Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa, miten teidän ns perusseksisessionne alkaa, etenee ja päättyy?

Vierailija
03.12.2010 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi. Mitähän sellainen on?

M33

Vierailija
2/17 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain sitä millainen "toiminta" teillä yleensä ja/tai useimmiten seksissa toteutuu, ei sen kummempi saati negatiivisempi juttu.

Tuskin kukaan säännöllisesti seksiä harrastava puuhaa joka ikinen kerta täysin erilaisia juttuja kuin sillä edellisellä kerralla..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena, (30v. sitten) tuskin oli samanlaista seksyä kertaakaan monena vuonna, kun halusi tutustua eri jutskuihin eri partnereiden kanssa ja oppia sitä kautta myös uutta. Nykyään pitkän parisuhteen sitomana saan seksyä aikaiseksi vaimoni kanssa harvoin (1-2 x kk), että ei siinä kerkeä liikoja miettimään, miten sen tekisi; tunteella, suoraan keskushermostosta.. saispa useammin, voisi paneutua asiaan

Vierailija
4/17 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin oli monenlaista touhua. No, nykyään mennään sillä kaavalla, joka näiden keskustelupalstojen mukaan on se yleisin - mies kysyy, että voiskohan tänä iltana touhuta, mä myönnyn (tai sitten en), jonka jälkeen siirrytään suoraan yhdyntään ilman minkäänlaisia esileikkejä, lämmittelyjä, hellyyttä tai läheisyyttä. Edes-takas -jyystö kestää keskimäärin noin 5 minuuttia, jonka aikana mä en saa liikahtaa, äännähtää tai suurin piirtein hengittääkään, tai touhu päättyy siihen ja alkaa armoton kiukuttelu siitä, miten minä pilaan aina kaiken. Jos en pilaa, sen viiden minuutin kuluttua mies toteaa, että "kiitti, oli kivaa" ja painuu suihkuun. Näin menee perussessio aviomieheni kanssa.

Aikani yritin tätä kuviota muuttaa, kunnes totesin, että hullun hommaa. Mieheni on ihan selvästi kyllästynyt muhun, mutta pitää kuitenkin itsestään selvänä, että tottakai mua kiinnostaa hänen kanssaan sekstailu. No, tänä syksynä töiden kautta on löytynyt mukava "leikkikaveri", jonka kanssa en kyllä mitään suhdetta lähtisi ikinä virittelemään. Eropaperit lähtevät postiin heti, kun löytyy sopiva kämppä mulle ja lapsille.

Vierailija
5/17 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tänä syksynä töiden kautta on löytynyt mukava "leikkikaveri", jonka kanssa en kyllä mitään suhdetta lähtisi ikinä virittelemään. Eropaperit lähtevät postiin heti, kun löytyy sopiva kämppä mulle ja lapsille.

Miksi et hänen kanssaan suhteeseen alkaisi?

Jos kuitenkin asut miehesi ja perheesi kanssa milloin tapaat häntä? Ja mitä silloin teette?

Vierailija
6/17 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tänä syksynä töiden kautta on löytynyt mukava "leikkikaveri", jonka kanssa en kyllä mitään suhdetta lähtisi ikinä virittelemään. Eropaperit lähtevät postiin heti, kun löytyy sopiva kämppä mulle ja lapsille.

Miksi et hänen kanssaan suhteeseen alkaisi? Jos kuitenkin asut miehesi ja perheesi kanssa milloin tapaat häntä? Ja mitä silloin teette?

