Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka uskaltaa tunnustaa et imetys oli ihan karmeeta ja lopetti sen takia..

Vierailija
18.10.2005 |

Täällä yksi!Paljon helpompaa on kun antaa pullosta maidon n.3 tunnin välein ja isikin saa tehdä osuutensa syötöistä!Lopetin siis imetyksen vauvan ollessa kuukauden.Tuntuu et jos imetyksen lopettaa vaan omasta halustaan niin se on kauheeta ja maailman itsekkäin teko(tuttavien mielestä).Esikoista imetin tasan kaksi viikkoa ja on ollu tosi terve koko ajan, nyt 3v.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen maailman paras äiti lapselleni vaikka annankin myös korviketta. jaksan olla lapselleni hyvä äiti, kun saan käydä välillä tuulettumassa eikä minua tarvita 24/7. ja jos joku himo-äiti tahtoo imettää 3 vuotta, se on varmaan ihan ok, mutta minun mielestäni sairasta. on se mukavaa kun iso lapsi roikkuu tissillä ja tulee pyytämään maitoa, ja jopa nostaa itse paidan ylös. hyi! lapsi " tarvitsee" rintamaitoa korkeintaan vuoden!!

Vierailija
42/43 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei imetys tarkoita sitä, että äiti ei pääse koskaan mihinkään ilman lasta. Maitoa voi myös lypsää tai antaa korviketta.

Vittu mitä puusilmiä te olette!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai puusilmiä.. haista p!!! rakastan lastani yli kaiken mutta minulla on myös muuta elämää, ja arvostan lapsenhoidossa ihan eri asioita kuin 7 vuoden imetystä prkl!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän