Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herranjumala Karpelan tissejä!!!

Vierailija
06.12.2010 |

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei nuo sitten ole täynnä silikonia.

Vierailija
42/63 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei muutoin pään sisältö tai nassu enää kiinnosta niin tissit tarjolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnnelinen jos mulla olisi tommoset tissit :)

Jos joku tykkää isoista tisseistä, tuskin välittää millä tavalla ne on hankittu.

Vrt jos joku tykkää blodeista hiuksista, ei väliä vaikka ne on värjätty.

Vierailija
44/63 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tanjalla on muuten iso pääkin)

Vierailija
45/63 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Tanja itse tissejään valinnut. Itselläni suurin piirtein samaa kaliiberia ja kyllä näitäkin on vuosien varrella itketty.

Toiset nyt vain ovat laihoja ja omistavat normaalia isommat tissit. Mun mielestä ei silti tarvitse pukeutua mihinkään jätesäkkiin.

Vierailija
46/63 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on silikonit:) Varma tieto!

Vierailija
47/63 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit rinnat ei kasva vuosi vuodelta.

Ei ole Tanja itse tissejään valinnut. Itselläni suurin piirtein samaa kaliiberia ja kyllä näitäkin on vuosien varrella itketty.

Toiset nyt vain ovat laihoja ja omistavat normaalia isommat tissit. Mun mielestä ei silti tarvitse pukeutua mihinkään jätesäkkiin.

Vierailija
48/63 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläKIN kertaa. Yksi vakiosuosikkejani.

Vierailija
49/63 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne oli taas ihan lytyssä. Luulin, että viime vuonna puvussa ei ollut tarpeeksi tilaa, kun Karpelalla oli pieni lapsi (ajattelin, että imetti), mutta sama moka tänäkin vuonna. Jos noin hienot tissit, kannattaisi kantaa niitä edukseen.

Vierailija
50/63 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten haittaa mutta tyhmän näköistä olla liian etupainoitettu,

Vierailija
51/63 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei nuo sitten ole täynnä silikonia.

Vierailija
52/63 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit rinnat ei kasva vuosi vuodelta.

Vierailija
53/63 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hyvilläkin liiveillä roikkuvat raskaammin alemmalla. TOLLOT!

Vierailija
54/63 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylöspäin kurotaan.

Vierailija
55/63 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat kyllä suuremmat kuin Tanjalla vielä koskaan aiemmin, mutta eivät nyt sentään "tasaisen pyöreät"!

Mulla oli joskus imetyksen alkuaikoina vähän vastaavat monsteririnnat. Niin epäluonnollisilta kuin näyttävätkin, mun on vähän vaikea uskoa että joku myöskään tahallaan tuollaisia rakennuttaisi.

Normi isot rinnat eivät ole noin tasaisen pyöreinä vaan hyvilläkin liiveillä roikkuvat raskaammin alemmalla. TOLLOT!

Vierailija
56/63 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan kanssa. Tanjalla on silikonit ja ties monetko jo.

Vierailija
57/63 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivan liian isot! Omituista, että Karpelankin täytyy itsetuntoaan kasvattaa tissien avulla.

Vierailija
58/63 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä jonosta löytyi helposti paljon pahempia ilmestyksiä.

Vierailija
59/63 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada hyvällä tuella kauniiksi palloiksi. Ei ole mikään pakko riiputtaa niitä hinkkimalliin. Terveisin isorintainen.

Mutta totta on, että isot on Tanjalla, ja näyttää tosiaan olevan kasvusuunnassa. Ihan turhaan te täällä säälittelette tai tunnette myötätuntoa, kun ette mistään voi tietää onko nuo luomut vai ei. Mä tosin veikkaan, että eivät ole, sen verran ovat kasvaneet vuosien saatossa, kun vaikkapa tähän kuvaan vertaa http://yle.fi/linnanjuhlat/2005/galleria/index10.html

Vierailija
60/63 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tosin veikkaan, että eivät ole, sen verran ovat kasvaneet vuosien saatossa, kun vaikkapa tähän kuvaan vertaa <a href="http://yle.fi/linnanjuhlat/2005/galleria/index10.html" alt="http://yle.fi/linnanjuhlat/2005/galleria/index10.html">http://yle.fi/linnanjuhlat/2005/galleria/index10.html</a&gt;

Tanjahan on ollut ihan normivartaloinen nainen vielä 10 vuotta sitten! Nyt sellainen povipommi, huh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä