Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuvaile miehesi vartaloa? Minun mieheni on

Vierailija
07.12.2010 |

187cm pitkä, hoikkeliini mutta mahan kohdalla täytettä. Lihasmassaa saisi olla lisää, mutta olen tyytyväinen mieheen näinkin. Mies ei itse ole kovin kiinnostunut omasta ulkonäöstään, mutta minun ulkonäköni kiinnostaa häntä kyllä.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLA leveät hartiat ja vahvat kädet, piukka takapuoli, vaan mahan kohdalla on vähän tyynyä, ei tosin kaljasta tullutta, mutta minkäs tekee kun kotona on näin hyvä kokki ;)

Painoa hänella 100 kiloa noin, mutta kunto on kohillaan, juoksee/hökkää töihin ja takaisin, kesät rullistelee, ei kukaan tuota painoa useinkaan usko, kun kysyy.

Kasvot maailman kilteimmat ja ihanimmat, suklaasimmu ja muutoinkin tumma, mutta ei tulinen vaan sellainen lempeä nallukka, ihana. Parta ojossa ja alapää sheivattu :)

Vierailija
22/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen mies.

Ihana, lihaksikas perse...reidet...six-pak, tummat hiukset, rusketus....siniset silmät.......isot kädet.....................21/7 kulli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun kysytään, että miten hyviä miehenne ovat sängyssä ja varsinkin "sen" kokoa, niin alkaa saada varsin hyvän kuvan palstalaisten tosielämästä:)

Toisten ketjujen perusteella suomalaiset miehet ovat kaljamahaisia, pulskeita, pottunenäisiä kaljuuntuvia ja pienimunaisia. Mutta palstamammoilla on käynyt hyvä tuuri, kun vähintään joka toisella on kohdalle sattunut unelmamies.

Olisi muuten ihan helvetin hauskaa näiden juttujen perusteella pitää yhteiset palstalaisten pikkujoulut, niin paljastuisi minkälaisia keijo-anteroita ja hanna-mareja palstalaiset ja puolisonsa tosielämässä ovat:)))

Noh, mä ainakin kerroin rehellisesti millainen minun mieheni on. En muista, mikä numero mahdoin olla mutta mies oli sen 30 kiloa ylipainoinen =D

Ja oletettavasti mun mies olisi juuri sellainen, jota kunnon av-mamma ei edes vilkaisisi.

Ei silti, että valittaisin. Vaikkei ulkoinäkö mene likikään näitten mammojen "adonisten" kanssa, on hän mitä ihanin ihminen. Eipä ainakaan ole kukaan pörräilemässä ympärillä ja vikittelemässä ;)

Vierailija
24/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä on kenekin mielestä täydellinen, turha siitä on herneitä nenään vetää..

Ihan sun iloksi kerron vielä että paitsi että hän on täydellinen mies on hän myös täydellinen isä; hoitaa kaikki lapset vaikka vain toisella kädellä ja siivoaa kodinkin jos on tarpeen, ei juokse kapakoissa, ottaa kerran pari vuodessa ja senkin minun seurassani.

Tänääkin luultavasti luvassa tunnin hieronta ja silittely mulle hänen sylissään ja sen päälle tyydyttävää seksiä, ikinä ei ole ilman tyydytystä mua jättänyt, suuseksissä aivan loistaa!

ja munakin on mukavankokoinen, ei keskivertoa pidempi, mutta paksumpi, täyttää tälläisen kolme lasta synnyttäneekin naisen kolon!

Ja on muuten ollut jokaisessa synnytyksessä mukana myös alusta loppuun saakka ja ollut tukena koko sen ajan.

Eikä ole ikinä kotiäitivuosieni aikana kokenut elättävänsä minua, meillä siis yhteiset rahat ja ikinä ei tavinnut riidellä kuka maksaa mitäkin, joko ottaa tarpeeksi päähän? On mulla vaan täydellinen mies, ihan joka asiassa. :)))

T. Onnellinen nallukan vaimo ;))

Vierailija
25/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 178 cm pitkä, normaalivartaloinen, kivasti on lihastakin. Ei siis mikään lihaskimppu (en voi sietää bodarimiesten vartaloita... joku ihme fobia mulla... ottaisin mielummin reilusti ylipainoisen miehen kuin liian lihaksikkaan :)) Mutta tasapuolisesti löytyy lihasta koko kropasta ja on kaikin puolin sopusuhtainen. Takapuoli on ihana! :) Silmissä on pilkettä ja ne on muutenkin aika erikoisen väriset.... melko vihreät. Mutta kuitenkin jossain valossa ruskeat. Jännät. Siisti tukka ja huoliteltu ulkonäkö. Eli katsoo kyllä (työnkin puolesta tärkeää), mitä päälleen aamuisin laittaa. Ei kuitenkaan mikään pukumies. Farkkuja, siistejä ja istuvia sammareita, kauluspaitoja, neuleita, slipovereja jne. Tykkään!

Vierailija
26/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 178 cm pitkä, normaalivartaloinen, kivasti on lihastakin. Ei siis mikään lihaskimppu (en voi sietää bodarimiesten vartaloita... joku ihme fobia mulla... ottaisin mielummin reilusti ylipainoisen miehen kuin liian lihaksikkaan :)) Mutta tasapuolisesti löytyy lihasta koko kropasta ja on kaikin puolin sopusuhtainen. Takapuoli on ihana! :) Silmissä on pilkettä ja ne on muutenkin aika erikoisen väriset.... melko vihreät. Mutta kuitenkin jossain valossa ruskeat. Jännät. Siisti tukka ja huoliteltu ulkonäkö. Eli katsoo kyllä (työnkin puolesta tärkeää), mitä päälleen aamuisin laittaa. Ei kuitenkaan mikään pukumies. Farkkuja, siistejä ja istuvia sammareita, kauluspaitoja, neuleita, slipovereja jne. Tykkään!

ja kaula löytyy myös. Elävä esimerkki unelmakropasta miehellä on raskaan sarjan kisailija Janne Käyhty, nam!

Vierailija
27/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, lihaksikas- hyvä kroppa. Sixpackiä ei ole, mutta ei vatsaakaan. Kivat hartiat ja käsilihakset. Entisenä jalkapallon harrastajana hitusen länkisääret.

Vierailija
28/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

171cm, 85kg

Lihaksikkaat käsivarret kiva karvainne rintakehä...pillijalat ja...kaljavatsa..nyt kyllä pienempi, koska on talvitreeniaika...pötsi kuin pötsi..

Vierailija
29/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä on kenekin mielestä täydellinen, turha siitä on herneitä nenään vetää..

Ihan sun iloksi kerron vielä että paitsi että hän on täydellinen mies on hän myös täydellinen isä; hoitaa kaikki lapset vaikka vain toisella kädellä ja siivoaa kodinkin jos on tarpeen, ei juokse kapakoissa, ottaa kerran pari vuodessa ja senkin minun seurassani.

Tänääkin luultavasti luvassa tunnin hieronta ja silittely mulle hänen sylissään ja sen päälle tyydyttävää seksiä, ikinä ei ole ilman tyydytystä mua jättänyt, suuseksissä aivan loistaa!

ja munakin on mukavankokoinen, ei keskivertoa pidempi, mutta paksumpi, täyttää tälläisen kolme lasta synnyttäneekin naisen kolon!

Ja on muuten ollut jokaisessa synnytyksessä mukana myös alusta loppuun saakka ja ollut tukena koko sen ajan.

Eikä ole ikinä kotiäitivuosieni aikana kokenut elättävänsä minua, meillä siis yhteiset rahat ja ikinä ei tavinnut riidellä kuka maksaa mitäkin, joko ottaa tarpeeksi päähän? On mulla vaan täydellinen mies, ihan joka asiassa. :)))

T. Onnellinen nallukan vaimo ;))

Erityisen korkeasti koulutettu, johtavassa asemassa ja tienaa hyvin:)

Vierailija
30/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

179cm ja 85kg, ihan normaalin näköinen kasvoista, ei siis superkomea mutta ei rumakaan. Ruskeat hiukset, siniset silmät. Ei ole erityisen lihaksikas ja pieni pötsi löytyy. Sopiva mulle.

Vierailija
31/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellinen

Vierailija
32/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaa kaksi munaa. Lihaksikkaat epäkkäät, käsivarren paksuus 12 senttiä.

Vierailija
33/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaa kaksi munaa. Lihaksikkaat epäkkäät, käsivarren paksuus 12 senttiä.

Vierailija
34/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 165cm pitkä, just just muutaman sentin mua itseäni pidempi siis. Korkokengillä olen häntä pidempi. Lisäksi mies on muutenkin mua pienempi - hän painaa 43kg, kun itse painan 45kg, mies voi käyttää mun farkkuja mutta minä en voi käyttää hänen vaatteitaan, koska ne ovat vähän turhan pieniä mulle. Hän pukeutuu aina farkkuihin, t-paitoihin ja huppareihin, ja vielä vuosi sitten hänellä oli pidemmät hiukset kuin mulla. Sittemmin hän siirtyi täysin kaljuun, koska pitkät hiukset olisivat vaatineet liikaa pesemistä ja harjaamista hänen makuunsa.

Jos hän lähtee baariin, hän tulee kotiin aikaisintaan aamukuudelta riippumatta siitä, monelta sanoi tulevansa, ja on aina änkyräkännissä ja naama ruvella. Toisinaan hän tulee vasta puolilta päivin putkan tai ensiavun kautta. Kohtuudella ei osaa ottaa, joten vahinkojen minimoimiseksi minä rajoitan hänen menemisiään. Toki olen aina kieltäessäni hirveä pirttihirmua ja kamala akka, mutta toisinaan mies kiittääkin siitä, että pidän hänet "kurissa".

