PIKKU2 JOULUKUU
Kommentit (162)
Täällä tehty testi eilen vaikka maanantaina vasta olis tädin aika. Haamuviiva sinne tuli. Aamulla testasin uudestaan ja haamu edelleen, ehkä hieman tummempi kuin eilinen. Olen kyllä tehnyt sellaisella testillä jonka ohjeessa sanotaan, että vasta kuukautisten alkamispäivänä voi testata.
Tatjuska................ 5/26-29.....yk15
Roma.................... 7/25-29.....yk14
Vacsuli75............. 9/28-34.....yk1
Tsu-ku...................10/30.....yk9
Taide80................11/28-30....yk2
NöpönÄiti.............. 12/28.....yk1
Horsmankukka.... 15/24-28.....yk6
Lippulainen.......... 19/27-30.....yk3
Pienitoive.............. 25/26-30.....yk3
Vauva-10.............. 26/26.....yk2
Tiainen84............. 28/41.....yk5
EvilGirl................... 43/25-30.....yk3
EvilGirl...................
Horsmankukka....luomuilua
Lippulainen..........luomuilua
NöpönÄiti..............
Pienitoive..............luomuilua
Roma.................... Arimidex + Lugesteron, ovistikut, 1. inssi 11/10, 2. ??/11
Taide80................luomuilua + ovistikut
Tatjuska................Terolut
Tiainen84.............
Tsu-ku...................luomuilua + ovistikut
Vacsuli75.............luomuilua
Vauva-10..............luomuilua
Jonttu: kiva kuulla sinusta! :) Teidän pikkukakkonen on varmaan jo syntynyt, tuliko tyttö vai poika? Hyvää joulunaikaa teillekin!
vacsuli: mä en ole saanut Mammaksi-testeillä myöskään ikinä ovisplussaa aikaiseksi, vaikka muilla testeillä samasta pissasta testattuna tuli selkeät plussat. Ne digitestit on kyllä ihan parhaita.
vauva-10: onnittelut haamuista! :) Kyllähän ne plussia on nekin, voinko siirtää sinut jo plussanneisiin?
Voikun tämä plussailu nyt jatkuisi ja päästäisiin kaikki tuonne odottajien puolelle.
ON: miehen kanssa sovittiin että tämä kierto mennään jtp-menetelmällä ja oviksen aikaan joka päivä. Ensi kierrossa sitten inssi mutta jos siitä tulee taas nega, niin sitten ruvetaan kyllä miettimään muita hoitoja tai ainakin aion lääkärin kanssa vakavasti asiasta keskustella. Jep.
Paljon plussatuulia kaikille ja tsemppiä piinailuun Pienitoiveelle ja toivotaan että vauva-10 haamut vahvistuvat ihan kunnon plussaksi. :)
Tänään tehty jälleen testi ja vahva plussa tuli. Kyllä se siis totta on, kai se pitää jo uskoa.
Roma: Kyllä nyt voi siirtää plussanneiden puoleille.
Käyn täällä vielä lukemassa teidän kirjoituksia ja toivon kaikille hirmuisesti plussia jouluksi ja uudeksi vuodeksi. olis niin kiva kun oltais taas yhdessä odottajissa.
Nyt etsin sitten sopivan porukan odottajista, jossa jatkaa kirjoittelua.
En ehdi enempää kirjottelemaan, tulin vaan kurkkaamaan, ONNITTELUNI!
Nöpö
oli täällä odottamassa, kun tulin lukemaan kirjoituksia. Edelleen olen teidän kanssa ollut hengessä mukana, vaikka tuolla odottajien puolella olenkin.
Paljon onnea viiru !!!
On aivan upeaa, että odotus ja yritys palkittiin. Toivottavasti kaikki menisi hyvin raskaudessa.
Hyvää Joulua kaikille ja onnea raskautumiseen!
Terkuin, RoopeReetta rv 14 ja risat
Tatjuska................ 6/26-29.....yk15
Roma.................... 8/25-29.....yk14
Vacsuli75............. 10/28-34.....yk1
Tsu-ku...................11/30.....yk9
Taide80................12/28-30....yk2
NöpönÄiti.............. 13/28.....yk1
Horsmankukka.... 16/24-28.....yk6
Lippulainen.......... 20/27-30.....yk3
Pienitoive.............. 26/26-30.....yk3
Tiainen84............. 29/41.....yk5
EvilGirl................... 44/25-30.....yk3
EvilGirl...................
NöpönÄiti..............
Roma.................... Arimidex + Lugesteron, ovistikut, 1. inssi 11/10, 2. ??/11
Tiainen84.............
vauva-10: paljon onnea plussasta ja tarrasukkia mukaan! :)
ON: eipä mitään raportoitavaa, ovista odotellessa. Tikuttelun aloitan huomenna tai ylihuomenna, ovista sopii odotella sopivasti joulunpyhiksi, jolloin ollaan joko sukuloimassa tai sitten meillä on porukkaa. Virittele siinä nyt sitten lemmenhetkiä..
Miten pienitoive, tuleeko sinusta seuraava plussaaja? Toivottavasti, paljon plussatuulia sinne ja tietysti muillekin. :)
Paljon onnea vauva10 plussasta ja tarrasukkia matkaan! :)
Vielä täti ei ole näyttäytynyt. Odottelen tässä pari päivää jos maltan ennen kun teen testin.
hienoa Vauva-10 että sullakin plussa vahvistu, ja pienen toiveen tuloksia vielä jännitetään;)
Roma, meillä vähän sama tilanne että ovista odotellaan joulun alla ehkä 22-24 joulukuu ja hommiin pääsee ehkä just saunassa salaa ja nopeesti;) Täytyy kuitenkin yrittää!
ON: eli ovista odotellaan ja ollaan niin SAATANAN kiukkuisia ja lyhytpinnaisia varsinkin uhmaavan esikon kanssa! Mistä lie johtuu.
vauva10!! nythän täällä alkaa taas tapahtua...toivottavasti plussaputki jatkuu pitkään!
ON: täällä kans ovista odotellaan joulun pyhiksi, onneksi tehdään vaan lyhyitä vierailuja tähän lähelle eli sen puolesta ei pitäis ollan ongelmaa... kunhan vaan pysytään terveinä, kun näyttäisi olevan esim ihanaa vatsatautia nyt liikkeellä lähipiirissä.
Plussatuulia kaikille!
Onnea Vauva10 :D!
Itelläni on mennyt viikonloppu vähän perjantaista lääkärireissua sulatellessa.
Siellä tehtiin se munatorvien aukiolotutkimus.. ja se ei sitten mennyt niin hyvin kuin ajattelin. Lääkäri ei saanut sellaista näkyvyyttä et olis voinut todeta niiden olevan auki.. Eli joko ovat tukossa tai tosi piukalla. Sain sit lähetteen sairaalaan vatsaontelon tähystykseen, jossa ne sit leikkauksessa tarkistaa ovatko ne auki..
Eli olen jonossa.. ja odottelen sairaalalta kutsua leikkaukseen.. P***!!!
Lääkärin mukaan on kuitenkin aivan mahdollista, että ne ovat auki, vaikka hän ei sitä voinut todetakkaan.. Iso prosentti kuulemma heidän diagnooseista on vääriä, kun ultralla näkyvyys on niin eri asia kuin siinä leikkauksessa sitten oikeilla instrumenteilla.
Mä voin vain elätellä toiveita siitä et diagnoosi oli väärä, ja perjantainen tutkimus olis vähän avannu röörejä jotta tärppäis (joillakin kuulemma on näin käynyt).
Ottivat samalla kilpirauhas kokeen, ne tulokset saan ens viikolla. Muita veri tms. -kokeita ei otettu.
vähän jäi p* maku,
en nyt odottanut et asiat on noin vialla..
en tosiaan haluis odottaa puolta vuotta, ku haluun raskaaksi nyt.. :(!!!
Mut näköjään siis kannatti käydä lekuris,
vaikkakin lekuri ihmetteli alkutervehdyksen yhteydes et mitä mä siellä jo nyt teen kun ollaan vast niin vähän aikaa yritetty.
Mä en ymmärrä miks kaikki lekurit (jopa yksityiset) aina pitää niin väkisin siitä vuodesta kiinni.. mun mielest 9kk on kyl jo tarpeeks pitkä aika!!
Jatkamme yrittämistä, ja ovisaika oliskin taas tuloillaan ens viikolla siinä joulun tienoilla. Näköjään monella olis samaan aikaan höyläystä suoritettavana :D :D!!
Lekurin vihje oli unohtaa ovistikut ja vaan nauttia joulusta.. helpommin sanottu kuin tehty.
Kyl mä höylään, jos on vaan pienikin tsäänssi tulla raskaaksi!!
Ja monirakkulaiset munasarjatkin sieltä paljastui, tosin kun kierto ja ovis on ok, niin niistä ei ole haittaa.
Et semmosta saarnaa.. ja pelkkää minä minä minä..
Mutta mutta.. Toivon kaikille mahdollisimman ovulaatio ja tärppi rikasta joulua!! :D!
Tatjuska................ 8/26-29.....yk15
Roma.................... 10/25-29.....yk14
Vacsuli75............. 12/28-34.....yk1
Tsu-ku...................13/30.....yk9
Taide80................14/28-30....yk2
NöpönÄiti.............. 15/28.....yk1
Horsmankukka.... 18/24-28.....yk6
Lippulainen.......... 22/27-30.....yk3
Pienitoive.............. 28/26-30.....yk3
Tiainen84............. 31/41.....yk5
NöpönÄiti..............
Tiainen84.............
Tsu-ku: pahoittelut ikävistä uutisista. Mutta toivotaan tosiaan että siinä tähystyksessä ilmenee, että putket ovatkin auki. Meidän lääkäri sanoi myös, että prosentuaalisesti tärppejä tulee enemmän siinä kierrossa, jossa tuo ultralla tehty aukiolotutkimus on tehty, että ei kun yrittämään! :)
Mullahan on myös nuo monirakkulaiset munasarjat ja silti kierto ja ovis ok. Mun gynekologi sen huomasi jo kun esikoista yriteltiin mutta sille ei silloin tehty mitään ja hän sanoi myös että ei pitäisi haitata raskautumista, joten en sitä silloin sen enempää miettinyt. Mutta, nyt tuolla lapsettomuusklinikalla onkin selvinnyt, että kyllä se vain haittaakin, koska mulla ei pääse sitä johtofollia kehittymään kunnolla ilman lääkitystä. Harmittaa älyttömästi ettei se mun gynekologi maininnut että tällainen voisi olla mahdollista, koska jos olisin tästä tiennyt, niin en tosiaan olisi tuhlannut 10 kiertoa turhaan yrittämiseen vaan mennyt saman tien lääkäriin kun pikkukakkosta aloimme yrittämään. No, menneelle ei mitään voi ja näillä eväillä mennään mutta kismittää, kismittää..
Onneksi nämä asiat ovat yksilöllisiä ja hyvä juttu ettei sulle ole nuo monirakkulaiset munasarjat ongelma. :)
Näyttää tosiaan että useammalla on jouluna vähän puuhaa. :D Toivottavasti saadaan oikein monta joulutärppiä meidän pinoon.
ON: eilen aloitin tikuttelut. Eipä sen kummempaa.
Paljon plussatuulia kaikille! Niin, ja pienitoive, oletko jo testannut? Jännityksellä odotetaan tulosta. :)
ps. poistin EvilGirlin listoilta taustailemaan, kp:t olivat jo aika suuret. Toivottavasti on plussa pärähtänyt ja EG siirtynyt jo odottajien puolelle, kun emme ole hänestä vähään aikaan kuulleet. :)
Onnittelut vauva-10:lle plussasta! Mitäs pinoa ajattelit odotuspuolella? Mä vaan haahuilen täällä kun en oikein vieläkään usko että se on totta. Pitäisikö meidän odotella vielä pari viikkoa, että saadaan muutamat plussat lisää ja perustetaan ihan oma pino? Neidit ja rouvat, plussia tikkuihin sitten, kiitos:)
Tsu-ku:lle tsemppiä lääkärikäynnistä huolimatta. Mäkin olen kuullut et ton aukkarin jälkeen raskautuu helposti.
Pidän peukkuja teille kaikille ja käyn varmasti vielä usein lukemassa teidän viestejä, jos ette pahastu. Olen nyt vaan ollut hieman nettipimennossa kun kotikone sanoi sopimuksen irti ja vasta eilen illalla saatiin uusi asennettua.
Plussatuulia teille kaikille!!
onnitteluista :) Ei tätä millään tahdo todeksi vielä uskoa.
Viiru77: Olen muutaman kerran kirjoitellut elokuu 2011 vaavien odottajissa mutta niillä on joku "salainen" kerho johon pitäisi liittyä. Ensimmäistä liittymispyyntöäni ei ainakaan hyväksytty.
Olishan se tosiaan kiva saada oma pino meille plussanneille vaikka laskettu aika oliskin eri kuukaudessa. Nyt siis plussatuulia teille kaikille!!!
Roma- siis mitä toi tarkoittaa?
"koska mulla ei pääse sitä johtofollia kehittymään kunnolla ilman lääkitystä. ".
Miten toi tuli ilmi? Tuliko sulle ovistikkuun plussa? Siis ei mulle ole mitään testejä tehty tms, ihan vaan ton ovistikkuplussan takia lääkäri meinas et kaikki on kunnossa?!?!
Mul jää varmaan tikutus tässä kierrossa väliin ku unohtui niitä tilata.. mut tiedän et ovis on siinä kp16 kohdalla ja niin lääkärikin veikkasi kohdun limakalvon paksuuden perusteella.
et varmaan sit ke-to alkais actionit :D!
Te muuten ketkä teette niil elektronisil testeillä.. siis meneekö yks tikku per testi? Vai onko sellasia monikäyttösiä testejä? Mitä ne maksaa?
Pahoittelut Tsu-ku ikävistä uutisista. Toivon että on väärä diagnoosi ja että joulun taika auttaisi sua. Ja tietysti muitakin! :) Olisi mukavaa jos suurella joukolla päästäisiin liittymään viirun ja vauva-10 kanssa odottajien puolelle.
Testiä en ole vieläkään tehnyt kun olen ajatellut että kyllä se täti löytää perille. Mutta huomenna menen sen testin ostamaan ja keskiviikko aamuna sen ajattelin tehdä jos se täti ei ole vielä perille löytänyt. Taidan ostaa suoraan sen diginäytöllisen testin ettei tarvii haamuja miettiä. :)
Plussatuulia kaikille! :)
tulee oikeen kyynel silmäkulmaan ku lukee Viirun uutisista!! Ihanaa, ja suuren suuret onnittelut!!
Haikeena vaan pitää todeta että mukava kaveri lähtee jonosta pois.. eli hyvää ja onnentäyteistä elämää sulle ja masuasukille!!