Muistan vielä, miten vuosia sitten ajattelin mieheni olevan Se Oikea, ja että elämämme on ainaista onnea ja ihanuutta, mikään ei meitä horjuta ja selviämme aina ja kaikesta. Tämä oli ja on ensimmäinen mun suhteistani, joka on kestänyt useamman vuoden (kaiken kaikkiaan 7 vuotta). Koen näiden vuosien aikana antaneeni tälle suhteelle ja miehelleni todella paljon itsestäni, olen tehnyt töitä hartiavoimin sekä perheemme elättämiseksi (mieheni opiskellessa) että suhteemme hyväksi. Olen odottanut ja synnyttänyt miehelle neljä lasta, tehnyt yötöitä ja silti hoitanut lapsiamme kotona, pyörittänyt arjen rumbaa, valvonut vauva-ajat ja sairastamiset, hoitanut, käyttänyt lääkärissä ja niin edelleen, ja osallistunut yhtä lailla ns. miesten töihin. Mieheni keksi viime kesänä yhtäkkiä, että maalataanpas kaikki kodin sisäpinnat, vaihdetaan lattialistat ja uusitaan ovenkarmit, hankki maalit ja tarvikkeet ja aloittikin homman - ja lopetti, kun tuli hiki, ja minä hoidin urakan loppuun. Olen lukenut kilokaupalla parisuhdeopuksia ja muuta materiaalia, yrittänyt opetella rakentavaa riitelykulttuuria ja pyrkiä ilmaisemaan itseäni neutraalisti, provosoimatta ja syyllistämättä miestä. No, kuten edellisessä Meidän Perhe -lehdessä todettiin, ei riitä, että vain toinen puoliso lukee parisuhdeoppaat, vaan molempien pitäisi ne lukea, jotta niistä olisi apua. Mieheni ei ole lukenut.

Tässä oli lopputulos. Tämän kokemuksen pohjalta en todellakaan ole kovin äkkiä antamassa itsestäni yhtään mitään yhtään kellekään miespuoliselle, joka todennäköisesti kuitenkin vain käyttää mua hyväkseen. Siksi ajattelin toistaiseksi pitäytyä lyhytaikaisissa suhteissa, joten siksi en edes kuvittele mitään suhdetta tämän leikkikaverini kanssa rakentavani. Olen sen hänellekin sanonut. Tapaamme silloin tällöin epäsäännöllisesti, ja yleensä baarissa. Ko. mies asuu yksikseen, ja jatkot pidetään hänen luonaan.

Vierailija
7/17 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamme silloin tällöin epäsäännöllisesti, ja yleensä baarissa. Ko. mies asuu yksikseen, ja jatkot pidetään hänen luonaan.

Mitä sanot miehellesi kun lähdet baariin tämän miehen kanssa? Milloin viimeksi näit tämän leikkikaverin? Milloin oli eka kertanne? Milloin näet hänet seuraavan kerran?

Miten saat pidettyä suhteenne salassa? Jos et ole tullut kotiin baarista miehellesi kertomaan aikaan, mitä olet sanonut syyksi? Mitä leikkejä leikit leikkikaverisi kanssa?

Vierailija
8/17 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap*ei kysynyt kenenlkään parisuhdetilasta eikä varsinkaan pettämiskuvioista*

Vierailija
9/17 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan häneltä suihin tai hän nai minua suuhun. Lisää piiskaa, sormetusta, raapimista ja läpsimistä. Raju ja intensiivinen yhdyntä, melko nopea sellainen sillä molemmilta meinaa tulla tässä vaiheessa. Joskus hidastellaan ja pidetään taukoja leikkien jollain muulla tavalla.

Vierailija
10/17 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamme silloin tällöin epäsäännöllisesti, ja yleensä baarissa. Ko. mies asuu yksikseen, ja jatkot pidetään hänen luonaan.

Mitä sanot miehellesi kun lähdet baariin tämän miehen kanssa? Milloin viimeksi näit tämän leikkikaverin? Milloin oli eka kertanne? Milloin näet hänet seuraavan kerran? Miten saat pidettyä suhteenne salassa? Jos et ole tullut kotiin baarista miehellesi kertomaan aikaan, mitä olet sanonut syyksi? Mitä leikkejä leikit leikkikaverisi kanssa?

En aio ruveta sen syvällisemmin enkä yksityiskohtaisemmin ruotimaan tekemisiäni tämän leikkikaverini kanssa, koska kyse on pelkästä ajanvietteestä, tavallaan harrastuksesta.

Kun lähden baariin, lähden sinne "kavereiden" kanssa. Mieheni ei ole koskaan kysynyt, kenen kanssa. En myöskään ilmoita kotiintuloaikaa, eikä mies ole sitäkään koskaan kysynyt. En ole myöskään koskaan joutunut selittelemään, miksi tulin vasta aamulla/aamupäivällä tai iltapäivällä (sitäkin on tapahtunut kerran tai pari viimeisen 10 vuoden aikana, jonka olen luvan kanssa baarissa saanut käydä). Sama homma pätee meillä toisin päin: en minäkään mieheltä tenttaa, mihin menee ja kenen kanssa ja koska tulee kotiin.

