Mitäs pidätte työpaikkailmoituksesta?
Kommentit (18)
Huh, huh kotiorjaa siinä tunnuttiin etsivän.
muutenkin hämärä ettei ole puhelinnumeroa
Juoskaa työnhakijat, vielä kun voitte! Kuulostaa todella vaativalta perheeltä. Sellaiselta, jossa tehdään pilkulleen kuten vanhemmat ovat ajatelleet.
ymmärtää laadukkaan hoidon päälle. Minulle tuo ilmoitus kertoo sen, että ko. paikkaan ei ehkä kannata mennä töihin.
"laadukkaan hoidon päälle ymmärtäminen" kuulostaa aika pahalle.
Kuka 50+ viitsisi lähteä moiseen hommaan? Kun palkkakaan ei luultavasti päätä huimaisi.
"lapsi tottunut jatkuvaan huomioon ja ymmärtää laadukkaan hoidon päälle"
Niinpä niin...
itse en haluaisi noin vanhaa hoitajaa omille lapsilleni. Mut ei toi varmaan mikään paha paikka ole.
Sanavalinta 'jatkuva huomio ja laadukas hoito' kuulostaa siltä, että mikään ei ole lapselle kyllin hyvää, joten potkut tulee pian.
tuo ikävaatimus on taatusti siitä kiinni, että saa valtiolta paremmat tuet kun palkaa 50+ töihin!
vanhemmat itsekin tietävät, että heidän poikansa ei ole mikään helppo lapsi. Turha hakeakaan silloin sellaista hoitajaa, joka haluaa hoitaaa vain helppoa lasta, mutta ei se silti tarkoita, että hoitajalta vaadittaisiin mitään mahdottomia.
Mullakin on vaativa lapsi. En vaadi hänen hoitajaltaan mahdottomia, mutta en myöskään haluaisi nähdä turhaa vaivaa palkatakseni jonkun, joka odottaa pääsevänsä helpolla ja lukevansa vaikka tenttiin samalla kun lapsi leikkii itsekseen...
Vai että oikein jatkuvaan huomioon tottunut.. Jep jep. (Mitenkähän ne tämän piltin kanssa päiväkodissa pärjäävät :O)
vanhemmat itsekin tietävät, että heidän poikansa ei ole mikään helppo lapsi. Turha hakeakaan silloin sellaista hoitajaa, joka haluaa hoitaaa vain helppoa lasta, mutta ei se silti tarkoita, että hoitajalta vaadittaisiin mitään mahdottomia.
Mullakin on vaativa lapsi. En vaadi hänen hoitajaltaan mahdottomia, mutta en myöskään haluaisi nähdä turhaa vaivaa palkatakseni jonkun, joka odottaa pääsevänsä helpolla ja lukevansa vaikka tenttiin samalla kun lapsi leikkii itsekseen...
itsekeskeisestä kusipäälapsesta valitettavasti.
Tai, että vanhemmat luulevat lapsensa olevan pieni nero. Molemmissa tapauksissa negatiivista.
ja samalla autta 9 v kotitehtävissä ja valmistaa huippuruokaa.
että ei käy että laittaa videot päälle.
Tattiperheen ilmo antoi kyllä niin selkeän kuvan työstä. Tuskin täällä Suomen oloissa niin nälkä tulisi, että tuohon hakeutuisin....
soviteltua työttömyyskorvausta, silloin voisi olla ihan ok.
Mitenköhän nirsoja nää vanhemmat on ruuan suhteen.
oi sanavalinta antaa kyllä kuvan
itsekeskeisestä kusipäälapsesta valitettavasti.
Tai, että vanhemmat luulevat lapsensa olevan pieni nero. Molemmissa tapauksissa negatiivista.
ja kaikkien niiden vanhemmat luulevat oman lapsen olevan nero.
Sitä ei vaan huomaa itsesään ja omassa lapsessaan.
Onneksi mä en enää tarvi hoitajaa lapsille. Ois ihan hirveää yrittää löytää kotiinsa tyyppi, johon itse uskaltaisi luottaa ja joka sit ei vetäis tälläisiä herneitä nenään. Mun lapsi tarvitsee enää vain enkun tukiopetusta.
myös tuo kohta "laadukkaasta hoidosta". Tuli mieleen, etä tää 3-vee määrittelee laadukkaan hoidon ja muutenkin toimii käskyn jakajana perheessä.