G: Oletko koskaan tehnyt töissä mitään moraalisesti/eettisesti arveluttavaa?
Kommentit (16)
Määrittele "eettisesti"..... Kvarttaalitalous pakottaa typeriin kikkailuihin mutta onko ne epäeettisiä onkin ihan toinen juttu
pomo on käskenyt tekemään vaikka mitä hölmöä ja yleensä olen pitkin hampain tehnyt. Ei ole uskaltanut vastaankaan sanoa, jos halusi työpaikkansa säilyttää. Onneksi on silti entinen työpaikka. Eettisesti erittäin arveluttavin keinoin minut irtisanottiinkin, mutta näin jälkikäteen ajateltuna ei ollut yhtään huonompi juttu.
Määrittele "eettisesti"..... Kvarttaalitalous pakottaa typeriin kikkailuihin mutta onko ne epäeettisiä onkin ihan toinen juttu
nuo molemmat ehdot halutessaan yhdellä kertaa.
Mä olin nuorena töissä viihdekeskuskessa, jossa oli kerran tosi kiireinen ilta ja monta tilaisuutta yhtäaikaa. Jollain firmalla oli virkistyspäivä saunatiloissa ja sinne tarvittiin äkkiä lisää pyyhkeitä. Päivä oli ollut kiireinen, ja kaikki pyyhkeet lojuivat pesukoneessa odottaen pesua. Arvaatte varmaan että valkkasin hanskat kädessä sieltä kuivimmat käytetyt pyyhkeet, viikkasin ja vein saunatilaan asiakkaille =)
Olen haukkunut ja arvostellut työkaverita selän takana.
En ole puolustanut työkaveria esim kritiikkitilanteessa, kun olisi pitänyt.
Olen nakittanut toisia (uusia), kun en ole itse jaksanut.
Ja onhan näit, kun oikein tunnustaa.
ellei nettisurffailua ja flirttailua työajalla lasketa ;)
lattian kautta käynyttä ruokaa tarjoillut asiakkaille...
En ole edes harrastanut flirttailua. :)
tänään viimeeksi varastolla..
sieluni silmin näen kun plösähtänyt av- mamma hakee elämäänsä jännitystä paneskelemalla talousosaston perttiä hikisesti varaston pahvilaatikoita vasten, tissejä vähän puristellaan ja pikkarit menee väärinpäin ja mamma spermalle haisten ajattelee että tämä on sitä todellista elämää, iih..
Laitoin sen monta kertaa "pinon alimmaiseksi". :)
Tiesin, että hän haaveilee lukiosta. Kuulemma hän on ollut todella aktiivinen oppilas lukiossa ja rauhoittunut täysin yläkoulun hörhövuosien jälkeen.