Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia synnytyksen enteitä?

Vierailija
02.12.2010 |

MIllaisia synnytyksen enteitä teillä on ollut? Onko ollut siivousvimmaa, paljon harjoitussupistuksia, outoa levotonta oloa, rauhoittumista jne? Oletko tiennyt että kohta se alkaa? Kiinnostaa tietää muiden kokemuksia kun itsellä on 38+0 viikkoja ja kovasti olisi siivousinto päällä, samoin kuin esikoisestakin ja viikon päästä syntyi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa spontaanisti käynnistynyt synnytys tod näk käynnistyi aamuoksennuksella, minkä jälkeen alkoi supistukset ja lapsi syntyi illalla

Vierailija
2/9 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys lähti käyntiin ihan yllättäen supistuksilla, jotka säännöllistyivät tasaiseen tahtiin ja kun väli oli riittävän lyhyt, lähdimme sairaalaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siitä en ennustaisi mitään. Siivosin hulluna koko ajan, koska oli vähän tekemisen puutetta muutenkin kun kotona olin :)

Lapsi syntyi myöhään illalla viikolla 38 ja saman päivän aamuna mulla oli vatsa löysällä. Aattelin ohimennen sillon että enteileeköhän tää nyt sitä synnytystä. Luulin että viikon sisällä syntyy mutta päivällä mahassa vähän kun olisi ilmavaivoja. Menin hetkeksi lepäämään ja siitä 15 min niin lapsivesi tuli. Nuo taisi olla ainoat jutut mitkä enteili synnytystä.

Vierailija
4/9 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat raskaudet menneet yli la:n. Ykkösestä synnytys käynnistettiin ja kakkonen syntyi muutama tunti supistusten alkamisen jälkeen. Sitä ennen ei tosiaan ollut yhtään mitään.

Vierailija
5/9 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut edellisen päivän ihan hiivatin kiukkuinen ja itkuinen. Olo on ollut tosi tuskastunut fyysisestikin ja olen halunnut vetäytyä vain omiin oloihini. Kasvoihin on myös tullut turvotusta huulten ympärille ja nenän seutuun, niin hauskalle kun se kuulostaakin.

Vierailija
6/9 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan mennyt synnytykseen jos limatulppaa tullut ja paikat sormelle auki ja kohdunkaula pehmenny. Oon vasta rv32 joten enemmänkin pelottaa että milloin se sieltä tulee. :P

kokemuksia?

Vierailija
7/9 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan mennyt synnytykseen jos limatulppaa tullut ja paikat sormelle auki ja kohdunkaula pehmenny. Oon vasta rv32 joten enemmänkin pelottaa että milloin se sieltä tulee. :P

kokemuksia?

näin sanoi neuvolantäti mulle. Enemmän merkkaa onko kohdun sisäsuu avautunut. Pehmentymisestä en muista mitä sanoi kun samoja asioita kyselin kuin sinä.

Vierailija
8/9 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia?

näin sanoi neuvolantäti mulle. Enemmän merkkaa onko kohdun sisäsuu avautunut. Pehmentymisestä en muista mitä sanoi kun samoja asioita kyselin kuin sinä.

Alkoi pelottaa. Ulkosuu ollut auki varmaan joka kerta ku paikat tutkittu mutta viime viikolla sanoi että sormelle auki ja pää tuntuu sormenpäällä. Eli on siis auki koko kaulan pituudelta. :/ Hui. Edellinen syntyi rv 37 ja mietin että tuleeko tää aikaisemmin. muistaakseni silloin oli viikoa aikaisemmin sormella auki ennenkuin syntyi.mietin vaan että onko monella ollu tässä vaiheessa paikat auki jo? ja onko merkannu mitään?

Vierailija
9/9 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittyminen ei myöskään, sehan usein tapahtuu vain ensimmäisessä raskaudessa.

Siivousvimmaa on monilla monta kuukautta.

Neuvolantäti sanoi minulle, että huulet turpoaa ennen synnytystä. Piti paikkansa kaverillani (minä huomasin muutoksen, hän itse ei).

Eri nlatäti sanoi, että ennen synnytystä monet näkevät painajaisia, siis yhtenä-muutamana yönä ennen. Piti paikkansa minulla.

Lisäksi minulla tulee supistuksia muutamana päivänä ennen kuin käynnistyy, erona näissä se, että "oikeat" supistukset säteilevät muualle ruumiiseen, vähän niinkuin väristää käsissä ym.

Sellaisia tuli mieleen...henkilökohtaisiahan nämä ovat :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme