Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jolla ei ole hajuakaan paljonko sai tai joutui maksamaan veroja...

Vierailija
04.12.2010 |

hih, huomasin etten tiedä olenko saanut palautusta tänä vuonna. Pitäisköhän tarkistaa, huoh

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varmaa niitä, jotka jättää kaikki tuntemattomat kirjeet aukaisematta etkä vastaa tuntemattomiin numeroihin, koska sieltä saattaa joku vaikka purasta

Vierailija
2/8 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa perheen raha-asiat? tuo kakkosvaihtoehto ei ole yhtään hyvä. Yhdessä perheessä kaikki raha-asiat oli miehen hallussa. Vaimolle oli kiva ylläri sitten saada kuulla, miten mies oli saanut valtavat velat hankittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni meillä jäi jonkin verran maksettavaa.



Ja mä en sitten muuten edes tiedä mitkä mun tulot on viimeksi toimitetussa verotuksessa. Tai tänä vuonna. Eikä oo asiat huonosti.



Meillä mies hoitaa kaiken kirjanpidon ja verotukset. Mä yritän koko ajan oppia siitä lisää, jotta pääsisin paremmin kärryille. Mutta nyt ne kuuluu miehen vastuualueeseen.

Vierailija
4/8 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni meillä jäi jonkin verran maksettavaa. Ja mä en sitten muuten edes tiedä mitkä mun tulot on viimeksi toimitetussa verotuksessa. Tai tänä vuonna. Eikä oo asiat huonosti. Meillä mies hoitaa kaiken kirjanpidon ja verotukset. Mä yritän koko ajan oppia siitä lisää, jotta pääsisin paremmin kärryille. Mutta nyt ne kuuluu miehen vastuualueeseen.


ihan avuttomia kun ette osaa omia asioitanne hoitaa.

Vierailija
5/8 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni meillä jäi jonkin verran maksettavaa. Ja mä en sitten muuten edes tiedä mitkä mun tulot on viimeksi toimitetussa verotuksessa. Tai tänä vuonna. Eikä oo asiat huonosti. Meillä mies hoitaa kaiken kirjanpidon ja verotukset. Mä yritän koko ajan oppia siitä lisää, jotta pääsisin paremmin kärryille. Mutta nyt ne kuuluu miehen vastuualueeseen.

ihan avuttomia kun ette osaa omia asioitanne hoitaa.


Osaan kyllä omat asiani hoitaa, mutta en yrityksemme asioita. Ja kuten sanoin, niitäkin yritän koko ajan oppia lisää, mutta vielä en ole ehtinyt riittävästi oppia. Jos mieheni nyt ensi yönä kuolisi, niin totta kai se olisi kamala asia, eikä vähiten siksi, että lapset ovat pieniä ja tarvitsevat vielä molempia vanhempiaan. Mutta jos niin ikävästi kävisi, että joutuisin ammattitaidottomana (minulla on koulutus aivan muulle alalle) huolehtimaan nyt yrityksestäkin, niin tiedän kyllä aika tarkkaan mistä tai keneltä mihinkin asiaan hakisin apua.

Huolehdi sinä vain omasta elämästäsi. Minä huolehdin kyllä omastani, kiitos vain.

Vierailija
6/8 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin mentäessä mies on hoitanut taloutemme. Mä vaan olen ja tuhlaan (koitan tietty olla järkevä). Mies huolehtii että tililläni on rahaa, joskus urputtaa laskuista (ravintola/vaate/hajuvesi/jumppa). Olen tyytyväinen tilanteeseen. Ei tarte stressata rahasta, luotan mieheeni.

Mä olen meistä kahdesta se epäluotettavampi ;D

Ollaan keskitulosia (kai) ja kaksi lasta on.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no, muista enää.



Jos jouduin maksamaan, syötin laskun heti verkkopankkiin. Jos sain palautusta niin sieltä ne rahat tulee automaattisesti tililleni.



Ja tiedoksi, tilaan aina loppuvuodesta uuden verokortin, jolla tasaan verotuksen kutakuin kohdilleen. Heitto on ollut jo vuosikausia noin +/- 200 euroa. Ja ko summalla ei ole juurikaan vaikutusta talouteeni.





Vierailija
8/8 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistakymmentä vuotta, kun olin sinkku. Ja vaikka en nyt kaikkea tiedäkään, niin tiedän kyllä hyvin meidän rahatilanteen, minkä verran tilillä on rahaa ja minkä verran laskuja on jonossa vuodenvaihteeseen asti.



Että kyllä täällä tilanteen tasalla ollaan. On vain hauskaa saada joku kauhistumaan, kun ei juuri jotain asiaa tiedäkään. Kun sitä tulojen määrää ei kysy multa kuin poliisi, jos ajan ylinopeutta. Yritän ajaa rajoitusten mukaan :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän