Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutko aina niin ihmisistä että se josta puhut voisi olla

Vierailija
03.09.2022 |

Vieressä kuuntelemassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Puhun aika harvoin ihmisistä (koska ihmiset eivät ole mielestäni kovin kiinnostavia), mutta ei mulla ole mitään pahaakaan sanottavaa ihmisistä. 

Vierailija
2/10 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö en? En kai mä nyt hullu ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu. Ai luoja minkälaista tekstiä päästän suustani joidenkin ihmisten kohdalla! Ja ansaitusti. Ainakin yleensä.

Vierailija
4/10 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puhun ja kirjoitan myös. Odotan että ovat kuulolla.

Vierailija
5/10 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan puhu :D Juoruan ihan eri sävyllä kuin silloin kun henkilö on vieressä kuulemassa ja niin tekee kaikki muutkin joiden kanssa olen tekemisissä, se on sitten eri asia, että tiedostaako ihmiset sitä, jotku tuppaa luulemaan olevansa ihan hirveän hyveellisiä tapauksia, vaikka ovatkin kaukana siitä (ja sellaiset ovat usein vieläpä niitä kaikista kamalimpia selkäänpuukottajia, nimittäin eivät sano sille ihmiselle itselleen yhtään millään sävyllä niitä asioita mistä juoruaa).

Vierailija
6/10 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan puhu :D Juoruan ihan eri sävyllä kuin silloin kun henkilö on vieressä kuulemassa ja niin tekee kaikki muutkin joiden kanssa olen tekemisissä, se on sitten eri asia, että tiedostaako ihmiset sitä, jotku tuppaa luulemaan olevansa ihan hirveän hyveellisiä tapauksia, vaikka ovatkin kaukana siitä (ja sellaiset ovat usein vieläpä niitä kaikista kamalimpia selkäänpuukottajia, nimittäin eivät sano sille ihmiselle itselleen yhtään millään sävyllä niitä asioita mistä juoruaa).

Ja olen sattunut kuulemaan, kun muut puhuu minusta tietämättä että kuulen, ei haittaa minua, minusta ihan luonnollista puhua vähän eri tavalla esim. vähän kärkevämmin/karskimmin kuin kuulteni.

Vierailija
7/10 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, esim ihmisistä joista en pidä, kuten ilkeästä työkavereita. Kivoista tyypeistä ei olekaan mitään ikävää sanottavaa.

Vierailija
8/10 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti tuli mieleen ex, joka oli niin hyveellistä että... Oli tukemassa milloin Ukrainaa, milloin Pridea, milloin maah*nmuuttajia. Oli kuulemma niin kiltti ihminen, että sen takia ei sano, vaikka jokin asia esim. minussa hiersi. Uskotteli siis minulle kaiken olevan hyvin ja sai luottamaan ja jätti sitten puun takaa ja rikkoi pahemmin kuin kukaan koskaan. Äärimmäisen ilkeää mielestäni.

Harrasti myös piilovittui lua, haukkui baaripanonsa peniksen kokoa, arvosteli muitakin exiään jatkuvasti ja oli tiedostamattaan passiivisaggressiivinen luonne. Piti itseään myös koulutuksensa takia "parempana ihmisenä".

Vierailija
9/10 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En ikinä sano asioita, joita en tarkoita. Jos joku kuulee kun sanon häntä idiootiksi, niin harmi homma. Menkööt pohtimaan miksi hän on mielestäni idiootti.

En kyllä siis tietentahtoen pyri pahoittamaan kenenkään mieltä, mutta ei haittaa jos joku mielipiteeni kuulee.

Vierailija
10/10 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun faktaa jos puhun, en juorua.