Minkä helvetin takia et liity facebookiin??
Millainen ihminen ei liity facebookiin? Kerro kunnollinen syy!
Melkein kaikki muut siellä jo on.
Kommentit (63)
1. en tarvitse sitä.Pidän jo yhteyttä ystäviin ja sukulaisiin ihan livenä, ja se varmasti antaa enemmän kuin virtualinen "kaveripiiri"
2. En halua elämääni nettiin
3. tietoturva facebookissa tökkii
4. Se että "kaikki muutkin on", ei ole minulle mikään syy tehdä jotain-teen päätökseni kaikkiaan omista tarpeistani ja syistäni.
5. tuntuu jotenkin nololle ja lapselliselle fanittaa sitä ja peukuttaa tätä: Teininä tuo olisi ehkä mennyt läpikin.
6.en ole aivopestävä laumasielu, joka takertuu jokaiseen villitysoikkuun, kuten facebookiin
1. en tarvitse sitä.Pidän jo yhteyttä ystäviin ja sukulaisiin ihan livenä, ja se varmasti antaa enemmän kuin virtualinen "kaveripiiri"
2. En halua elämääni nettiin
3. tietoturva facebookissa tökkii
4. Se että "kaikki muutkin on", ei ole minulle mikään syy tehdä jotain-teen päätökseni kaikkiaan omista tarpeistani ja syistäni.
5. tuntuu jotenkin nololle ja lapselliselle fanittaa sitä ja peukuttaa tätä: Teininä tuo olisi ehkä mennyt läpikin.
6.en ole aivopestävä laumasielu, joka takertuu jokaiseen villitysoikkuun, kuten facebookiin
Ja kyllähän tuo fb-villitys taitaa olla menossa ohi. Ei taida olla enää montaa, joka siellä päivät roikkuu kuten ennen.
Ehkä syy on siinä, että en halua muutenkaan olla aina kaikessa kuin kaikki muut. Toisekseen, ei mulla ole nettiä käyttäviä kavereita kuin muutama ja niiden kanssa voi olla yhteydessä muutenkin.