No niin- nyt se tapahtui- en saanut mieheltä yhtään joululahjaa
en olisi uskonut---olen joka joulu muistuttanus häntä- mutta tänä jouluna en- ja tässä tulos- ei lahjan lahjaa- itse ostin hänelle 10 lahjaa...
t. vaimona 25 v
Kommentit (17)
itse sain häneltä sauvasekoittimen, jee. En kyllä halunnut sitäkään ;-)
Oot joka joulu muistanu miestä, paitsi nyt tänä jouluna, ja mies ei ostanut sulle yhtään lahjaa, ja itse ostit miehelle kymmenen. Siis...?
muistuttanut miestään, että hänkin tarvitsee/haluaa lahjan tai useamman. Kenties hän on antanut jopa listan käteen, jota noudattamalla miesääliö on hoksaa ostaa rakkaalleen jotain. Ja kun muistutusta ja listaa ei ollut, miespössö päätteli (jos edes ajatteli) ettei vaimolla nyt ole lahjan tarvetta. Ja tuollaiselle torvelle ostit 10 lahjaa? Ota ne pois, sano, että avioliitossa vastavuoroisuuskin on sallittu!
Luin väärin ap:n viestin. Katoin että hän on muistanut miestään, vaikka näköjään kirjoittikin että muistuttanut... Ap, olen pahoillani puolestasi.
-4
Miksi sitä yhteisestä rahapussista alkaisi ostamaan toisilleen. Odotetaan alennusmyyntejä ja ostetaan sitten jotain kivaa, koska ei olla enää lapsia.
Hei sinä,
jäin toista kertaa ilman joululahjoja. Ensimmäinen kerta oli pahin; reilu puoli vuotta seurustelua ja olin vielä ihastunut, vietimme joulua kahdestaan, enkä millään ollut uskoa, kun ketale sanoi jouluaattona, ettei ollut osannut ostaa/hankkia minulle yhtään lahjaa! Pettymys oli niin karvas, etten siitä ole oikein vieläkään päässyt yli...
ja tänä jouluna teki sen taas! Nyt vietämme kolmatta yhteistä joulua, avoparina jo toista kertaa. Ei ollut kuulemma ehtinyt työkiireiltään.
Lapsilleen (3 kpl) kyllä ehtii hankkia, kummilapselleen myös.
Törkeintä mielestäni oli, kun juuri sanoi mukuloilleen lahjoja jakaessaan, että ei ollut hankkinut minulle lahjaa, ja oli saanut moitteita siitä. Nyt tajuavat nekin, miten vähän hän taitaa välittää.
Kunnioituksen puutetta se mielestäni on - ja osoittaa selkeästi tärkeysjärjestyksen.
Ja kyllä, joka joulu olen muistanut häntä lahjoilla.
Liittyneeköhän tämä siihen, että ei ole kertaakaan edes sanonut minulle "rakastan sinua".
Tässä kirjoittaessa itsekin alkaa konkreettisemmin tajuta, ettei kauhean hyvältä näytä...
Ap:n puolesta olen pahoillani. Ja olen jo useana vuonna ostanut itse itselleni erinäisiä lahjoja (äitienpäivä, syntymäpäivä, joulu...). Saan ainakin mitä haluan, mutta eihän se samalta tunnu.
Niisk...
Itse ostin hänelle pari lahjaa.
Tänä vuonna sitten en ostanut lahjaa ollenkaan, kun ajattelin, että ehkä mies haluaa ettei ostella toisillemme lahjoja. Nyt mies sitten oli ostanut useammankin lahjan. Tosin lahjat oli sellaisia, jotka hän tavallaan osti myös itseään varten. Haluaa, että käytän seksikkäitä alusasuja ja yöpukuja.
mutta en odottanutkaan. Mies ei juuri ostele mitään itselleenkään, saati sitten muille, ei kai oikein osaa. Töki jos olisin selvästi kertonut toivomukseni ja mistä sen saa, olisi kyllä hankkinut. Joinain vuosia hän on kyllä yllättänyt minut lahjalla jouluna tai syntymäpäivänä, jos on sattunut jotain tulemaan mieleen. Tiedän että mies maksaa minulle vaikka etelänmatkan jos pyydän, joten en ole siitä mitenkään loukkaantunut. Ostan lahjani itse ja alennusmyynnistä koko perheelle vaatteita.
Tänä vuonna pyysin että mies ostaisi lahjan isälleen, kun menemme siellä käymään joulun jälkeen enkä minä oikein tiedä mistä appi tykkää. Saa nähdä onnistuuko, ainakaan vielä ei ole ostanut.
t. ap
ps siksi yllätti- kun en saanut mitään- en edes korttia mieheltäni-itse ostin ne tavalliset 10 lahjaa hänelle
- mies on paljon matkatöissä ja hoidan paljon yksin lapsia---ei mitenkään reagointia---
ps nro 2- anna osoite, niin laitan miehen tulemaan miehenkoulutuskurssillesi---
t. ap
Minä saan mieheltäni lahjoja syntymäpäivänä, hääpäivänä, jouluna.. Tänä jouluna kumpikin vihjasi toiselle, mitä haluaa lahjaksi, joten lahjat eivät olleet yllätyksiä. Ei vähentänyt niiden arvoa. :)
Mieheni onkin huomaavainen ja kohtelias. Ei ole tarvinnut kouluttaa mitenkään, oli sellainen jo silloin kun tavattiin.
Kyllä se on huonoa käytöstä ja toisen mitätöintiä, jos ei mitenkään muisteta. Minulle ainakin tuli tosi paha mieli, kun aattoaamuna jo sanotaan, että en sulle sitten mitään lahjaa hankkinut. Ja kuitenkin tietää, että kaikki läheiseni ovat kuolleet eikä siis kukaan muukaan minua muista.Ja luulisi sitä vaimoa haluavan ilahduttaa vaikka yhdellä ruusulla, mutta kun "sinä oot tuommonen". Hänelle hankkimani lahja kyllä kelpasi ja oli mieleinen - perhana kun tekisi mieli palauttaa se kauppaan! Meidän joulu menikin sitten riidellessä eikä vieläkään olla puheväleissä. Taitaa tämä avioliitto jo olla loppuun katsottu.
Muistuttaa joululahjasta? Pitääks sitä muistuttaa siitäkin, et joulu ylipäätänsä on ovella? Entä aamu ja ilta ja tollee. Kuulostaa mun eksältä.
Oliskohan tää suoraan sun elämästä! Käy katsomassa!
Oliskohan tää suoraan sun elämästäsi! http://jumalaisenkaunismies.sarjakuvablogit.com/files/2015/12/Bardi-017…
Vaatii selvästikin koulutusta. Lähetä tänne niin mä koulutan siitä Miehen.