Lapsille hän on hyvä isä, vaikkakin löysempi kuin minä. Esikoisemme tarvitsee toimintaterapiaa, jota pitää toteuttaa kotonakin, mutta mies ei harjoituksia teetä, ellen erikseen käske. Kotitöiden teko on tärkeysjärjestyksessä viimeisenä, niille ei tapahdu mitään ilman mun erillistä käskyäni pyynnöistä huolimatta. No, perushoito on lapsilla kunnossa kuitenkin, ja mies kyllä pärjää ja touhuaa lasten kanssa. Kaupassakin osaa käydä, ja kirjoittaa itse kauppalistansa. Ruuanlaitto ja leivonta on meillä pääasiassa hänen vastuullaan.

Seksin saralla mies on vähän turhan lepsu minun mieleeni. Ei ole tullut mittailtua vehkeen kokoa, ihan sopivalta tuo on tuntunut, mutta miehen toiminta on vähän... matelevaa. Kyselee jatkuvasti, mikä olisi kivaa ja mitä haluan jne., ja mun fiilikset lässähtää kuin pannukakku. Kyllähän se parhaansa yrittää, ja asioista on puhuttu ja puhuttu ja puhuttu, olen kertonut mitä tahdon ja toivon ja niin pois päin, mutta siitä huolimatta. Joskus toivoisin, että mies vain hoitaisi homman ja keskittyisi itse asiaan eikä mihinkään tyhjän päiväiseen paskanjauhantaan. Sängyn ulkopuolella hellyyttä, koskettelua, juttelua tai suutelua ei ole lähes tulkoon ollenkaan. Minä puhun, mies ynähtelee tai on hiljaa. Ei auta, vaikka itse olisin hiljaa - olen monesti sanonut, että mies voisi kertoa sitten, kun hänellä on tähän tai tähän asiaan jotakin sanottavaa, mutta ei hänellä koskaan ole. Jos satun asiasta kysymään, että onko hän sitä miettinyt, mies yleensä toteaa, että "hups, mä oon ihan unohtanu".

Rahapuolesta ei ole tarvinnut riidellä eikä keskustella siitä, kuka maksaa mitäkin. Meillä on omat tilit, mutta silti yhteiset rahat, mutta toisaalta minä olen aina ollut se perheen pääelättäjä. Mies on kolmekymppinen, eikä hänellä ole vielä lukion päästötodistusta kummempaa tutkintoa. Parikin kertaa keskeyttänyt ammatilliset opintonsa, nyt on taas opiskelut kyllä käynnissä, mutta valmistuminen vielä jossain tulevaisuudessa. Työtkin on sitten olleet erilaisia hanttihommia, joskin mies on myös ollut pariin kertaan koti-isänä lastemme kanssa. Ensimmäisen kanssa kaksi vuotta, toisen kanssa reilun vuoden.

Mutta hyvä mies tämä on kaikkine vikoineen päivineen. Enkä mäkään mikään Miss Täydellinen ole, joten miten voisin sellaista odottaa keneltäkään muultakaan. En edes halua tietää, minkälainen olisi miehen puutelista mun kohdallani, joten onneksi mies on niin vähäpuheinen.

Vierailija
35/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

185cm ja 90kg :)

Mä itse 155cm ja 50kg.

Vierailija
36/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

185cm ja 95kg. Ihana nörtti. Komea kasvoistaan. Mahtava luonne. Ja rakastaa mua:)

Vierailija
37/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituutta 176 ja painoa alle 65 kg, siis melkoisen hoikka, lihaksia ei tällä hetkellä juurikaan ole, kun ne ei telkkaria katsomalla

kehity. Tosin siihen tulossa muutos, kunhan polvi operoidaan kuntoon ja pääsee taas pitkän tauon jälkeen urheilemaan.

Paksut tummat hiukset ja ihanat säteilevät silmät.

Vierailija
38/55 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreät silmät. Oli kesällä vielä lihaksikkaampi, mutta opiskelu vienyt aikaa salilta ja jaksaminen dieetiltä. Sillä on ihanat jalat ja voimakkaat käsivarret, leveä rintakehä ja mies kokonaisuudessaan näyttää pidemmältä kuin on.

Näyttää mielestäni hyvältä, lihakset timminä tai ei.

Vierailija
39/55 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän vatsan kohdalle kertynyt massaa muttei kuitenkaan hirmuisesti. Koko ikänsä jalkapalloa harrastaneena ihanat pakara-ja reisilihakset eikä yläkropassakaan oo valittamaista. En tykkää lihaskimpuista tai oikein laihoista miehistä...miehen pitää olla "iso" kun ite oon 167/53. Mieheni urheilee edelleen 1-4krt/vko. Ihana mies kaikenkaikkiaan, joka tekee myös kotitöitä eikä just käy missään humpuuttamassa. Ei miehessä pelkkä ulkonäkö viehätä...päässäkin pitää olla jotain!

Vierailija
40/55 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka painaa 95kg ja on painoindexin mukaan hiukka ylipainoinen, hän ei kyllä tosiaankaan näytä siltä. Pikkusen voi kyllä vatsaa olla.