Kaikki loppu parisuhteesta.
Jatkuvia riitoja, inhoa, halveksuntaa ja suoranaista henkistä väkivaltaa nyt 5 vuotta. Mies sanoo toistuvasti että tahtoo minusta eroon,että olen ruma, läski, ilkeä ja tyhmä. Minusta mies on täydellinen älykääpiö mutta en yleensä artikuloi sitä ääneen.
Yksinkertainen gallupkysymys palstalaisille: Sinnittely vai Ero? Kun täällä niin kauheasti sitä eroa vastustetaan...
Kommentit (10)
Elämä on liian lyhyt tuollaisen katseluun ja sietämiseen.
Miksi sinä et lähde? Onko yhtään hyvää syytä olla yhdessä?
eli antaa potut pottuina- mies nieleskellee
se ei ole ehkä helppoa, mutta älä kuuntele tuollaista!
Mutta ei siihen kuulu toisen solvaaminen.
Mitä PARIMAISTA teissä on?
Vaikka teitä asuu kaksi samassa osoitteessa niin ette te ole pari.
En sano että erotkaa. Mutta en alentuisi ottamaan tota paskaa päälleni, enkä käsitä miten joku solvaa rakastaan noin. Sille pitää tulla loppu, jos ei pysty niin sitten ero.
Ehkä kannattaa muistaa silti se mitä toinen puhuu: jos sanoo sinua ilkeäksi, niin oletko?
Ruma ja läski on kummallisia riidanaiheita, mutta ilkeys on asia jota tarttee miettiä ja yhdessä puhua.
Riidassa on kuitenkin kaksi osapuolta. Vaikka sinä et hauku toista rumaksi niin miksi toinen haukkuu? Kun tulette kotiin niin olet oma ihana itsesi ja mies alkaa haukkumaan? Jotain jää kertomatta.
Milloin harrastitte viimeksi seksiä?
Onko teillä kivaa yhdessä koskaan?
Miksi mies inhoaa sinua niin paljon, oletko pettänyt?
ansaitset parempaa. Jos pitää miettiä, että sinnittelenkö tässä vaan vai eroanko, niin eikös se ero silloin ole se parempi ratkaisu? Jos ei tarvis sinnitellä, niin miettisin vielä hetken, mutta jos tosiaan tarvis sinnitellä, niin mä olisin jo menossa.
Jatkuvia riitoja, inhoa, halveksuntaa ja suoranaista henkistä väkivaltaa nyt 5 vuotta. Mies sanoo toistuvasti että tahtoo minusta eroon,että olen ruma, läski, ilkeä ja tyhmä. Minusta mies on täydellinen älykääpiö mutta en yleensä artikuloi sitä ääneen.
Yksinkertainen gallupkysymys palstalaisille: Sinnittely vai Ero? Kun täällä niin kauheasti sitä eroa vastustetaan...
Ero olisi sinulle paras tossa vaiheessa, suhde jos on noin huono se syö itsetuntosi kokonaan ja masennut...ei kannata jatkaa on minun mielipiteeni
-onko teillä lapsia?
ja 4kk sitten eronneena...EROOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
älä tuhlaa elämääsi kuspäähän.