Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäpäs sain ostettua Ikeasta 9 lampaantaljaa!

Vierailija
03.12.2010 |

Ja ne tulevat hyvään käyttöön lasten leikkeihin, ovat rakentaneet niistä yläkertaan itsellensä joulumaan :) Lampaantaljat ovat olevinaan lunta. Miksi teitä puistattaa ja jaksatte tapella jostain taljoista? Niin moni muukin kauppa myy lampaantaljoja. Vituttaako teitä vaan se, että jäitte itse ilman? Niin tottakai, Ikean ovet olisi saanut avata vasta sitten kuin juuri sinä olet paikan päällä valmiina, tottakai tottakai.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytössä jo omassa lapsuudessani käytössä ollut talja.

Vierailija
2/23 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat joutuneet hyökkäyksen kohteeksi :D Jokaiselta kysellään onko tämä Ikeasta?!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös minun lapsuudestani tuttu talja, se on kuopuksen vaunuissa lämmikkeenä :) Onhan se vähän nuupahtanut.

ap

Vierailija
4/23 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkö takia täällä tapellaan aiheesta? Kun ihmiset ostivat Ikeasta taljoja ja myyvät ne sitten kalliimalla netissä vai? Sehän on bisnestä, jotkut osaavat sen jalon taidon. Eivät nuo meidän taljat ainakaan myyntiin mene, onhan niistä mukava rakentaa itselle ja miehellekin pieni lemmenpesä makkariin kun penskat nukkuu ;)

ap

Vierailija
5/23 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi kelvannut meidänkin peffan alle ja mun on sit ostettava se pitkä talja Askosta ja tarjouksessa oli 100 euroa.

Vierailija
6/23 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minun pitäisi joka kerta ajatella juuri sinua, kun ostan jotain alennuksesta? Voi, en voi ostaa tätä alennusmandariinia, koska naapurikylän Tanja tarvitsee sitä minua enemmän. Niinkö?

ap

Vierailija
7/23 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ollu lampaantaljat alessa? Ei sen puoleen meillä on viimevuotiset ja niillä pärjää. Enkä niin ahne olisi että 9 edes ostaisin.

Vierailija
8/23 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sellasella ei aidolla mitään tekisi ;)

Vierailija
9/23 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vaan tuo minun lapsuuteni lampaantalja, siksi lähdettiin ostoksille. Ja voin sanoa, Ikeassa oli melko rauhallista ennenkuin hysteerit minäminä-av-mammat juoksivat paikalle ja laittoivat ranttaliksi. Pojat halusivat leikkeihinsä taljoja ja voihan niitä soveltaa kaikkeen muuhunkin. Eipä tarvitse luultavasti koskaan enää taljoja ostaa :) Noistakin taljoista 4 viedään jouluna mökille.

ap

Vierailija
10/23 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin hamstrannut yhdeksän lampaantaljaa.

Vierailija
11/23 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo kysyikin mitä ne maksoi??

Vierailija
12/23 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne maksanut vajaa kympin kappale? Ei yhtään paha hinta :) Meidän taljat maksoi yhteensä vajaa 90€.

ap

Vierailija
13/23 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä. mihin niitä tarvitsee? meillä on yksi, eikä sekään ole nyt käytössä. sama kuin ostaisi kakskymmentä peflettiä saunan lauteille, koska oli alennuksessa. "niistä voi sitten kivasti askarrella joulukoristeitakin" -jipii, ja viili purkkeja voi käyttää juomamukeina.

Vierailija
14/23 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkään. Ihan yhdentekevä tarjous minulle.

Majat meidän pojat väkertää lakanoista ja peitoista ja huonekaluista.

Vierailija
15/23 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös ulkona ole lunta, päästä lapset ulos leikkimään lumella, niin ei tartte leikkii et taljat olis lunta. Taidat olla niitä laiskoja mammoja jotka vaan istuu/makaa sohvalla, noh pääsetpähän itse helpommalla

Vierailija
16/23 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä. mihin niitä tarvitsee? meillä on yksi, eikä sekään ole nyt käytössä. sama kuin ostaisi kakskymmentä peflettiä saunan lauteille, koska oli alennuksessa. "niistä voi sitten kivasti askarrella joulukoristeitakin" -jipii, ja viili purkkeja voi käyttää juomamukeina.

ostin yhden tytölle joululahjaksi hintaan 40 egee.

mutta mitä ihmettä tosiaan 9 taljalla tekee??

Vierailija
17/23 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minä olen jostain kateellinen tai harmissaan, niin ainakaan se ei tule alennuksesta ostetuista lampaantaljoista! Onnea vaan siis sinulle, mukavaa että olet tuosta asiastasi saanut noin suurta riemua että halusit sen meillekin jakaa! Toivon sydämestäni, että elämä tuo sinulle jotain suurempaakin iloittavaa, tule sitten se jakamaan kanssamme niin osaan olla aidosti iloinen puolestasi.

Vierailija
18/23 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voin sanoa, Ikeassa oli melko rauhallista ennenkuin hysteerit minäminä-av-mammat juoksivat paikalle ja laittoivat ranttaliksi.

ap

kun ostat 9 taljaa...?

Vierailija
19/23 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamman, joka kantaa ikeasta YHDEKSÄÄ lampaantaljaa, olisin todennut mielessäni "No hysteerinen av-mammahan se siinä" :D Kyllä se on av-mamman merkki kantaa alennusmyynnistä sylillistä TALJOJA!

Ja sen jälkeen kehuskella palstalla "minäpäs sain yhdeksän taljaa!!"

:D :D :D

Vierailija
20/23 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin hamstrannut yhdeksän lampaantaljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi