Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos en osta mitään jouluksi 1,5v lapselleni,olenko törkeä?

Vierailija
04.12.2010 |

otsikossa kysymys?

kyse ei ole rahasta,pystyisin toki ostaa,ihan keskituloisia ollaan,mutta syynä se että en halua ostaa mitään turhaa ja en keksi mikä tällä hetkellä olisi tytölle tarpeellista/hyödyllistä.

en halua myöskään että lapsella olisi iso kasa paketteja kun ei tuon ikäinen niitä osaa edes kaivata. lapsi saa mummoilta ja kummeilta paketit joten paketteja tulee kuitenkin noin 5 olettaisin vaikka itse emme ostaisi mitään.

pitäiskö vanhempien kuitenkin ostaa jotain?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin musta olisi järjetöntä ostaa jotain vain ostamisen takia.. Yritettäs tarpeeseen vain ko. tavaroita ostaa, ei siksi että jotain on pakko hankkia. Mutta mä en itseasiassa tiedäkään lapsuuteni joululahjoista, mikä tuli keneltäkin. Joulupukki ne kaikki toi ja Joulut oli ihania vaikka tiedän et vanhempani toimivat samalla tavoin, kun olimme ihan pieniä.

Vierailija
22/24 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan joka joulu ostettu omalle lapselle vain yksi lahja, eikä olisi tarvinut ostaa välttämättä sitäkään. Sukulaisilta tulee niin paljon leluja, että lapsen huone pursuaa yli äyräidensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin musta olisi järjetöntä ostaa jotain vain ostamisen takia.. Yritettäs tarpeeseen vain ko. tavaroita ostaa, ei siksi että jotain on pakko hankkia. Mutta mä en itseasiassa tiedäkään lapsuuteni joululahjoista, mikä tuli keneltäkin. Joulupukki ne kaikki toi ja Joulut oli ihania vaikka tiedän et vanhempani toimivat samalla tavoin, kun olimme ihan pieniä.

Mikset sano niille että ette tarvitse mitään?

Vierailija
24/24 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siks että se sitä tarvii vaan siks et kumpikin sitä lapsena toivottiin, mut ei koskaan saatu. Eli ihan omaksi iloksemme ja miksi niitä lahjoja annetaan muuten kuin antamisen ilosta:)