Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa raskauspahoinvointi helpottanut?

Vierailija
03.12.2010 |

Viikkoja 6 ja tämä pahoinvointi on kokoaikaista, aamupäivä ihan järkkyä, iltapäivä vähän helpompaa. Väsyttää myös kovasti. Yölläkin oksettaa. En ymmärrä, miten jaksan käydä töissä. Missä vaiheessa teillä on tämä kamalin vaihe helpottanut? Yleensähän 12 viikon maissa helpottaa, mutta kai toivoa on jo aikaisemminkin? 4 keskenmenoa kokeneena, nyt on ehdottomasti kovin pahoinvointi ja tietysti raskaudesta olen onnellinen, mutta on tämä pahoinvointi ihan kamalaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 16 helpotti. sitten olikin ihanaa ja nautin raskaudesta viikolle 32 asti, jolloin alkoi kamalat närästykset.

Vierailija
2/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle meni siihen pisteeseen että vesikään ei pysynyt sisällä ja oksensin lopulta vain sappinestettä ja suolahappoa,se taas kärvensi ruokatorven täysin.Olin ihan sairaalakunnossa jo rv:lla 7.Tämä on syy miksen toista raskautta uskalla yrittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on oli kovaa pahoinvointia viikoilla 6-8, en tajunnut levätä tarpeeksi ja se oli syy siihen pahoinvointiin. suosittelen hakemaan sairaslomaa töistä ja ottamaan rauhallisemmin.

Vierailija
4/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se siitä silloin kaikki on hyvin kun on pahoinvointia,eli istukka toimii täysin!!

Vierailija
5/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se siitä silloin kaikki on hyvin kun on pahoinvointia,eli istukka toimii täysin!!

Vierailija
6/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 14-16 paikkeille kesti. Kaikkein pahin noin rv 6-8. Kertaakaan en oksentanut, mutta lähellä oli montakin kertaa.

Itselläni auttoi hieman aamupahoinvointiin se, että join ison lasillisen mehua niin etten noussut edes istumaan sängyssä. Kyljelläni join mehun ja pää takas tyynylle 10-15 minuutiksi, sitten ylös ja heti jotain syötävää.

Helpotti myös hieman se, että söin pitkin päivää jotain, esim hedelmän. Kaikki kylmä ruoka (salaatit) maistui paremmin kun lämmin ruoka. Pistin myös niitä Valion mehukeittoja pakkaseen pieneen rasiaan ja söin kun oli sellaista hyhmää. Tämä siis pahimpina viikkoina.

Tsemppiä. Soita neuvolaan ja pyydä saikkua niin saat levättyä. Ei tarvii töissä kärvistellä.

Vierailija
7/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää pahoinvointi on ihan hirveää, en edes muistanut, vaikka esikoinen on vasta vuoden :D

Mulla vähän hankalempi tilanne, kun esikoisen kanssa kotona olen, ei oikein pysty lepäileen.. Välillä on parempia hetkiä, mutta väh. kerran päivässä saa yrjöllä käydä. Ostin nuo pahoinvointirannekkeet, en tiedä onko apua, mutta eilisen voin ihan hyvin, vähän vaan teki pahaa :)

Vierailija
8/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuo rannekkeet ovat? Nyt kyllä kelpaisi kaikki apu.

Vierailija
9/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri voi määrätä pahoinvointilääketta Primperania. Sitä voi mielestäni turvallisesti ottaa. Ei tarvitse kärsiä liikoja.

Muista levätä tarpeeksi ja syö pieniä paloja usein.

Vierailija
10/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viikon verran on ollut jo helpompaa.

Vierailija
11/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sama tilanne!! Viikkoja 8 ja olo on niin kamala aamusta iltaan ja yökkälin. Kaksi aiempaa raskautta ei tosiaan ole ollut näin kamalia pahoinvoinninsuhteen. Toiv alkais jo helpottaa! Sympatiat meille :)