - kaikki tiimari ym. printtikortit, tökeröt itseaskarrellutpaskarrellut, mutta nuo tonttupäävalokuvat laitan visusti talteen :)
tonttulakkipäisestä lapsesta joulukortit läheisille. tosin sellaisille,etteivät varmasti loukkaannu. ottaisin itsekin ennemmin sellaisia ku tiimarin 10 snt kortteja.
Lapsikortit on kivoja ja niissä on nähty enemmän vaivaa kun tiimarin korteissa. Teen sellaiset lapsista myös tänä vuonna, tosin lähetän vain sukulaisille.
Mä niin vihaan ihmisiä jotka lähettää kortteja joissa on tontun kuva. Mä poltan ne heti. Miten ne ei ajattele yhtään toisten tunteita?!
Hei haloo!! Mitä väliä sillä on mikä kuva siinä kortissa on? Eikö se ajatus ole kuitenkin tärkein?
Mä boikotoin Tiimaria, koska siellä oltiin kerran tosi tylyjä, kun meidän pikkuherrat leikki hippaa ja kaatoivat leikin tiimellyksessä hyllyn, missä oli jotain lasisia kynttilänjalkoja.. Ne ei ollenkaan ymmärtäny, että pojat on poikia ja niiden täytyy saada purkaa energiaansa. Mä oon tästä traumasta kertonut KAIKILLE ja silti mä saan JOKA JOULU Tiimarin kortteja. Arvatkaa ahdistaako!!!!!
Olitpa sä raju! Ai kauhee!
Mitä haet tällä aloituksellasi?