Lue keskustelun säännöt.
Miten leikkaisin hiukseni? Naama on neliö ja hiukset paksut luonnonkiharat
07.12.2010 |
haastavaa, tiedän. Toimisiko polkka tyyliin Eija-Riitta Korhola, vai korostaako vain neliötä, kun loppuisi leuan tasolle? Ja tällä hetkellä on lapaluiden korkeudelle, mutta muutosta kaipaisin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla