Mitä mieltä Abu-Hannahin ojentamasta kirjeestä?
Kommentit (98)
lapselle se antaa ihan vääränlaisen käsityksen, miten ollaan ja eletään. Presidenttiä, kuten ketä tahansa ihmistä, pitää kunnioittaa sen verran, että ei ala juhlissa vihaisia kirjeitä ojentelemaan. Tyttö oppii tuosta vain huonoja tapoja. Olen aina ihaillut Abu-Hannahia, mutta nyt taisi hänen harkintakykynsä pettää, kuten joskus vanhemmilla käy omien kullannuppujen kanssa. Voisi minulle itsellekin käydä vastaavia mokia, kun hurmaannnun helposti kaikesta, mitä lapseni tekee tai sanoo "hassusti". Toisten mielestä se sama asia ei kuitenkaan välttämättä ole lainkaan huvittavaa.
tämän ja useiden muiden kirjoittajien kanssa. Typerä temppu.
Varsin hauska juttu. Halonen äitinä ja huumorintajuisena ihmisenä varmasti ymmärtää.
ei hän tuolla kovin pitkää viivettä aiheuttanut ja ehkä se oli tarjallekin vain mukana pieni poikkeus normaaliin ruljanssiin. Ja Tarja itse äitinä luultavasti osaa arvostaa pienen lapsen kirjettä, se saattaa olla mukavaa luettavaa.
Ymmärtäisin jos joku olisi raahannut sellon mukaan ja vaatinut saada esittää presidentille soolokappaleen juhlapäivän kunniaksi, mutta että siitä meuhkaatte jos joku livauttaa kirjeen tyttäreltään presidentille...
kertoi joskus kärsineensä lapsettomuudesta, näin muistelen...
ei kuulunut tuohon juhlaan. Huomionhakua.
Onko adoptoitu lapsi kun on noin musta, vaikuttaa afrikkalaiselta.
Kirjeet voi lähettää postitse eikä tuoda tuonne arvokkaaseen juhlaan. Mekkokin oli tosi nolo, rimanalitus.
Toivotaan että toimittaja lukee tätä palstaa ja huomioi tuomioni.
Eikö oo miestä saanut vai onko lepakko?
Mun mielestä ihan hauska juttu ja tavallaan myös muistutus siitä, että lapsemme ovat Suomen tulevaisuus. Halonen varmasti huumorintajuisena ihmisenä hymyilee kirjeelle :)
Kolmevuotias ja kirjoittaa kirjeitä??
Mun mielestä ihan hauska juttu ja tavallaan myös muistutus siitä, että lapsemme ovat Suomen tulevaisuus. Halonen varmasti huumorintajuisena ihmisenä hymyilee kirjeelle :)
Kirjeet voi lähettää postitse eikä tuoda tuonne arvokkaaseen juhlaan. Mekkokin oli tosi nolo, rimanalitus.
kyllä täällä toimittajia vilisee.
se sanoi itse että on yksinhuoltaja-mamu. noin se sanoi ihan itse. en tiedä sukupuolisesta suuntautumisesta mutta olettaisin että hetero kun on kai muslimi (?) tai jos ei ole niin miksi haluaa sitä moskeijaa.
ei kai kirjeessä itsessään sinällään mitään vikaa ollut, mutta se ojennettiin aivan väärässä paikassa ja väärällä hetkellä vastaanottajalle.
Kai sen olisi voinut antaa/ojentaa virallisen kättelyosuuden jälkeenkin vaivihkaa..?
kyllä täällä toimittajia vilisee.
se sanoi itse että on yksinhuoltaja-mamu. noin se sanoi ihan itse. en tiedä sukupuolisesta suuntautumisesta mutta olettaisin että hetero kun on kai muslimi (?) tai jos ei ole niin miksi haluaa sitä moskeijaa.
mut ehkä kumminkin sillä tavalla hauska että en itse haluaisi tulla muistetuksi siitä
äiti joka toi tasavallan presidentille vihaisen kirjeen tyttäreltään jota ei kutsuttu.
Mutta Tarja taitaa kutsua pikkutytön vielä omiin pippaloihin, veikkan mä...
iäkkäänä on kuitenkin lapsensa saanut. Ja itsekseenkö?
iäkkäänä on kuitenkin lapsensa saanut. Ja itsekseenkö?
Joku heitti, että sehän on selvä av-mamma ja niin tuntuu olevankin. Kuvitelkaa, jos Jassica-Jennicaa ei olis kutsuttu, niin kyllä lampaantaljaboleromamma sinne olisi printannut mukaan vihaisen vuodatuksensa av:lle.
Perhepiirissä hauska juttu, mutta lienen tiukkis, kun omamn nelivuotiaan kirjettä en ikinä tuollaisessa tilanteessa alkais ojentamaan, olisi se sitten miten ihana hyvänsä. Saati printtaisi lasta mekkoon. Ähäkutti, mulla on lapsi, katsokaa kaikki. Postissa voisin kirjeen lähettää.
Tosi noloa, mautonta ja puhdasta omaan napaan tuijottamista.
Suomen itsenäisyyttä ei juhlita linnassa, jotta jokainen kutsuttu saisi itselleen puolen minuutin mainospalan.
Myötähäpeän.
Haluaisin tavata teidän ylhäisyyden-kirjassa on satoja vastaavanlaisia lasten kirjeitä Haloselle. Minusta ne, samoin kuin tämä kirje, ovat hauskoja.
Luulen, että Abu-Hannahin kirje annettiin adjutantille taakse, joten ei se mikään ongelma ollut, etiketin vastaista kylläkin.
Mukavasti toi muistutuksen lapsista juhlaan mukaan. Lisäksi meillä ei ole mitään tietoa siitä miten tuttuja presidentti Halonen ja Abu-Hannahin tytär on. Ties vaikka olisivat entuudestaan kirjekavereita;)