Siis järkyttäviä lahjatoiveita lainalapsilla
Miehen tytöillä aivan järkyttäviä lahjatoiveita. Olen ostanut hupparin ja magnakirjan ja nuorimmalle nätin korun.
Nyt tuli tyttöjen äidiltä toive, että pitäisi osallistua mopon ostoon ja kannettavan ostoon ja nuorimmalle joku 50 euron lelu.
Eikö exillä ole mitään rajaa. Mies maksaa jo nyt elatusmaksut ja meillä on 2 yhteistä lasta ja minun edellisestä liitosta lapsi.
Mies on niin lepsu, että maksaisi kaikki, mitä lasten äiti pyytää, mutta olen päättänyt, että nainen on koulutettava kovalla kädellä jos ei muuten usko. Meitä ei kupata. Sitä paitsi mies sanoi juuri itsensä irti töistä ja on työttömänä.
Jotain rajaa sentään exienkin puuhiin.
Kommentit (43)
ja osallistutaan vieläpä heidän isompiin ostoksiin...
T: ydinperheen äiskä
voi pyytää, mitä haluaa. Miehelläsi ei ole mitään pakkoa ostaa mopoa yms. Kiva, jos haluaa ostaa sellaisen lapselleen! Kyllä ne omat lapsesikin jossain vaiheessa haluavat vastaavia hankintoja ja silloin voit muistuttaa, että ostihan mies vanhemmalle lapselleenkin mopon... :)
Ei tyhmä ole se, joka pyytää. Tyhmä on se, joka maksaa. Tosin tässä tapauksessa miehesi ei ole tyhmä, vaan hän on hyvä mies, jos ostaa mopon lapsen niin halutessa.
Siis reilua on että joka lapselle sama summa suurinpiirtein lahjoihin.
Exäkin ilmeisen varakas, jos on aikeissa tuollaiset kalliit lahjat lapsille joulupakettiin laittaa.
Ovatko yhdessä keskustelleet minkäarvoisia lahjoja on varaa antaa?
Meillä ei lasten joululahjoihin mene kuin max. 100€/ nuppi, ovat kaikki teini-ikäisiä. Ei vaan ole enempään varaa.
Mutta periaate tosiaan se, että joka lapsi on yhtä arvokas, kaikille tasavertaisesti lahjoja.Siis tämä on mun mielipide.