Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Abu-Hannahin ojentamasta kirjeestä?

Vierailija
06.12.2010 |

oliko mielestäsi ok juttu?

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä aika ja väärä paikka.

Krista Kosonen kyllä minusta oli kaikista huonoiten käyttäytyvä. Jos ei juhlista perusta, niin voi jättää väliin eikä tarvitse mennä paikan päälle niitä haukkumaan.

Vierailija
22/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(olisi voinut olla jotain jauhetta)

mutta sisältö vielä pahempi. Pikkutyttö uhkasi ettei kutsu presidenttiä omiin juhliinsa. Todella noloa.

Taitaa pikkutytöllä olla runsaasti nestekertymää korvien välissä jos kuvittelee että presidentti olisi kiinnostunut hänen juhlistaan.

Jään miettimään onko tuollainen äiti sopiva kasvattajaksi. Lapset ei kuulu missään tapauksessa itsenäisyysjuhliin useista eri syistä.

Nainen joka tulee juhliin beduiinitelttaan pukeutuneena on nolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli äidin mielestä varmaan niin hyvä juttu ja hieno lohkaisu lapseltaan että piti välittää se paperin muodossa pressalle. Silti tosi noloa.

Vierailija
24/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli äidin mielestä varmaan niin hyvä juttu ja hieno lohkaisu lapseltaan että piti välittää se paperin muodossa pressalle. Silti tosi noloa.

Vierailija
25/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on varmaan sanonut Abu-Hannahille ettei kutsu Halostakaan synttäreille mutta että ihan itse kirjoittanut 4-vuotiaana kirjeen.

On tainut mamma innostua aiheesta niin että jos ei ole itse kirjettä kirjoittanut niin on luetellut lapselle kirjaimet ja lapsi on tehnyt työtä käskettyään. Ihmeellistä että pitää omaa lasta korostaa linnan juhlissa noin paljon. Kirje ja kuva. Ääninauha vielä puuttuu.

Vierailija
27/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoakseen, että mitä pommia se Umayya oikein ojentelee. Tyhmää huomionhakuisuutta, myös se hame.

Vierailija
28/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa tuollaisenkin asian vakavasti. Hankkikaa elämä ja antakaa muiden lähetellä postia rauhassa.

ja vielä kyseenalaistatte, että onko hän pätevä kasvattaja tämän perusteella. Hohhoijaa.

Vierailija
29/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa tilanteessa aikuisen olisi pitänyt pystyä selittämään ja perustelemaan asia suoraan lapselle eikä viedä presidentille mitään tämän lapsellista kirjettä!

Vierailija
30/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa tuollaisenkin asian vakavasti. Hankkikaa elämä ja antakaa muiden lähetellä postia rauhassa. ja vielä kyseenalaistatte, että onko hän pätevä kasvattaja tämän perusteella. Hohhoijaa.

"Meidät kutsuttiin, mutta naapurin Pirjoa ja Mattia ei, vaikka messuilla presidentin näkivätkin. Heillä olisi sanottavaa tässä kirjeen muodossa."

"Kiitos kutsusta, mutta äitini pahoitti mielensä, kun ei kutsuttu mukaan. Hän lähetti joulukortin mukanani. Tässä olen minä, veljeni Antti, tuossa veljeni tytär Annika, pikkuveli Aaro. Ja tässä hassussa tonttulakissa meidän esikoinen Eino. Vaikea oli jättää kotiin, mutta rintapumppu pelastaa paljolta, kyllähän sen jokainen äiti-ihminen tietää (silmänisku)". Ja Tarja hymyilee?

Presidentti puolisoineen kättelee noin 1800 vierasta. Protokolla on olemassa. Turvallisuustekijät tulee ottaa huomioon. Ja kättelemiseen menee todella kauan aikaa ilman viivytyksiäkin.

Ikinä en ole av-mammaksi ruvennut, mutta nyt rupean. Huonoa käytöstä, kerta kaikkiaan. Lapsen kirjeen (jos siis harmikirjeen todella halusi lähettää lapsen puolesta) niin, postissa, kuten muut. Enkä itse rohkaisi 3-4 v lasta purnaamaan maan hallitsijalle tai päämiehelle, että minäkin halusin mukaan, et kyllä saa tulla mun juhliin. Olin päiväkodissa 1980-luvun alussa tuon ikäinen. Silloin puheet olivat tuota tasoa. Myötähäpeää harvoin koen, nyt on sen aika.

Vierailija
31/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ihan suoraan sanottuna. Aikuisella pitäisi olla suhteellisuudentajua. No, nykyään ei ole tervettä järkeä oikein missään. Ja toisaalta kenties ihan näppärä näpäytys noiden juhlien tasosta, vaikkakin sitten tahattomasti.

Vierailija
32/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ylpeys käy lankeemuksen edellä...

Vierailija
33/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestikin ennen kuin alotus tehtiin!!

ja sitte ihmetellään miksi ollaan "rasisteja"!!

ei ole mutiaisilla minkään näköistä kunnioitusta alkuperäisväestöä kohtaan!!!saatana!

Vierailija
36/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on kuitenkin juhla, eikä mikään äiti-lapsikerho

Vierailija
37/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jännitti saako presidentti sen kirjeen. Olihan se vähän outoa, mutta Hannah on loistava, rohkea nainen joten hänelle sen suo.

Harmi että hän ja muut koulutetut maahanmuuttajat muuttavat pois Suomesta, jäljelle jää vain kouluttamaton osa jolla ei ole pääsyä muihin maihin.

Minun miheni on maahanmuuttaja ja kun hän valmistui, häneen otettiin heti yhtyettä muulta euroopasta ja tarjoittiin hyvä palkkaista työpaikkaa, mutta päätimme kuitenkin jäädä tänne koska täällä on minun kotini ja vanhemmat jne.

Vierailija
38/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jännitti saako presidentti sen kirjeen. Olihan se vähän outoa, mutta Hannah on loistava, rohkea nainen joten hänelle sen suo. Harmi että hän ja muut koulutetut maahanmuuttajat muuttavat pois Suomesta, jäljelle jää vain kouluttamaton osa jolla ei ole pääsyä muihin maihin. Minun miheni on maahanmuuttaja ja kun hän valmistui, häneen otettiin heti yhtyettä muulta euroopasta ja tarjoittiin hyvä palkkaista työpaikkaa, mutta päätimme kuitenkin jäädä tänne koska täällä on minun kotini ja vanhemmat jne.

Vierailija
39/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jännitti saako presidentti sen kirjeen. Olihan se vähän outoa, mutta Hannah on loistava, rohkea nainen joten hänelle sen suo.

Harmi että hän ja muut koulutetut maahanmuuttajat muuttavat pois Suomesta, jäljelle jää vain kouluttamaton osa jolla ei ole pääsyä muihin maihin.

Minun miheni on maahanmuuttaja ja kun hän valmistui, häneen otettiin heti yhtyettä muulta euroopasta ja tarjoittiin hyvä palkkaista työpaikkaa, mutta päätimme kuitenkin jäädä tänne koska täällä on minun kotini ja vanhemmat jne.

Ei olltut ainoa vieras, jonka pentua ei juhliin kutsuttu, miksi siitä piti tehdä noin iso asia? Mautonta ja junttia!

Vierailija
40/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei, sinä et nyt pääse juhliin. Ne ovat aikuisten juhlat"

Meillä ei äiti saa itkupotkuraivaria ja vie juhlien isäntäparille lapsen vihaista uhkauskirjettä ja osoita mieltään kun oma Nicopetteri ei päässyt juhliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi