Joko kehtaa postittaa joulukortit?
Kommentit (11)
Olisi jo ihan kiva saada ensimmäiset kortit.
Me luultavasti laitetaan kortit postiin (perinteisesti) 21. tai 22. päivä. Joskus on ehditty vasta 23....
Miksi ei vielä kehtaisi?
Itse vien kortit postiin tänään, mutta monena vuonna olen postittanut ne jo paljon aikaisemmin, marraskuun puolella jopa.
jo laittanut tänään, mutta unohdin eilen ostaa merkit. Ehkä loppuviikosta sitten.
Olisi jo ihan kiva saada ensimmäiset kortit.
Me luultavasti laitetaan kortit postiin (perinteisesti) 21. tai 22. päivä. Joskus on ehditty vasta 23....
jos saa kortin vasta just ennen joulua tavallisella merkillä, joku on laittanut kortin kun hänkin on saanut meiltä. Eli katsoo ensin keiltä tuli ja vastaa sitten.
Me lähetetään silti meidän joulutervehdykset kun ne
a) ovat valmiit
b) muutenkin ehditään
Vastaanottajat saavat olla niistä mitä mieltä haluavat. Varmaankin liitetään mukaan kuvia meidän lapsista, vaikkei niitäkään kukaan halua ;)
Olisi jo ihan kiva saada ensimmäiset kortit. Me luultavasti laitetaan kortit postiin (perinteisesti) 21. tai 22. päivä. Joskus on ehditty vasta 23....
jos saa kortin vasta just ennen joulua tavallisella merkillä, joku on laittanut kortin kun hänkin on saanut meiltä. Eli katsoo ensin keiltä tuli ja vastaa sitten.
ne jaetaan vasta tiettyinä päivinä, en nyt muista minä päivinä mutta se lukee siinä kuoressa minä aikana siinä laitetut kortit jaetaan.
ja siinä oli lapsi ja lemmikit (AV:n kauhu), ei ollut kyllä tonttulakeissa. Oli tosi hieno kortti, tulin hyvälle tuulelle. Kiva nähdä miten lapsi oli kasvanut isoksi.
ja jos joulumerkillä ja sillä kuorella laitat, niin eihän ne kuitenkaan vielä huomenna ole perillä. seisovat postissa muutaman päivän.
postin punaisessa joulukorttikuoressa postitetut jaetaan 7.12. alkaen, vaikka olisi postitettu 15.11. Olisi kiva jo saada kortteja! Vaikka, ei meille taida paljon tullakaan.