Mies tarrasi kiinni
Taustaa: Olemme olleet yhdessä 7 vuotta, josta naimisissa 6 kk. Mies on yleisesti ottaen kiltti ja fiksu, harvoin tulee edes korottaneeksi ääntään.
Paketoin tänään postiin joululahjaa ja pyysin miehen apua. Hän tarttui pakettiin eri tavalla kuin pyysin ja repäisi lahjapaperin. En sanonut mitään, otin paketin ja menin pois. Juttu sapetti, koska enempää paperia ei ole ja paketti pitöisi saada tänään postilaatikkoon.
Lähdimme kauppaan ja lähtiessämme mies kysyi, mikä minua ketuttaa kun olin niin hiljaa. Kerroin, että se lahjapaperi. Mies hermostui ja alkoi puolustella itseään, minä toki riitelin takaisin. Lopulta mies tuli aggressiivisesti kohti, tarttui käsivarsista ja ravisteli. Pyysin rauhallisella äänellä mutta tiukasti, että ottaa kätensä irti minusta. Ottikin, mutta riita jatkui ja mies teki ssman uudelleen. Työnsin hänet pois ja hän repäisi takkini hupun irti. Lähdin kävelemään pois ja hän huuteli perääni kirosanoja ja näytti keskisormea.
En tiedä, mitä tehdä. En uskalla mennä kotiin (mies on siellä) ja olen järkyttynyt koko episodista. Eihän omaa rakasta miestä pitäisi joutua pelkäämään vai?! Ja juuri olemme menneet naimisiinkin. :(
Kommentit (24)
Olet samalla kaavalla kirjoittanut tämän kaltaisia stooreja tänne ennenkin.
Kyllä mä sun tyylisi jo tunnistan.
Inhottavaa tuollainen, entä jos tämä ei ole trolli. Kiva fiilis varmaan tulee jos toiset vaan lällättää kuin missäkin ala-asteella! Häpeisitte vähän.
Toiseen käsiksikäyminen on AINA vakava merkki.
Onko ap miehesi yrittänyt soittaa tai tekstata?
Tekstiviestissä pahoitteli aluksi kiinni tarraamista, mutta loppuviesti oli vaan luettelo syitä, miksi kyseessä oli oma vikani...
Odottelen parhaillaan, että ystäväni pääsee töistä kotiin, menen hänen luo yöksi. Huomenna täytyy yrittää selvittää asia jotenkin.
Ap
Tietää periaatteeni, että ensimmäinen lyönti jää viimeiseksi.
Jos tämä oli jo valmiiksi mietitty. Lähdet nyt jonnekin turvakotiin tai ystävällesi, tavarasi voi hakea myöhemmin vaikka poliisin kanssa jos ei muuten.
Turhaan siellä pyykkituvassa enää kykit, soita iphonellasi taksi.
no tota, mitäs tähän nyt sanoisi? kaikesta sitä saadaankin riita aikaiseksi. ei tule tylsä vanhuus.