Puhutko aina niin ihmisistä että se josta puhut voisi olla
Kommentit (10)
En puhu. Ai luoja minkälaista tekstiä päästän suustani joidenkin ihmisten kohdalla! Ja ansaitusti. Ainakin yleensä.
No en todellakaan puhu :D Juoruan ihan eri sävyllä kuin silloin kun henkilö on vieressä kuulemassa ja niin tekee kaikki muutkin joiden kanssa olen tekemisissä, se on sitten eri asia, että tiedostaako ihmiset sitä, jotku tuppaa luulemaan olevansa ihan hirveän hyveellisiä tapauksia, vaikka ovatkin kaukana siitä (ja sellaiset ovat usein vieläpä niitä kaikista kamalimpia selkäänpuukottajia, nimittäin eivät sano sille ihmiselle itselleen yhtään millään sävyllä niitä asioita mistä juoruaa).
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan puhu :D Juoruan ihan eri sävyllä kuin silloin kun henkilö on vieressä kuulemassa ja niin tekee kaikki muutkin joiden kanssa olen tekemisissä, se on sitten eri asia, että tiedostaako ihmiset sitä, jotku tuppaa luulemaan olevansa ihan hirveän hyveellisiä tapauksia, vaikka ovatkin kaukana siitä (ja sellaiset ovat usein vieläpä niitä kaikista kamalimpia selkäänpuukottajia, nimittäin eivät sano sille ihmiselle itselleen yhtään millään sävyllä niitä asioita mistä juoruaa).
Ja olen sattunut kuulemaan, kun muut puhuu minusta tietämättä että kuulen, ei haittaa minua, minusta ihan luonnollista puhua vähän eri tavalla esim. vähän kärkevämmin/karskimmin kuin kuulteni.
En, esim ihmisistä joista en pidä, kuten ilkeästä työkavereita. Kivoista tyypeistä ei olekaan mitään ikävää sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Heti tuli mieleen ex, joka oli niin hyveellistä että... Oli tukemassa milloin Ukrainaa, milloin Pridea, milloin maah*nmuuttajia. Oli kuulemma niin kiltti ihminen, että sen takia ei sano, vaikka jokin asia esim. minussa hiersi. Uskotteli siis minulle kaiken olevan hyvin ja sai luottamaan ja jätti sitten puun takaa ja rikkoi pahemmin kuin kukaan koskaan. Äärimmäisen ilkeää mielestäni.
Harrasti myös piilovittui lua, haukkui baaripanonsa peniksen kokoa, arvosteli muitakin exiään jatkuvasti ja oli tiedostamattaan passiivisaggressiivinen luonne. Piti itseään myös koulutuksensa takia "parempana ihmisenä".
Kyllä. En ikinä sano asioita, joita en tarkoita. Jos joku kuulee kun sanon häntä idiootiksi, niin harmi homma. Menkööt pohtimaan miksi hän on mielestäni idiootti.
En kyllä siis tietentahtoen pyri pahoittamaan kenenkään mieltä, mutta ei haittaa jos joku mielipiteeni kuulee.
Kyllä. Puhun aika harvoin ihmisistä (koska ihmiset eivät ole mielestäni kovin kiinnostavia), mutta ei mulla ole mitään pahaakaan sanottavaa ihmisistä.