Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yes, lapseni sai luokan parhaan todistuksen!!! :D

Vierailija
03.12.2010 |

En kehtaa missään muualla tuulettaa (en edes lapselle, ettei kuvittele, ettei muilla ominaisuuksilla ole arvoa), mutta olen NIIIIN ylpeä hänestä!!!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajako sen kertoi? Mä en edes tiedä, kuka on saanut minään vuotena luokan parhaan todistuksen oman lapseni luokalla :0

Vierailija
2/13 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olenkin ylpeä tyttärestäni, joka saa kokeista usein kiitettäviä. Itse en ollut aikoinaan kovinkaan fiksu ;)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niskaa jorma-pettereiden äideiltä, joiden poika ei ihan pärjää noin hyvin. Hienoa ap, hyvä koulumenestys on hieno juttu, vaikkakaan ei tietenkään tärkein. Sitä jäin pohtimaan, että missä saa muka jo torkat?

Vierailija
4/13 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nyt jo todistukset jaetaan?

Mikä luokka ja onko yleinen tapa, että kerrotaan kellä paras todistus? Ihan mielenkiinnosta kyselen.

Vierailija
5/13 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee varmasti hyvää kuulla se.

Vierailija
6/13 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oppi 5-vuotias kirjoittamaan ja lukemaan, tuli siitäkin hieno fiilis! Loppujsen lopuksi sillä ei ole mitään merkitystä tai hyvin pieni loppelämän kannalta, mutta voi olla.

Vierailija
7/13 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaettiin kai. Hieno juttu, että sai hyvän todistuksen. Kehu siitä, älä luokan parhaimmuudesta.

Vierailija
8/13 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja enpä usko että suomessa on muita Vantaita...

Vierailija
9/13 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsesi on esim. kusipäinen kiusaaja, työntäkää se todistus ...

Vierailija
10/13 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö sai ns.välitodistuksen,missä oli käytösarvosana,matikan,äikän ja englannin arvosanat.

Vierailija
11/13 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nyt jo todistukset jaetaan? Mikä luokka ja onko yleinen tapa, että kerrotaan kellä paras todistus? Ihan mielenkiinnosta kyselen.

Vierailija
12/13 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Suomessa, ruotsinkielinen alakoulu. Opettaja ei kertonut, mutta luokassa vertaillaan tarkkaan ja kerrotaan toisille. (Olen itse opettaja, ja tiedän, että oppilaat todella tietävät tasan tarkkaan, kenellä on paras todistus.) Muut kymppejä, yksi ysi.

ap

Vierailija
13/13 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Suomessa, ruotsinkielinen alakoulu. Opettaja ei kertonut, mutta luokassa vertaillaan tarkkaan ja kerrotaan toisille. (Olen itse opettaja, ja tiedän, että oppilaat todella tietävät tasan tarkkaan, kenellä on paras todistus.) Muut kymppejä, yksi ysi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän