Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mistä näitä isiä sikiää????
04.12.2010 |
Sanotaan 10v lapselle "ettei meillä ollut nyt varaa ostaa sulle synttärilahjaa, kun kaikki rahat menee vauvan maitoon". Sapettaa niin kummilapsen puolesta! Ois jättäny sekin isä tupakka askin ostamatta ja olisi sillä rahalla ostanut jotain pientä lapsellensa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos tosiaan raha niin tiukilla ja polttaa, niin voisi vaikka sen topan verran edes säästää lapsen vuoksi ja ostaa vaikka kirpparilta jotain sillä muutamalla eurolla, tai karkkia/joulusuklaata. Ajatus tärkein!