Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä helvetin takia et liity facebookiin??

Vierailija
07.12.2010 |

Millainen ihminen ei liity facebookiin? Kerro kunnollinen syy!

Melkein kaikki muut siellä jo on.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tarpeeksi kavereita muutenkin.

Vierailija
2/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan pidettyä kavereihin yhteyttä muutenkin. Me mm tavataan ihan kasvokkain :) Sukulaisten kanssa soitellaan ja kirjoitellaan ihan henk.koht sähköposteja. Siellä facebookissa ei ole ketään sellaista, johon minulla olisi tarvetta pitää yhteyttä ja jonka kanssa se ei onnistuisi muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on elämä netin ulkopuolella.

Vierailija
4/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millasta siellä on, niin ei kiinnosta. Eikä mulla ole aikaakaan roikkua siellä ja olen kuullut, että HYVIN moni on täysin riippuvainen siitä.

Vierailija
5/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi aikaa. Sitä paitsi ei sitä saa pillua sieltäkään.

t. Teron serkkupoika.

Vierailija
6/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän mielelläni läheisiini yhteyttä ihan kasvoitusten tai puhelimitse.

Vierailija
7/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverilistan pursuttua suuriin mittoihin, tajusin että laatu korvaa määrän.

Nyt olen onnellinen ei facelainen ja pidän yhteyttä säännöllisesti PUHUMALLA ja TAPAAMALLA parhaita ystäviä. En tarvitse kaiken maailman turhakkeita seuraamaan mitä elämässäni tapahtuu.

(ja en alkanut karsimaan kavereitani enää, koska sekin aiheutti joillekkin niin suuria loukkaantumisentuskia)

5kk takana ilman FB.tä ja parempi näin!

Vierailija
8/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin on kumma käsitys, että jos on fb:ssä niin sitten ei enää pidä muuten kehenkään yhteyttä. Päinvastoin, itselläni ainakin yhteydenpito on fb:n myötä lisääntynyt! Kyllähän te varmaan muiden ihmisten kanssa juttelette livenäkin, vaikka tällä palstalla kirjoittelette? Vai onko teidän elämä vain pelkkää av:ta? Ihan sama juttu fb:ssä, siinä vaan ollaan omalla nimellä, eli on paljon parempi juttu kuin esim. tämä palsta.

Vierailija
9/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua levittää elämääni siellä ja koskaan ei tiedä mihin tarkoituksiin joku keksii mitäkin tai kenenkin tietoja tulevaisuudessa käyttää.

Vierailija
10/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka tekee asioita vain siksi, että saisi kerrottua niistä Facebook-päivityksissään. Ja mua on muutenkin kinunnut Facebookiin ehkä 50 sellaista ihmistä, joiden Facebook-kaveriksi en todellakaan haluaisi, joten helpompaa olla liittymättä ollenkaan.

Vierailija
11/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta enää. Koska en osaa käyttää sitä fiksusti, vaan addiktoidun, niin oli parempi lopettaa kokonaan.

Lisäksi en tykkää FB:n tuomista lieveilmiöistä (aiheettomat, sivullisille hankaluutta aiheuttavat pedofiliahuhut ym.), joten en halua tukea koko systeemiä omalla jäsenyydelläni.

Mutta oma ajankäyttöni on se isoin syy.

Vierailija
12/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan viihtynyt siellä missä kaikki muutkin ovat.

Vierailija
13/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin puolitutuille.

Joo, saan rajattua varsin helposti näkymääni ettei tietojani pääsisi katsomaan kuka vain, mutta en koe koko foorumia mielekkääksi.

Ehkä siksikin välttelen kyseistä paikkaa kun jotkut "ystävistä" ovat enää yhteyksissä vain sitä kautta. Jollei enää osaa puhelinta käyttää niin ehkä heidän on paraskin vain pysytellä "feississä".

Ystäväni kautta pääsin katselemaan sinne ja panin merkille, että minulle aika merkityksetöntä porukkaa sinne oli kirjautunut. Yhtäkään kollegaa tai sukulaista en sieltä bongannut. Mua ei kiinnosta joku "Jyri" ala-asteelta joka on värjännyt kuontalonsa ja kuuntelee Popedaa, tai "Anne" Ylä-asteelta joka kutsuvasti törröttää huuliaan ja siristelee silmiään kameralle tukka vaalennuksesta kärventyneenä.

Taidan pärjätä ilmankin.

Vierailija
14/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystäviä, joista en halua mieheni tietävän. Nämä ystävät ovat facebookissa ja mieheni on siellä ja jos minäkin olisin olisi vaikea selittää miksen laita heitä kaverilistalleni. Helpompaa olla itse menemättä. Sitäpaitsi kotimainen irc-galleria on mielestäni paljon parempi.

Vierailija
15/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sielä kerran on jo melkei kaikki! :D

Luulis että teillä on sitten ihan riittävästi keskenänne asiaa.

Mitä mulla sielä tekee?

Mulla on oma elämä eikä kaikkee ehdi.

Tämä on minun kunnollinen syy. Jos jollain on mulle asiaa niin sopii ottaa kännyn ja naputella viesti sillä tai tulla suffelle.

Vierailija
16/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan sain osakseni jo melkein huutoa viimeksikin kun porukalla tavattiin, että "MIKÄ SIINÄ ON KUN ET VIELÄKÄÄN SIELLÄ OLE??!!" Ja "KATOKIN ETTÄ LIITYT SINNE HETI!!" ja "MÄ TEEN SULLE SINNE SIVUT VALMIIKSI NIIN ET VOI OLLA MENEMÄTTÄ!" (Niinkuin se osaamisesta olisi kiinni..)

On tullut jo sellainen painostus-ahdistus-periaateviha ko. paikkaa kohtaan etten liity ollenkaan.

Miksi se aiheuttaa noin kovia tunnekuohuja?

Sitäpaitsi, monilla kavereillani on siellä minustakin kuvia (jotka olen pyytänyt poistamaan), etten ole halukas sinne menemään senkään takia.

Vierailija
17/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on periaate, että en esiinny internetissä omalla nimelläni. Tietoturvan takia siis.

Lisäksi en oikeastaan kaipaa vanhojen tuttujen "löytämistä", kyllä ne oikeat kaverit yhteyttä pitää muutenkin.

Vierailija
18/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan samat asiat selvitettyä puhelimella tai sähköpostilla

Vierailija
19/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en saa siitä oikein yhtään mitään. Olen hyväksynyt ihmisten kaveripyyntöjä, koska en ole viitsinyt/kehdannut kieltäytyäkään, joten minulla on siellä sellaisia ihmisiä kavereina, joille en välttämättä halua elämääni paljastaa. Joo, ja tiedän, että siellä voi rajata kavereita, mutta minusta se tuntuu "koulukiusaamiselta", koska tapaan näitä ihmisiä "livenä" aina tietyin väliajoin ja nämä tapaavat näitä minun tosiystäviä säännöllisesti, joten olisi tosi noloa, ikävää, kiusallista, jos sattuisivat vaikka puhumaan asioista joita olen osalle kertonut facebookissa. Samoin olisi, jos olisin hylännyt näiden ihmisten kaveripyyntöjä.

Vierailija
20/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisillä ole oikeasti parempaa tekemistä nykyaikana kuin aamusta iltaan jauhaa paskaa jossain facebookissa? Aikani sitä touhu seurasin ja päivä päivältä olin varmempi että elämällätäytyy olla parempikin tarkoitus kuin jakaa typeriä päivän tapahtumia siellä ja toiset sit nostelee peukkujaan :D