Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herranjumala Karpelan tissejä!!!

Vierailija
06.12.2010 |

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko joku hormonaalinen juttu Tanjallakin.

Vierailija
2/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäähän se epätasapainoiselta, kun on hoikka ja rinnat on isot. Eikä tuo puku mitenkään kauniisti rintoja tuonut esille, pikemminkin latisti, litisti ja laski:-/. Itse olen isorintainen, mutta myös ylipainoinen tällä hetkellä. Olen tosi tarkka siitä, millaiset liivit valitsen. Toisaalta kun laihdun, käy toisin kuin Karpelalle: G-kupista tulee C-kuppi ja taas koko sopii muuhunkin kroppaan;-D:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo rinnat ovat mielstni muodottomat ja läsäytetty pitkin rintakehään oudosti ja tukka oli aivan kauhea puudelitukka.

Vierailija
4/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tyypillisiä kateellisia Suomalaisia täällä! Läskit lattarinnat haukkuu kauniita naisia! HUH TEITÄ!!!!!!

Vierailija
5/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rintamus samannäköinen, vaikka on ihan luomut E-kupit. Olen muuten hoikka. Imetän vielä.

Täällä palstalla liikkuu joku (tai joitakin) Karpela-vihaaja, joka aina Linnan juhlien aikaan aktivoituu kirjoittelemaan haukkumaviestejä. Olihan Tanja tyylikäs verrattuna moneen muuhun.

Vierailija
6/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kuvia muuten missivuodeltakin.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/690643/tanjalla-tanaan-syn…

Minusta jättirinnat ovat mauttomat ja vähän ihmettelen hänen tarvettaan hankkia suuren suuret rinnat. Hän on kuitenkin huomattavan kaunis nainen muuten.

Vierailija
7/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan on todella paljon ulkonäköpaineita yhä, vaikkei enää kauneusbisneksessä olekaan = epäilenpä että silikonit on hommattu ja vähän muutakin laiteltu. Ja mikäs siinä. Mua (ja miestä) alkoi naurattaa kun kamera zoomas juuri kättelyssä Haloseen, joka myös vilkaisi sitä muhkeaa etumusta. :D

Arvasin, että täällä on aiheesta ketju - kuten aina.;)

Vierailija
8/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän luonnollisesti vielä imettää ja kyllä, silloin voi tissit näyttää tavallistakin isommilta.

Vierailija
9/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan niin tiheään että se tuolla tavalla tissien koossa näkyisi.

Hän luonnollisesti vielä imettää ja kyllä, silloin voi tissit näyttää tavallistakin isommilta.

Vierailija
11/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh että joku muu aloitti tämän ketjun, en olisi itse kehdannut, mutta teki mieleni kysäistä että huomasitteko muut rintojen vain kasvaneen entisestään. Vaikka imettäisi vielä yli vuoden ikäistä, niin yleensä tuossa vaiheessa rinnat eivät enää täyty valtoimenaan maitoa vaan pikemminkin päin vastoin- joten sitä tuskin voi syyksi sanoa. Vuosi sitten oli hieman pienemmät rinnat, vaikka aivan pieni vauva tuolloin. Näyttivät kyllä piukeilta silikonirinnoilta, tiedä sitten.

Tämä ei tähän mitenkään liity, mutta olen ihmetellyt miksi Tanja on kova vetämään röökiä vaikka niin kovasti puolustamassa luontoa ja eläimiä jne. Ei jotenkin sovi yhteen ollenkaan. Nytkin suunnittelee ko. aloilta töitä, kun eduskunnassa lopettaa.

Vierailija
12/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli parikymppisenä B-kupin rinnat.

Nyt minulla 3 lapsen äidillä on rinnat E-kuppia, eivätkä ole mitkään kansallispuvun taskut/ajokoiran korvat vaan pyöreät ja isot. Esikoisen imetyksen loputtua, palautuivat c-kupeiksi mutta kuopukselta jäivät e-kuppiin.

Edes laihduttamalla eivät pienene. Silkkareiksi ovat monet rintojani epäilleet, mutta ihan luomua ovat.

Ja olen saman ikäinen kuin Karpelakin.

Vierailija
13/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli parikymppisenä B-kupin rinnat.

Nyt minulla 3 lapsen äidillä on rinnat E-kuppia, eivätkä ole mitkään kansallispuvun taskut/ajokoiran korvat vaan pyöreät ja isot. Esikoisen imetyksen loputtua, palautuivat c-kupeiksi mutta kuopukselta jäivät e-kuppiin.

Edes laihduttamalla eivät pienene. Silkkareiksi ovat monet rintojani epäilleet, mutta ihan luomua ovat.

Ja olen saman ikäinen kuin Karpelakin.

Vierailija
14/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei puku istu läheskään yhtä kauniisti kuin vaikka Minna Kaupilla. Etumuksen yläreuna näytti jotenkin hätäpaikkaukselta. Kauppi oli tosi kaunis. Oli Karpelakin tietysti, veistokselliset piirteet, mutta pidin enemmän Kaupista kokonaisuutena.

Vierailija
15/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä että sinua häiritsee toisen rinnat! Olet varmaan kälyni.

Vierailija
16/63 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on A kuppi muuttunut vuosien varrella H kupiksi vähintään.

Vierailija
17/63 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on A kuppi muuttunut vuosien varrella H kupiksi vähintään.

Vierailija
18/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylöspäin koko varustusta, noihan roikkui navassa.

Vierailija
19/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat kuin rouvan perse! Ihan sai jännätä, että kuukahtaako nenälleen.

Ja ei. En ole kade ;-)

Vierailija
20/63 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ketju: tiedän sen klinikan, missä rintoja kasvatetaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän