PIKKU2 JOULUKUU
Kommentit (162)
Tatjuska:eikun sinne lekuriin heti joulun jälkeen.
Kyllä se siis plussalta aamulla näytti, isäntä ainakin oli sitä mieltä. Itse en oikein usko tai fiilikset on hyvin epäuskoiset. Ehkä sit uskon kun huomenna törsään sen digitestin jos se näyttää sen maagisen "raskaana" tekstin. Siis jos se ei ole jo vanhentunut vuoden on siellä kaapissa jo lojunut:)
Anteeksi, kun tuli vaan omaa napaa tällä kertaa. Jostain syystä kädetkin tärisee kun tätä viestiä kirjoitan..
t.epäuskoinen viiru
Viirulle paljon onnea plussasta! Kyllä se epäusko pian kaikkoaa. :)
Luomuna mennään täällä kanssa.
Nyt ei ehdi enempää kirjoittamaan, piti tulla vaan katsomaan miten viirulla menee :)
Plussatuulia kaikille.
Viiru: Joko saa onnitella? Innostuin niin silloin kun kerroita haamusta.
Tiedä muistanko kaikkea mitä mun piti kommentoidan kun näin työn ohessa kirjoitan.
Olitte ainakin puhuneet lapsen kanssa kotona olemisesta. Meillä oli ollut ilman muuta se, että jään lapsen kanssa kotiin jos mies olis töissä. Mutta miehellä ei töitä ole ollut ja toivoi, että hän saisi jäädä koti- isäksi. Itse menin sitten töihin kun lapsi oli 7kk kun sian mieleisestä paikasta töitä.
Kyllä sitä itsekin miettii kuinka kahden pienen kanss apärjään kun meillä kuitenkin heräillään vielä 1-3 kertaa yöllä. Mutta on kuitenkin ollut helppo lapsi muuten.
ON: täällä on nyt niin kauheen oireet, on pahoinvointia, mielialan vaihteluita, alavatsa nippailuja ja aivan tolkuton ruokahalu. Tuntuu, että vois syödä aina ja silti on nälkä. Testiä kuitenkin ajattelin vasta viikonloppuna tehdä. Ja luomuna täällä mennään, saa lisätä listaan.
Täytyy lukea teidän juttuja tarkemmin illalla kun en muista oliko vielä jotain kommentoitavaa. Mutta nyt varmaan tarvii jatkaa töiden tekoa.
Jee, Viiru, jee!!! Onnea haamusta, kyllä sen pitää näyttää plussaa sen seuraavankin testin! Ja Vauva-10:n oireet kuullostaa niin hyvältä, että nyt vaikuttaa siltä että meillä muillakin on toivoa!!
Olisko se tätin auto nyt hajonnu hetkeks tästä pinosta???
Viirulle hurraa!!!! Oon niin onnellinen sun puolesta! Kyllähän ne haamutkin plussia on =)
ON: Ovista ei näy, ei kuulu. Kierto siis pitenee koko ajan. Nyt jo otin tänään digitestinkin käyttöön kun meinaan tulla hulluks niiden liuskatestin viivoja tuijotellessa. Toivotaan nyt vaan, että se ovis sieltä tulis, etti rahat mee ihan hukkaan. Odottavan aika on pitkä...
Minäkin jo onnittelen Viirua! Mahtavaa! Aivan intona täällä :). On se plussa, kun jo toinen testi sitä näytti. Ja Vauva10:lläkin oireet viittaavat siihen mukavaan suuntaan :). Toivon minäkin, että se täti Ferrarillaan kiertäs nyt meijät kaikki tosi kaukaa... :)
ON: Mulla on semmonen aavistus, että tässä kierrossa onnistuu. Että olis onnistunu tuossa pari päivää sitte. Ja onhan tässä vielä ehkä huomiseen asti otollista aikaa. Näin viime yönä untakin, että olin raskaana. Että olin saanu just tietää, tai vasta aavistelin sitä. En muista kunnolla. Mutta tosiaan aavistus vain, eihän sitä vielä tässä vaiheessa voi tietää. Mutta ihan eri tunnelmat ku viime aikoina, toiveikkaat.
Plussia kaikille!
Tatjuska................ 3/26-29.....yk15
Roma.................... 5/25-29.....yk14
Vacsuli75............. 7/28-34.....yk1
Tsu-ku................... 8/30.....yk9
Taide80................ 9/28-30....yk2
NöpönÄiti.............. 10/28.....yk1
Horsmankukka.... 13/24-28.....yk6
Lippulainen.......... 17/27-30.....yk3
Pienitoive.............. 23/26-30.....yk3
Vauva-10.............. 24/26.....yk2
Tiainen84............. 26/41.....yk5
Viiru....................... 31/26-31.....yk15.....plussa 15.12.
EvilGirl................... 41/25-30.....yk3
EvilGirl...................
Horsmankukka....luomuilua
Lippulainen..........luomuilua
NöpönÄiti..............
Pienitoive..............luomuilua
Roma.................... Arimidex + Lugesteron, ovistikut, 1. inssi 11/10, 2. ??/11
Taide80................luomuilua + ovistikut
Tatjuska................Terolut
Tiainen84.............
Tsu-ku...................luomuilua + ovistikut
Vacsuli75.............luomuilua
Vauva-10..............luomuilua
Viiru.......................Clomifen
Viiru: sylintäydeltä onnitteluja, kyllä se haamukin on plussa!! :D Tämä tuo kyllä uskoa meille muillekin pitkänmatkalaisille, että se plussa vielä tulee. Ja tulethan sitten meille ilmoittelemaan miten vauvan odotus sujuu. :)
Tatjuska: isot pahoittelut tädistä. :( Kyllä sen plussan sinullekin niin kovasti toivoo tulevan.
ja tosi, tosi paljon onnea!!!! kyllä se plussa on, mutta ymmärrän kyllä että sitä haluaa varmistella :)
Tsu-ku: Mulla on siis ongelmana se, että välillä on kierto 24-25 päivää ja silloin oviksen jälkeen jää liian vähän aikaa. Ton lääkityksen pitäis siis poistaa tuollaiset kierrot...Vähän on sellainen, että annetaan nyt jotain nappeja kun ei mitään muutakaan keksitty ;)
Voi vitsi et olen onnellinen sun puolesta!!
Laitappa kuva sit huomenna siitä "raskaana" tekstistä!! :D :D!!
Mielettömän ihanaa!! Hyvä et pitkänmatkalaisetkin alkaa plussaamaan.. ehkä kohta olis mun vuoro, hih!!
Sul on varmaan niin mielettömät fiilikset tällä hetkellä, ihanaa!! Tulee sit elovauva, eikös?
Oon niin onnellinen sun puolesta!!
Joo, elovauva tulossa. Digi oli samaa mieltä, että raskaana ollaan. Mut en vieläkään oikein käsitä sitä. Unohdankin sen aina välillä. Onkos tuo ihme tällä odotuksen odotusajalla? Menkkaoireet on edelleen, mut ei ne vissiin sit tulekaan.. Siteen jo otin tänä aamuna taskusta pois:) Uskomaton juttu! Mies oli sitä mieltä että se oli siinä spurtissa se taika (siis ennen ja jälkeen oviksen joka päivä, huhhuh).
Se omasta navasta. Sori, kun muiden kuulumiset on menneet vähän ohi. Toivon, että kaikki tulette perässä ja tehdään oma pino tuonne odottajiin! Plussia teille ihan jokaiselle, varsinkin pitkänmatkankollegoille:)
t.viiru pää pyörällä
Ihanaa, Viiru! Paljon paljon paljon onnea!!!! :) Minä ihan sekosin.... :) Onpa mahtavaa! Kyllä minä tiesi jo siitä ensimmäisestä testistä, että kyllä teille nyt on vauva tulossa. Ymmärrän hyvin tuon epäuskon. Minunki piti aikanaan tehä toinen testi, vaikka jo ekassa oli tosi vahva viiva eikä menkat ollu ikinä ennen ollu niin myöhässä. Ja välillä alussa tuli mieleen, että jos ne testit kuitenki näytti väärin, vaikka oireita oli kaikenlaisia. Se menee ohi kyllä ja kohta muistat koko ajan, että oot raskaana :).
Mieletöntä!! :) Ihanaa aina kuulla erityisesti jonkun sellaisen plussaamisesta, joka on pitkään kuumeillut!
Onpa mukavaa aloittaa päivä näin hyvillä uutisilla! Itselläkin taas toivo elää, sillä digiovistesti näytti tänään hymynaamaa =)
Kiitos kaikille tuhannesti onnitteluista! Mieletön fiilis.
Onnittelut lippulaiselle hymynaamasta. Siitä se lähtee.
Tatjuska................ 4/26-29.....yk15
Roma.................... 6/25-29.....yk14
Vacsuli75............. 8/28-34.....yk1
Tsu-ku................... 9/30.....yk9
Taide80............... 10/28-30....yk2
NöpönÄiti.............. 11/28.....yk1
Horsmankukka.... 14/24-28.....yk6
Lippulainen.......... 18/27-30.....yk3
Pienitoive.............. 24/26-30.....yk3
Vauva-10.............. 25/26.....yk2
Tiainen84............. 27/41.....yk5
EvilGirl................... 42/25-30.....yk3
EvilGirl...................
Horsmankukka....luomuilua
Lippulainen..........luomuilua
NöpönÄiti..............
Pienitoive..............luomuilua
Roma.................... Arimidex + Lugesteron, ovistikut, 1. inssi 11/10, 2. ??/11
Taide80................luomuilua + ovistikut
Tatjuska................Terolut
Tiainen84.............
Tsu-ku...................luomuilua + ovistikut
Vacsuli75.............luomuilua
Vauva-10..............luomuilua
Viiru: vielä kerran paljon, paljon onnea! :) Tuntuipa hyvältä siirtää sinut tuonne odottajien joukkoon, siitä onkin pitkä aika kun viimeksi ketään sinne pääsin lisäilemään. Toivottavasti lisää plussia tulee ropisemalla meidän pinoon.
lippulainen: onnittelut ovisplussasta! :)
Hieno että Viiru plussasit!
ON: jaa-a laskeskelin tuossa ovista eri laskureilla ja kun kirto vaihtelee niin ovis on jossain 20-31. päivän välillä *douh* Yritä siinä sit tähdätä ilman ovis testejä. Miehellä alkaa tosin loma huomenna niin on jotkut mahikset ees heiluttaa peittoa.
ovisteteistä: esikkoa yrittäessä en saanut Mammaksi testeillä ovis viirua aikaiseksi, mutta Cbn digitaalisilla kyllä on sai testata aamu pissasta. Meni vaan usein kakskin pakettia testipuikkoja per kierto (=kallista!!!) niiden avulla toikin muistaakseni tärppäsi.
ja olipas hienoja uutisia Viiru!
Me kuumeiltiin yhdessä aina viime helmikuuhun asti! Hieno juttu ja tarrasukkia mukaan!
Romalle kans paljon terkkuja ja plussatuulia! Rauhaisaa joulunaikaa toivotellen jonttu
Mitenkäs sitä täällä nyt muka pystyis ollee innostumatta tai jännittämättä;) Tuntuu et koko pino meni ihan vauhkoksi;) hih!
On: joo luomusti ja tikuilla mennään, ja aion siis tikuttaa koko kierron, joka päivä eilisestä lähtien;) ja heti kun vahvistuu viirut ni hommiin vaa kahden päivän välein;) Nyt ruvetaan hommiin!