Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka aikaisin acon 10 voisi testata?

Vierailija
18.10.2005 |

Missä vaiheessa raskaus voisi jo näkyä... on taas vahva tunne että raskaana ollaan. Ja kemiallisia raskauksi olen kokenut niin haluan tietää että olenko raskaana vai en..vaikka tämäkin sitten päättyisi. Mutta tahdon tietää sen...

Missä vaiheessa siis voisin testata? Kuinka aikaisin raskaus voisi jo näyä acon10 raskaustestillä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta hyvä ihminen se vouhkaaminen

Vierailija
2/5 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielestäni siinä luki että voi tehdä ennen kun edes kuukautisten pitäisi alkaa

meille tuli plussaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ainakaan ollut tietoakaan koska kuukautiset olis pitänyt alkaa... kunhan vaan tein testin kun oli semmonen olo :)

Vierailija
4/5 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen käynyt lapset. hoidoissa ja acon 10 näytti plussaa 8 päivää alkion siirron jälkeen. Eli kyllä se näyttää aiemmin kun muut testit. Siis toi 7-10 pv oviksesta varmaan näyttää jo haamua/ haaleeta plussaa. Vahvempaa plussaa näyttää sitten pari pv myöhemmin.

Vierailija
5/5 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aloitin testailun silloin koska mun oli tärkeää saada tietää raskaudesta asap (ei ollut toivottu). Haamua se muistaakseni alkoi näyttää noihin aikoihin, tai sitten vähän myöhemmin. Mutta varman tuloksen saat toki vasta myöhemmin.