Mitä mieltä Abu-Hannahin ojentamasta kirjeestä?
Kommentit (98)
mutta olihan typerä teko, todella noloa.
Lapsi saa kyllä hyvä käsityksen omista kyvyistään hallita ihmisiä, tuleva presidenttimme?
Oli kyllä kamala pukukin :)
oliko mielestäsi ok juttu?
Mautonta. Kysessä on kuitenkin aikuinen nainen, joka kirjeen antoi. Vaikka lapsi tekisi minkä kirjeen tahansa on aikuisen kuitenkin käyttäydyttävä asiallisesti ja selitettävä lapselle että kyseessä on aikuisten juhlat, johon lapset eivät voi päästä.
mutta se nainen oli tiipiissään niin kammottava ilmestys muutenkin, etten ihmettele.
Jos ei saa viettää lapsettomia häitä niin ei kyllä Tarjakaan saa viettää itsenäisyyspäivänjuhlia ilman nicopettereitä.
imettää presidentin vieressä kahvipöydässä.
kantoliinat mukaan, siinähän se onnistuis vaivattomasti ja ihan katseilta piilossa, ja vauva sais olla äidin mukana koko illan. Ei symbioosi pääsisi rikkoutuman.
kantoliinat mukaan, siinähän se onnistuis vaivattomasti ja ihan katseilta piilossa, ja vauva sais olla äidin mukana koko illan. Ei symbioosi pääsisi rikkoutuman.
Mitä jos kaikki alkaisivat ojennella tuliaisia siinä kättelytilanteessa? Ja se puku: kauhea. Yleensäkin nuo printit, kuten Lisa Souniolla, ovat mauttomia: jee, nyt mä saan ihan minkä tahansa kuvan mun mekkoon...
Mainitsi vielä muutostaan hollantiin, että koulutetut ulkomaalaiset lähtee suomesta pois :) Olemme siitä iloisia!
vuonna Tarjan kannattais kutsua ihan lapsiperheitä sinne juhliin, sillä tavalla nostaisi esiin perhearvot ja lapset vrt. tämän vuoden kutsutut
Siis aivan junttia! Umaya on kyllä jännä tyyppi kun sen pitää marista aina jostain.
En voi sietää ko. naista.
Oli äidin mielestä varmaan niin hyvä juttu ja hieno lohkaisu lapseltaan että piti välittää se paperin muodossa pressalle. Silti tosi noloa.
lapsen pitää tätä maailman ihmeellisimpänä rinsessana :-D Melkein voisin sääliä hänen ystäviään, jotka joutuvat kuuntelemaan ylistysvirsiä hänen pienestä ihanuudestaan...
Ensi vuonna haastateltavat vieraat varmaan lähettelevät terveisiä omaisilleen "kun ette nyt päässeet mukaan..."
Sinä ainakaan et kovin koulutetulta vaikuta. Hyväpalkkainen on yhdyssana.
ja jännitti saako presidentti sen kirjeen. Olihan se vähän outoa, mutta Hannah on loistava, rohkea nainen joten hänelle sen suo.
Harmi että hän ja muut koulutetut maahanmuuttajat muuttavat pois Suomesta, jäljelle jää vain kouluttamaton osa jolla ei ole pääsyä muihin maihin.
Minun miheni on maahanmuuttaja ja kun hän valmistui, häneen otettiin heti yhtyettä muulta euroopasta ja tarjoittiin hyvä palkkaista työpaikkaa, mutta päätimme kuitenkin jäädä tänne koska täällä on minun kotini ja vanhemmat jne.
ensi vuonna kaikille sellaiset mekot päälle, mihin on läjäytetty koko suvun naamat, kaikki lapset ja pikkuserkut mukaan, heitähän harmittaa niin kovasti kun ei kutsuttu Linnaan!
Umayyan kirjan tai jotain kolumneja, ja niissähän hän kertoo aika paljon lapsestaan ja kasvatusfilosofiastaan. Mulle jäi sellainen muistikuva, että kannattaa varsin vapaata ja tasa-arvoista kasvatusta. Eli lapsella saa olla mielipiteitä ja tämän pitää saada ne tuoda julki.
Minä itse olisin äitinä selittänyt pienelle, että aikuisilla on aikuisten juhlia ja lapsilla lasten juhlia ja näin se maailma vain menee.
Etiketin vastaista lol. Pelkäättekö te oikeasti toimia etiketinvastaisesti? Tuleeko siitä sakko vai poliisi. Luoja mitä vellipöksyjä olette.
Parempi että pysyttelette ulkosalla linnasta :D
Ai niin eihän teitä edes kutsuttu juhliin. Pyh.
Itse katsoin Scary Movie 4. Se oli kultuuria. Menetitte paljon.
En voi käsittää. Pitäisi nyt aikuisella on sen verran järkeä, ettei toimi uhmaikäisen lapsen tahdon mukaan. Aikuisen tehtävänä on opettaa ja kasvattaa. Myös käytöstapoja.
Miksi sen tytön olisi pitänyt päästä linnan juhliin???????