Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jännitänkö lantionpohjalihaksia oikein ?
26.11.2010 |
Todella vaikea kuvailla, kertoa miten jännitän niitä mutta siis.. Itselläni on kaksi " tapaa ". Yksi on sellainen, että supistan/jännitän lihaksia, sitten jännitän taas lisää, ja lisää. Aina tunnen miten " tiukemmaksi " menee. Toinen on se, että jännitän kerralla lihaksia ja pidän jonkin aikaa. Kumpi on oikein ?
Ja mitkä ovat parhaimmat ; smartballs, geishakuulat tai tuo come- lantiopohjalihasten harjoittelu väline.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Oi kun kiva. Kiva kun kirjoitit aiheesta tänne näin. Et sil viisiin hei.
Riittää kun tunnet puristuksen pyllynreijälläsi. Voit aluksi työntää pikkurillin pyllynreikääsi ja puristaa kokeilumielellä. Kun tunnet puristuksen, se on jees. Se on siis kokonaisvaltaisesti jees. Eli olet suorittanut toiminnon.