Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuvaile miehesi vartaloa? Minun mieheni on

Vierailija
07.12.2010 |

187cm pitkä, hoikkeliini mutta mahan kohdalla täytettä. Lihasmassaa saisi olla lisää, mutta olen tyytyväinen mieheen näinkin. Mies ei itse ole kovin kiinnostunut omasta ulkonäöstään, mutta minun ulkonäköni kiinnostaa häntä kyllä.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilua aina harrastanut atleetikko. Just sellainen mahtavan seksikäs pantteri, ei mikään lihasten kasvattamiseen keskittynyt salihirmu. Ai saakeli... ?

Vierailija
42/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksia sopivasti... Ihan heikottaa jo ajatuskin.. huoh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 cm, lihaksikas, erittäin leveäharteinen, melko karvainen ja ihana joka paikasta. Normaalipainoinen, ei kuitenkaan rasvaton. Tykkään tietysti hirmuisesti. :)

Vierailija
44/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan perinteisen painonnostajan näköinen, pitkä, entinen voimalajin yleisurheilija. Aktiiviuran jälkeen tullut elintasolisää keskivartaloon. Tarkemmin en kuvaile..

Vierailija
45/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 10. Eli kuin kreikkalainen patsas hiukan isommilla lihaksilla ja mikä peppu! Ei karvoja.

Vierailija
46/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas leveäharteinen jässikkä, ei kaljamahaa, mutta ei näy six-packkikään. Kalju ja ruskeasilmäinen ex-blondi :D

Vierailija
47/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia.

Missä ne miehet ovat kesäisin? Näen suurimmaksi osaksi löllöjä toimistomahoja tai luikkuja.

Vierailija
48/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia.

Missä ne miehet ovat kesäisin? Näen suurimmaksi osaksi löllöjä toimistomahoja tai luikkuja.

Vierailija
49/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on vatsaa, niin kuin pitääkin minun mieleisellä miehellä olla.

Vierailija
50/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
51/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on 178 senttiä pitkä ja omaa likimain 30 kiloa ylipainoa, joka on suurimmaksi osaksi valahtanut vatsan kohdalle. Vatsa ei silti ole (vielä) mikään tynnyri.

Tummanruskeat, melkein mustat hiukset ja ruskeat silmät

Vierailija
52/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti aika karvaton. Tykkäisin pitkästä ja karvaisesta mutta kaikkea ei voi saada ;)

Vierailija
53/55 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ennen sillai sopivasti lihaksikas, mutta kun lopetti urheilun niin lihakset kuihtui... Pituutta 185, hoikka n 70kg. jja karvaton, onneksi :.) olen tyytyväinen. Syö paljon muttei liho millään.

Vierailija
54/55 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä on kenekin mielestä täydellinen, turha siitä on herneitä nenään vetää.. Ihan sun iloksi kerron vielä että paitsi että hän on täydellinen mies on hän myös täydellinen isä; hoitaa kaikki lapset vaikka vain toisella kädellä ja siivoaa kodinkin jos on tarpeen, ei juokse kapakoissa, ottaa kerran pari vuodessa ja senkin minun seurassani. Tänääkin luultavasti luvassa tunnin hieronta ja silittely mulle hänen sylissään ja sen päälle tyydyttävää seksiä, ikinä ei ole ilman tyydytystä mua jättänyt, suuseksissä aivan loistaa! ja munakin on mukavankokoinen, ei keskivertoa pidempi, mutta paksumpi, täyttää tälläisen kolme lasta synnyttäneekin naisen kolon! Ja on muuten ollut jokaisessa synnytyksessä mukana myös alusta loppuun saakka ja ollut tukena koko sen ajan. Eikä ole ikinä kotiäitivuosieni aikana kokenut elättävänsä minua, meillä siis yhteiset rahat ja ikinä ei tavinnut riidellä kuka maksaa mitäkin, joko ottaa tarpeeksi päähän? On mulla vaan täydellinen mies, ihan joka asiassa. :))) T. Onnellinen nallukan vaimo ;))

Erityisen korkeasti koulutettu, johtavassa asemassa ja tienaa hyvin:)

Ei kuulu minun listassa niihin tärkeisiin asioihin, ihan vaan rehellinen duunari, kohatalisella palkalla :)

Vierailija
55/55 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

181, varmaan 80 kilon paikkeilla, hoikkarakenteinen ja pillit kintut ja perse saisi olla isompi, mutta hartiat sopivan miehekkäät ja eipä ole mahaa. Muutama vuosi sitten oli kovassa kunnossa vatsa ja kunnon kireä päkki, sittemmin vähän muuttunut mutta hyvässä kuosissa vieläkin on ikäisekseen erityisesti. Ihanaakin ihanammat rintalihakset ja yläkroppa karvaton, alakropassa karvat juuri niinkuin mä tykkään että pitäisi olla. Käy salilla muutaman kerran viikossa mutta on suhteellisen rento syömisten kanssa vaikka syömisistään monesti marmattaakin, mutta kroppa pysyy sellasessa sopivassa kuosissa. Seksikkään näköinen ja komea mies niin kasvoineen ja vartaloineen. Vehje sopiva.

Ikinä en haluais hirmuista punttisetää, en kestäisi sellaista kumppania joka käyttää kaiken aikansa puntilla ja syynää syömisensä pilkun päälle. Mielummin vähän ylimääräistä kropassa ennemmin.