Tapasin alunperin tämän leikkikaverini alkusyksystä töiden kautta, ja vähän myöhemmin uudestaan sattumalta baarissa, jonka myötä alkoi tämä nykyinen kuviomme. En koskaan sovi meneväni nimenomaan hänen kanssaan baariin, vaan lähden aina ystävieni/kavereideni kanssa, ja tälle miehelle laitan viestiä, että olen menossa. Hän joko ilmestyy paikalle tai ei. Samoin hänkin ilmoittelee menoistaan minulle, ja minä joko menen paikalle tai en. Muuten emme viestittele tai pidä yhteyttä lainkaan. Tässä ei mun mielestäni ole paljon salassa pidettävää edes. Seuraavasta tapaamiskerrasta en tiedä, saattaa olla ensi viikolla pikkujoulujen yhteydessä, tai saattaa olla olemattakin.

Vierailija
11/17 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain sitä millainen "toiminta" teillä yleensä ja/tai useimmiten seksissa toteutuu, ei sen kummempi saati negatiivisempi juttu.

Tuskin kukaan säännöllisesti seksiä harrastava puuhaa joka ikinen kerta täysin erilaisia juttuja kuin sillä edellisellä kerralla..

ap

Heippa, en enää selitä vaimoni ja minun esileikeistä. Syy on seuraava olen saanut paljon kritiikkiä siitä mitä kirjoitan näistä esileikeistä, mutta sen voin sanoa että orgasmitta vaimoni ei jää.M45.

Vierailija
12/17 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa niin, että hyväilen vaimoani sieltä sun täältä. Sitten suutelen hänen nännejään kunnes hän alkaa kiihottua, laskeudun hiljalleen hänen haarojenväliinsä ja hyväilen häpykumpua vähän enemmän ja enemmän nuoleskellen häpyhuulia ja klitorista. Kun kaikki paikat ovat märkänä ja hän on saanut pikkuorgasmeja, saatan siirtää hänen omat kätensä mukaan leikkiin. Omilla käsillään hän saa usein voimakkaimmat orgasminsa. Jossain muussa ketjussa kysyttiin seisooko minulla nuollessa. No tässä vaiheessa viimeistään seisoo ja kunnolla. Saatamme pitää välillä pieniä taukoja. Joskus mukana on hieromasauvakin. Jossain vaiheessa vaimoni haluaa minut sisälleen. Nousen hänen päälleen ja uppoudun häneen. Hänen turvonneet limakalvonsa ovat kuin pehmeä taivas kaluni ympärillä. Suutelemme toisiamme kiihkeästi maistellen ja haistellen kiihkeitä tuoksuja. Muutaman kerraan päästän itseni lähelle ograsmia, mutta hiljennän sopivasti vauhtia jotten heti laukeaisi. Kun tunnen vaimoni orgasmin saapuvan kiihdytän vauhdin äärimmilleen enkä itse enää pidättele itseäni. Räjähtävä orgasmin jälkeen huohotamme molemmat pitkään, vavahtelen ja värähtelen tovin ennen kuin uuupuneena käännyn hänen vierelleen.

Rakastelemme näin yleensä noin kerran viikossa. Silloin kun rakastelemme useammin kuin kerran viikossa, eivät yhteiset hetket saavuta läheskään samanlaista kiihkoa. Määrä ei korvaa laatua ja määrä myös jossain määrin heikentää laatua.

M51

Vierailija
13/17 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa niin, että hyväilen vaimoani sieltä sun täältä. Sitten suutelen hänen nännejään kunnes hän alkaa kiihottua, laskeudun hiljalleen hänen haarojenväliinsä ja hyväilen häpykumpua vähän enemmän ja enemmän nuoleskellen häpyhuulia ja klitorista. Kun kaikki paikat ovat märkänä ja hän on saanut pikkuorgasmeja, saatan siirtää hänen omat kätensä mukaan leikkiin. Omilla käsillään hän saa usein voimakkaimmat orgasminsa. Jossain muussa ketjussa kysyttiin seisooko minulla nuollessa. No tässä vaiheessa viimeistään seisoo ja kunnolla. Saatamme pitää välillä pieniä taukoja. Joskus mukana on hieromasauvakin. Jossain vaiheessa vaimoni haluaa minut sisälleen. Nousen hänen päälleen ja uppoudun häneen. Hänen turvonneet limakalvonsa ovat kuin pehmeä taivas kaluni ympärillä. Suutelemme toisiamme kiihkeästi maistellen ja haistellen kiihkeitä tuoksuja. Muutaman kerraan päästän itseni lähelle ograsmia, mutta hiljennän sopivasti vauhtia jotten heti laukeaisi. Kun tunnen vaimoni orgasmin saapuvan kiihdytän vauhdin äärimmilleen enkä itse enää pidättele itseäni. Räjähtävä orgasmin jälkeen huohotamme molemmat pitkään, vavahtelen ja värähtelen tovin ennen kuin uuupuneena käännyn hänen vierelleen.

Rakastelemme näin yleensä noin kerran viikossa. Silloin kun rakastelemme useammin kuin kerran viikossa, eivät yhteiset hetket saavuta läheskään samanlaista kiihkoa. Määrä ei korvaa laatua ja määrä myös jossain määrin heikentää laatua.

M51

Heippa, noin sitä pitää. Minustakin kerta viikkoon on parasta seksiä olemme vaimoni kanssa tyytyväisiä kun teemme kerta viikkoon ja kunnolla.M45.

Vierailija
14/17 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kaava. Mies makaa selällään, vähän suudellaan ja sitten annan miehelle suuseksiä noin 5 minuuttia ja sitten pannaan. Mies ei eväänsä liikauta. Sitten homma on ohi ja mies ihmettelee, kun mulla yhä vaan on niitä kostumisongelmia.

Vierailija
15/17 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen aloitteen silittelemällä ja suutelemalla sängyssä. Tosin tätä ennen on ehkä päivän mittaan tai edellisenä päivänä, jos kyse aamusta, ollut paljon vihjailua ja koskettelua.

Mies vastaa suudelmiin, koskettelee rintoja. Minä koskettelen hänen penistään. Riisuudumme. Panemme oven lukkoon.:)

Minä hyväilen suulla ja käsillä häntä. Hän käsillä minua. Suutelemme. Hän tulee sisääni. Minä kiihotan klitoristani käsin. Minä laukean, hän laukeaa.

Halailemme. Olen hänen sylissään.

Tämä on siis perusseksisessiomme, mutta toki vaihteluakin on paljon. Hiukan toivoisin, että mieheni aktiivisemmin hyväilisi minua muualtakin kuin rinnoista ja alapäästä ja takapuolesta. Suuseksiäkin ottaisin vastaan, jos saisin. Olen kuitenkin tyytyväinen ja saan orgasmin aina, kun haluan.

Vierailija
16/17 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielestäni aika vähän. Haluaisin saada useammin mutta miestä ei tunnu kiinnostavan kuin juuri kerta viikkoon. Minä haluaisin useamman kerran viikossa. Masentaa tuollainen kerta per vko. Miksi ei voi saa kovaa ja kunnolla joka päivä? :/

Vierailija
17/17 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan että tapaamisemme ovat monesti aika kiireisiä ja aikataulutettuja. Eilen meillä oli kaksi tuntia aikaa, ja se käytettiin näin:

Ensin suudeltiin ja hyväiltiin, sitten lähdettiin riisumaan vaatteita toisiltamme ja itseltämme. Menimme alastomina sänkyyn, ja mies tuli päälleni. Jatkoimme suutelua ja hyväilyjä. Mies nuoli ja imi rintojani, ja sitten jatkoi matkaansa alaspäin. Hän suuteli reisieni sisäpintoja ja nuolaisi hellästi klitoristani. Sitten sain ihanaa suuseksiä, jossa hän vuorotellen nuoli ja imi minua, ja käytti myös sormiaan. Olin niin märkä että valuin lakanalle. Kun olin saanut orgasmin, mies tuli sisääni. Hän rakasteli minua ihanasti, kunnes laukesi. Kävimme pesulla ja lepäilimme vähän aikaa. Aloin hyväillä miestä, ja otin hänet suuhuni. Imin, kunnes hänellä seisoi taas. Itse kiihotuin ja olin heti valmis. Mies käänsi minut ympäri ja otti minut todella rajusti takaapäin. Sain mielettömän orgasmin ja hän myös. Harmi kun sitten oli lähdettävä...