Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brio-junaratatarjous (paljon osia muovilaatikossa), missä pk-seudulla?

Vierailija
24.11.2010 |

Voi kiltit auttakaa tämän joululahjan kanssa eli muistan nähneeni erillisessä tarjouslehdessä tarjouksen, jossa oli muistaakseni 50 brio-junaradan osaa muovilaatikossa. Tarjous oli voimassa marraskuun.

Mutta nyt en muista, että missä?! Muistasiko joku toinen? Epäilin Anttilaa tai kodin ykköstä, mutta netistä ei löydy tuotetta tai tarjousta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa kysyä, jos tilaavat sulle Tampereelta, jos heillä ei sitä ole, joskus tuotteet ja tarjoukset vaihtelevat. Tuo oli tarjouksessa ainakin vielä nyt sunnuntaina. Minä en sitä katsonut juuri ollenkaan, mutta mies kiinnitti siihen huomiota ja Brion se oli sekä hinta 99,00 euroa ja ihmettelin kovaa tarjousta. En vain jaksanut tarkemmin katsoa mitä se sisälsi.

Käytiin hakemassa boksi, löyty siis täältä Espoostakin :) sisältää sellassia osia, et voi nostaa vaikka junan kyydistä paketteja tms. En ny osaa paremmin selventää, mut kiitos kovasti vinkkaajalle!!

Vierailija
2/11 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli siis puurautatiesetti, Brio 33076 ja näyttää, että sitä noin 130 eurolla on muualla myyty, tää tuote http://www.brio.fi/fi-FI/ToPlay/3_years/Railway_Sets/33076000_FreightYa….

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntain hesarin etusivulla oli ainakin mainos Brion kahdeksikkojunaradasta, sisälsi puisia ratapaloja ja pari junaa yms. Mahdoitkohan tuota tarkoittaa? Hinta oli muistaakseni 26,90e.

Vierailija
4/11 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkien.fi :stä

Mm. kaikki BRIO Builderit -30 – 60 % ja valikoima BRIO junaratoja ja junaradan osia jopa -60%. Tarjoukset voimassa vielä marraskuun loppuun, toimi siis heti!

Vierailija
5/11 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli erillinen kuvasto ja hinta tais olla satasen luokkaa. Muistelisin, että alkuperäinen hinta olis ollu 200 euroa eli musta hyvä tarjous. Ja tulee se säilytysboksi samaan, siitä oon varma.

Vierailija
6/11 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon leikkien.fi-sivustoon täytyykin tutustua!

Vierailija
7/11 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin pikaisesti ainakin Tampereen Kodin Ykkösessä sellaisen punaisen Brion muovilaatikon, jossa oli jotain Brion osia (en katsonut tarkemmin) ja tarjous taisi olla jotain 99,00 euroa lähtöhinnasta, joka oli 199,00, mutta en ole ihan varma tuosta hinnasta kun katsoin vain pikaisesti. Olisiko sama?

Vierailija
8/11 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin pikaisesti ainakin Tampereen Kodin Ykkösessä sellaisen punaisen Brion muovilaatikon, jossa oli jotain Brion osia (en katsonut tarkemmin) ja tarjous taisi olla jotain 99,00 euroa lähtöhinnasta, joka oli 199,00, mutta en ole ihan varma tuosta hinnasta kun katsoin vain pikaisesti. Olisiko sama?

Ihanaa! Siis mäkin muistelin, et olin Kodin Ykkösessä, mut ei oo enää kuvastoa tallella enkä löytänyt tuotetta nettisivujen kuvastosta. No, ehkä se kuvasto vaan puuttu netistä.

Kiitokset! Mä siis suuntaan sinne KodinYkköseen.

Vierailija
9/11 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösissä oli ainakin tuo 100e tarjouslaatikko, itse en vaan muista kauanko oli voimassa.

Vierailija
10/11 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa kysyä, jos tilaavat sulle Tampereelta, jos heillä ei sitä ole, joskus tuotteet ja tarjoukset vaihtelevat.

Tuo oli tarjouksessa ainakin vielä nyt sunnuntaina. Minä en sitä katsonut juuri ollenkaan, mutta mies kiinnitti siihen huomiota ja Brion se oli sekä hinta 99,00 euroa ja ihmettelin kovaa tarjousta. En vain jaksanut tarkemminn katsoa mitä se sisälsi.

Vierailija
11/11 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa kysyä, jos tilaavat sulle Tampereelta, jos heillä ei sitä ole, joskus tuotteet ja tarjoukset vaihtelevat.

Tuo oli tarjouksessa ainakin vielä nyt sunnuntaina. Minä en sitä katsonut juuri ollenkaan, mutta mies kiinnitti siihen huomiota ja Brion se oli sekä hinta 99,00 euroa ja ihmettelin kovaa tarjousta. En vain jaksanut tarkemmin katsoa mitä se sisälsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä