Herranjumala Karpelan tissejä!!!
Kommentit (63)
Joo, ohi aiheesta. Tissit ihan kivat:)
Fiksu, kaunis, pitkä ja isot tissit, tarviiko nainen vielä jotain, mitä hä tä?
tissien räjähdys ja huulien turpoaminen vuoden 2006 paikkeilla.
Mutta joillakin lasten saaminen kasvattaa tissejä. Voisko olla, että Karpelallekin on näin käynyt?
Ei vaikuta silareille kun on niin jotenkin löysähkön oloiset.
paitsi tilapäisesti imetyksen alkuvaiheessa. Tanjan rintamus on vuosi vuodelta kasvanut.
Todennäköisemmin kyllä isommat silikonitäytteet.
saada hyvällä tuella kauniiksi palloiksi. Ei ole mikään pakko riiputtaa niitä hinkkimalliin. Terveisin isorintainen.
Mutta totta on, että isot on Tanjalla, ja näyttää tosiaan olevan kasvusuunnassa. Ihan turhaan te täällä säälittelette tai tunnette myötätuntoa, kun ette mistään voi tietää onko nuo luomut vai ei. Mä tosin veikkaan, että eivät ole, sen verran ovat kasvaneet vuosien saatossa, kun vaikkapa tähän kuvaan vertaa <a href="http://yle.fi/linnanjuhlat/2005/galleria/index10.html" alt="http://yle.fi/linnanjuhlat/2005/galleria/index10.html">http://yle.fi/linnanjuhlat/2005/galleria/index10.html</a>
Avatkaa nyt silmänne - herranjee!
Onpa tosiaan eroa, eikä arempaan suuntaan... Kaunis nainen ja muuten kaunis vartalo, mutta nuo mollukat aika epäsuhtaiset.
Onpa tosiaan eroa, eikä arempaan suuntaan... Kaunis nainen ja muuten kaunis vartalo, mutta nuo mollukat aika epäsuhtaiset.
Parempaan.
Hän onnistui tälläkin kertaa näyttämään upealta!
Kai sitä tavallinen sohvaperuna tahtoisi vähän päästä mollaamaan, mutta ei pysty. On kaunis. Mokaisi kerran meidän AV-mammojen iloksi..
No jos ne kasvavat vuosi vuodelta ne luultavasti ovat nimenomaan itse valitut ;)
Isot rinnat voi leikkauttaa, laiha ystävättäreni pienennytti rintansa (jotka hänellä ovat olleet saman kokoiset ikänsä siis luomut) sairastamansa rintasyövän jälkeen.
ja aivan liian isot! Omituista, että Karpelankin täytyy itsetuntoaan kasvattaa tissien avulla.
Ja surullisinta on se, että nyt on sitten nuorten (lähinnä tyttöjen kansoittamilla) palstoilla päivittelyä isoista silkkareista ja laihdutuksesta (joka onnistuu vaikka tupakan avulla) :(
Kansanedustajana voisi kannustaa nuoria naisia ihan eri tavalla. Lieneekö tullut koskaan Karpelan mieleen?
Sillä oli kai aikamoiset toppaukset :O
Kaunis, hoikka nainen ja kauniit rinnat. Mä olen myös isorintainen, mutta en noin upean hoikka. Hyvin Tanja kantaa vartalonsa.
jos ei muutoin pään sisältö tai nassu enää kiinnosta niin tissit tarjolle.
Nolo nainen
en tiedä, mutta itseäni suuret rinnat yhdistettynä suhteellisen hoikkaan kroppaan ainakin harmittavat. En todellakaan tahallani tuo rintojani esille, mutta jos en kulje liian isoissa teltta-asuissa, ne nyt vain näkyvät.
Emäntä-look hyvinkin, mutta minkäs sille mahtaa :/
En kyllä ikinä pukeutuisi kuten Karpela, koska mulla ei yksinkertaisesti pokka riitä. Pukeudun tylsästi ja rintoja piilottelevasti.
jos ei muutoin pään sisältö tai nassu enää kiinnosta niin tissit tarjolle.
Nolo nainen
mutta mittasuhteet eivät ole kohdallaan. Tuollainen ei ole enää kovin kaunista, että on kovin hoikka, mtuta rinnat luonnottoman suuret siihen nähden. Pääkin näyttää suurelta, johtuen kampauksesta.
Itselläni on suuret (luomu)rinnat, ja joudun kyllä tarkkaan miettimään, miten pukeudun, jotta näyttäisin kuitenkin sopusuhtaiselta eikä rinnat varastaisi huomiota.