Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä sinä olet tällaisista lahjoista/tuliaisista?

Vierailija
03.12.2010 |

-vaaleaan keittiöön, missä rosteriset kodinkoneet, tuodaan lahjaksi keltainen kahvinkeitin

-vedenkeitin joululahjaksi; punainen

-9v lapsi halusi Stigan joulupukilta, sai muovisen kelkan, joka meni lähes samantien rikki

-2 kpl konjakkilaseja, joissa leijonavaakuna; joululahja perheelle

-tuliaisiksi ulkomailta 9v ja 8v lapsille tamburiini ja keraaminen rumpu

Nämä siis kaikki samlata pariskunnalta kaikki lahjat/tuliaiset.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän se ole teiltä mitään pois. Ette menetä niissä mitään. Ne ovat "ylimääräistä". Ei omaa rahallista tappiota. Annatte kiertoon, jos eivät miellytä.

Mutta olen kyllä sitä mieltä, että on parempi olla antamatta lahjoja, jos ei mitä toisille hankkisi tai sopisi. Jos ei tiedä, mitä toiset tarvitsevat niin lahjakortit, viinit, leikkokukat (kuolevat ainakin pian, jos eivät silmää satu miellyttämään) ym. ovat parempia viemisiä tai antamisia kuin hakuammuntajutut. Vaikka hakuammuntajutut olisivatkin kalliita.

Mekin saatiin kerran sini-mustat Marimekon "Kaivo"-pussilakanasetit koko porukalle (4 kpl), ja tuolla ne ovat vielä avaamattomina. Meillä ei käytetä sinistä. Aion antaa ne eteenpäin joskus, jos selviää, että olisivat mieluisat jollekin tuttaallemme.

Vierailija
22/25 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on vuosien saatossa varakas anoppi ostanut tavallisen palasaippuan, puolilleen käyttämänsä hajuveden, mainos t.paidan.

Ostaessaan eräs joulu Arabian astiaston sanoi pojalleen kuullessani

"Tämä astiasto on sitten sinulle ei teille... jos vaikka ero tulee :O

Lsten paketiti olleet aina asiallisia häneltä. Koen nuo lahjat vähän vittuiluna... ei ostaisi/antaisi ennemmin mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on jo lähes kaikki markkinoilla olevat lautapelit, ei kiitos niitä ainakaan.

ja lapset haluaa vaan kalliita konsolipelejä .

Mutta yritäpä nyt keksiä meille jotain.

Kyllä mä ymmärrän että krääsää ei haluta, mutta ihmiset ostavat hyvää hyvyyttään lahjoja. Ja varsinkin vanhemmat ihmiset eivät oikein ymmärrä eroja jossain pulkissa/kelkoissa.

kyllä minäkin huomaan etten pysty enää ostamaan omille murrosikäisillekään just sitä oikeaa osaa tietokoneeseen jne. mutta silti haluan ostaa jotain yllätystä pakettiin.

Laittakaa kutsuihin, että emme toivo lahjoja, rahat voi alittaa vaikka hyväntekeväisyteen. Tällaisia kutsuja on meidän kaveripiirissä jaettu. kun ihmisillä alkaa olla kaikkea ja haluavat itse ostaa sopivaa.

Mutta odottakaa vaan pian olette itse niitä ihan out olevia mummoja, jotka haluavat ilahduttaa lastenlastaan jollain omasta mielestä mukavalla jutulla. ja miniä näyttää nyrpeää naamaa.

Vierailija
24/25 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin saatiin kerran sini-mustat Marimekon "Kaivo"-pussilakanasetit koko porukalle (4 kpl), ja tuolla ne ovat vielä avaamattomina. Meillä ei käytetä sinistä. Aion antaa ne eteenpäin joskus, jos selviää, että olisivat mieluisat jollekin tuttaallemme.

Varmaan ihan hyvin tiesivät, että teillä ei käytetä sinistä! Kaikenlaista WT-porukkaa sitä ihmisten ilmoilla liikkuukin!

Vierailija
25/25 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoista ei valita kuin huonosti käyttäytyvät moukat. piste.

kaikilla ihmisillä ei ole värisilmää ja he voivat ihan aidosti ajatella, että heidän lahjansa on toivottu ja hyvä. joten suut rullalle, moukat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän