Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahko Spa-kokemuksia?

Vierailija
06.12.2010 |

Kannattaako tuonne lähteä ajamaan pk-seudulta? Perillä kaksi yötä (pe iltapv-su iltapv), lapset 7v ja 4v.

Minua epäilyttää pitkä ajomatka..onko reissusta enemmän stressiä kuin iloa? Vai olisiko sittenkin kiva reissu..

Mies olisi menossa ja minä taas ankeana ihmisenä näköjään olen liian realisti/negatiivinen..vai?

Kokemuksia kaipaan!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinteet on kai ihan ok, jos tykkää lasketella. Täälläpäin se on tunnettu biletys/rymypaikkana, jossa viikonloppuisin kännätään kunnolla. Kylpylä on tosi vaatimaton, kävin siellä itse viime vkl. Voi siellä muutakin tehdä, keilata jne. Mutta jos ei laskettele, niin ei varmaan kannata.

Vierailija
2/4 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinteet melko ok, tosi kallis paikka Tahko. Asun Nilsiässä joten voin kertoo muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva ja monipuolinen paikka Tahko on.

Iso leikkipaikka kylpylän sisällä ainakin!

ja ilmainen ja auki aina kun kylpyläkin on.

Ollut 5 kertaa lasten kanssa siellä

Vierailija
4/4 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettelupuoli jäisi meillä varmaan aika vähälle..mies ehkä kävisi rinteessä, ja ehkä esikoinen kokeilisi..

Lähinnä uiminen, ja muu ulkoilu kuten pulkkailu ym. sellainen kiinnostaisi. Ja ratsastus+talutusratsastus.

Ravintolassa syöminen ja yhdessäolo..Kai siellä sitten pääsee rellestämistä pakoon kun menee ajoissa huoneeseen..?

Lähinnä tuo pitkä ajomatka mietityttää..että onko sitä sitten ihan naatti sen takia, ja jaksavatko lapset sen matkan istua autossa..

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän