Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi? Täytyykö tässä olla sitten kokonaan ilman seksiä?

Vierailija
05.12.2010 |

Olemme uuden miehenki kanssa harrastaneet nyt muutaman kerran seksiä. Pari kertaa meni hyvin, kortsua olemme käyttäneet. Sitten huomasin kerran, että kortsu oli mennyt rikki ja mies laukesi kokonaan sisälleni sitten. Noh, siitä sitten je-pilleriä haettiin. Nyt kävi TAAS sama homma, ostettiin toisia kortsuja ja sekin meni rikki? Onneksi mies huomasi sen hyvissä ajoin,. Noh, jätettiin homma sitten kesken kokonaan, koska ei jaksettu noiden kortsujen kanssa pelleillä.

Missä siis voi olla vika ? Onko minussa itsessäni se vika, enkö loppujen lopuksi ole niin kostea vai missä? Kondomi on kyllä oikein laitettu.

Kai sitä sitten jokin ehkäsy minun pitäisi hankkia, mutta siinäkin voi mennä monta, monta viikkoa joten pitääkö meidän olla sitten kokonaan ilman? Itselleni tulee epäonnistunut olo, koska en pysty tyydyttämään miestäni nyt kunnolla.

Vinkkejä ottaisin vastaan, että mikä tässä voi olla ongelmana :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoa menee siihen, että hankit e-pillerit. Minusta on täysin vastuutonta, että aikuiset ihmiset riskeeraavat lapsen tulolla. Sitä ennen, kun ehkäisy ei ole kunnossa, harrastetaan vain seksiä jossa ei voi tulla raskaaksi. Käsin tai muilla menetelmillä.

Vierailija
2/5 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi päästä heti, voi viikon tai jopa parin viikon päästä. Ja kun pillerit aloittaa niin kondomia pitäisi käyttää 2 viikkoa, näin ainakin viimeksi.

Silloin kun ensimmäistä kertaa kondoomi meni rikki, niin ajattelimme että se oli vain huonoa tuuria. Nyt kun uudestaan meni, en usko että oli taas huonoa tuuria vaan jossain on vika, joten lopetimme seksin ja siihen se nyt sitten jääkin- kunnes minulla on jokin ehkäisy.

Olen 20-vuotias. Olisi vain kiva tietää, että missäköhän se vika voisi olla. Tosiaan kun toisen kerran meni rikki.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyneet tautitesteissä?

Vierailija
4/5 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehkäisy on hoidossa samantien.

Ei se yksityinen nyt niin kauheasti maksa. Itse olen aina hoitanut nuo asiat yksityisellä.

Vierailija
5/5 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa vaihtaa merkkiä tai vaihdatte kumin toiseen ennen ku mies laukeaa. :)

Itse hain kierukan johon kesti yli kuukausi odotella mutta me tehtiin noin siihen asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä