Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis järkyttäviä lahjatoiveita lainalapsilla

Vierailija
04.12.2010 |

Miehen tytöillä aivan järkyttäviä lahjatoiveita. Olen ostanut hupparin ja magnakirjan ja nuorimmalle nätin korun.

Nyt tuli tyttöjen äidiltä toive, että pitäisi osallistua mopon ostoon ja kannettavan ostoon ja nuorimmalle joku 50 euron lelu.

Eikö exillä ole mitään rajaa. Mies maksaa jo nyt elatusmaksut ja meillä on 2 yhteistä lasta ja minun edellisestä liitosta lapsi.

Mies on niin lepsu, että maksaisi kaikki, mitä lasten äiti pyytää, mutta olen päättänyt, että nainen on koulutettava kovalla kädellä jos ei muuten usko. Meitä ei kupata. Sitä paitsi mies sanoi juuri itsensä irti töistä ja on työttömänä.

Jotain rajaa sentään exienkin puuhiin.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista viis... Tää on trolli.

Vierailija
2/43 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä vaatimukset menevät jo yli. Exällä on uusi mies ja saa elarit ja silti pitäisi osallistua mopoon ja muuhun.

Älkööt unta nähkö, että voi kupata miten tahansa. Meillä on iso talolaina, remonttilainaa ja tosiaan 2 yhteistä lasta ja minun lapseni. Olen juuri äitiyslomalla, joten on turha luulla, että saa kaiken meiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ex kehtaakin vaatia jotain lastensa isältä?

Järkky lehmä, ampua pitäisi. Kyllähän SUN miehen rahat kuuluu käyttää vain ja ainoastaan SUN lapsiin, myös siihen, jonka isältä sä et ikinä vaadi mitään.

Vierailija
4/43 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUtta ei kait sentään että kutsut miehesi lapsia lainalapsiksi.

Sori, meni vähän yli.

Vierailija
5/43 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on välttämättä saatava mopo ja läppäri joululahjaksi.

Vierailija
6/43 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä vaatimukset menevät jo yli. Exällä on uusi mies ja saa elarit ja silti pitäisi osallistua mopoon ja muuhun. Älkööt unta nähkö, että voi kupata miten tahansa. Meillä on iso talolaina, remonttilainaa ja tosiaan 2 yhteistä lasta ja minun lapseni. Olen juuri äitiyslomalla, joten on turha luulla, että saa kaiken meiltä.

Vierailija
7/43 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvasti, joten häneltä en paljon voi vaatia mitään muuta kuin perusmaksut. Ostaa kyllä leluja kotiinsa pojalle, mutta ei niitä saa koskaan kotiinsa matkaan.

ap

Vierailija
8/43 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ansaitsevat isältään tasan yhtäpaljon, kuin teidän yhteisetkin lapset.

Vierailija
9/43 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvasti, joten häneltä en paljon voi vaatia mitään muuta kuin perusmaksut. Ostaa kyllä leluja kotiinsa pojalle, mutta ei niitä saa koskaan kotiinsa matkaan. ap

Vierailija
10/43 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvasti, joten häneltä en paljon voi vaatia mitään muuta kuin perusmaksut. Ostaa kyllä leluja kotiinsa pojalle, mutta ei niitä saa koskaan kotiinsa matkaan. ap

Vierailija
11/43 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo mutta että eksä ihan maksaa "jo nyt" elatusmaksut? Eiköhän sen kuulukin maksaa. Mitäs teet lapsia joka toiselle miehelle.

Vierailija
12/43 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ap:n mies on pysynyt uskollisena naisihanteelleen. Entinen vaimo "kuppaa" ja nykyinen pomottaa. :D

Kun ei ole uusperheistä omaa kokemusta, niin ajattelen vain sinisilmäisesti että lapsen molemmat vanhemmat osallistuvat erityisen kalliiden tavaroiden hankintaan. Mutta ehkä tilanne muuttuu kun erotaan, eivät enää ole yhteisiä lapsia, en tiedä ...

Vierailija
13/43 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miesparka sitten maksaa, että saa rauhan.

Itse ONNEKSI en ole uusperhekuviossa enää. Se oli täysin perseestä ja ihmettelenkin, kuinka joku sellaiseen viitsii ryhtyä..Toisaalta kyllä nostan hattua, on siinä monesti kestämistä.

Vierailija
14/43 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miesparka sitten maksaa, että saa rauhan.

Itse ONNEKSI en ole uusperhekuviossa enää. Se oli täysin perseestä ja ihmettelenkin, kuinka joku sellaiseen viitsii ryhtyä..Toisaalta kyllä nostan hattua, on siinä monesti kestämistä.

Jos haluaa eroon lapsestaan. Aika maksaa, tai oikeastaan se ettei tarvitse antaa aikaa.

Vierailija
15/43 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehän voitte yrittää sopia, että kaikki (siis ihan kaikki) lapset saavat samalla summalla lahjoja esim 50€/lapsi. Myös kannattaa kirjata ylös ettette osallistu myöskään yhteisten ettekä SUN lapsen tuleviin isoihin hankintoihin esim mopo, läppäri yms

Vierailija
16/43 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin elatusmaksun lisäksi vedätetään sydämen tökkimällä lahjat, harrastusmaksut jne. vaikka niiden tulisi kuulua jo elatusmaksuihin.

Ne on laskettu sinne mukaan.

Tottakai ostatte omat lahjanne, ja jätätte osallistumatta ex-vaimon lahjoihin. Hän on ne lahjansa päättänyt, hän saa ne siis maksaakin.

Näitä vedättäjiä todellakin riittää - tunnen erittäin hyvin yhden ex-parin, jossa nainen ei osta lapsille mitään vaatteita, ja lapset juoksevat kevyissä välikausitakeissa ja kesälenkkareissa pakkasessa kunnes mies ostaa elatusmaksujen päälle vielä talvivaatteet.

Sama toistuu jatkuvasti, mutta nainen kiristää monien muiden kaltaistensa tapaan tapaamisten vaikeuttamisella, ja miehen on suostuttava mukisematta, ellei halua tavata lapsiaan vain viranomaisten kanssa.

Kaikki äidit eivät ikävä kyllä ole mitään pyhimyksiä. Sen voimme huomata tästäkin ketjussa, jossa useimmat viestit puoltavat ex-vaimon vedätystä.

Vierailija
17/43 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole laskettu mukaan elareihin. Tai jos on, summat eivät pidä paikkaansa. Ne ovat normaalikulutuksen päälle tulevia hankintoja joihin mies varmasti osallistuisi jos asuisi yhä lastensa kanssa.

Ymmärräthän, että erkaannuttalla miehen ja lapsensa toisistaan saat vähitellen miehen katkeroitumaan itseäsi kohtaan. Sinulle ne ovat lainalapsia, miehelle 100% hänen omiaan. Älä mene vanhemman ja lapsen välille.

Vierailija
18/43 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin jos ei ole, niin todella typerä mies. Mies irtisanoo itsensä työttömäksi (3kk karenssi) vaikka asunto- ja remonttilainaa, mukuloita liuta ja yksi tulossa.

voiko joku muka oikeasti olla noin suunnittelematon?

Vierailija
19/43 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne elarit ole elämistä varten? Isot ostokset on sitten erikseen. ja tietysti isäkin niihin osallistuu siinä missä äitikin. Eri asia on, jos ei ole rahaa, mutta sitten ei pitäisi olla rahaa uusienkaan lasten ostoksiin.

Vierailija
20/43 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille ei sitten ostella mopoja yms. ainakaan miehen rahoilla. Elarit on elämistä varten, maksaahan miehesi yhteistenkin lasten elämää. Joten sen perusteella ei teidän yhteisille lapsillekaan osteta kalliita lahjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän